Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
... want anders had je lekker voor je raam kunnen staan rukken?mijn overburen zijn op groot scherm (projector) naar naked attraction aan't kijken. gordijnen open.
jammer genoeg was het op het moment dat ik thuis kwam aan de vrouw om een man te kiezen.

Nee hoor. Afgelopen vakantie in turkije ook in zo n ding geweest.21 man in zo'n ballon begot, ik wist niet dat die dingen zo groot waren. Ik zou denken 6 man max ofzo.
Wat verwacht jij juist? Dat die hun jet pack op binden en hen gaan helpen in de lucht?Je zou denken aan de hand van de reactie van die drie mensen op 't einde van het filmpje dat het dagelijks kost is daar, die blijven daar gewoon doodleuk staan![]()
hier is dat toch altijd een groot succesFood trucks.
Wat een ongelofelijke cash grab.
11.5 euro voor een cheese burger.
18 voor een kleine dunne pizza.
3.5 voor een 20cl pint
Mexican food standje had enkel nacho s met een dipsaus.
En dan verwonderd zijn dat daar meer personeel rondliep dan klanten...
Het was vlakbij mn deur dus was wat nieuwsgierig. Maar voor de food moet je het toch echt niet doen hoor.

Meh, brandblusser - het zal niet zijn dat iemand een sigaret in die mand heeft laten vallen. Er zal iets kapot of slecht aangesloten geweest zijn aan die propaantank / brander. Als daar propaan begint te lekken en in de fik vliegt krijg je dat niet geblust met een simpele hand blusser.Nee hoor. Afgelopen vakantie in turkije ook in zo n ding geweest.
Da zijn 8 compartimenten met telkens 2 a 3 personen in.
Wat ik wel vreemd vind dat daar niet 1 brandblusser in zit.
Zou toch al iets kunnen doen.
Inderdaad, professionele hulp.Hopelijk krijgt ze wel (professionele) begeleiding? Met gewoon van school houden en "messen verstoppen" gaat het niet verbeteren mi. (niet dat je verder in detail moet treden als je dat niet wilt)
)
Toch bijzonder dat de oplossing dan maar is om wiskunde niet te laten meetellen... Zo ondergraaf je de waarde van een diploma toch?![]()
School in Denderleeuw laat wiskunde niet meetellen door slechte resultaten: “Slechts 20 à 25 procent van mijn leerlingen is geslaagd”
In bepaalde klassen van het Anne Frank Atheneum in het Oost-Vlaamse Denderleeuw zijn er zóveel tekorten voor wiskunde, dat het vak er niet bepalend zal zijn bij de beslissing of een leerling dit schooljaar geslaagd is. Een ontgoochelde wiskundeleerkracht bindt de kat de bel aan. Peter Van Hove...www.hln.be
Benieuwd wat het resultaat van de doorlichting zal zijn.
Toch bijzonder dat de oplossing dan maar is om wiskunde niet te laten meetellen... Zo ondergraaf je de waarde van een diploma toch?
Hangt van de context af.Toch bijzonder dat de oplossing dan maar is om wiskunde niet te laten meetellen... Zo ondergraaf je de waarde van een diploma toch?
Je leest het verkeerd. De kat overleefde 3000 toeren (spins), niet 3000 toeren/min. 3000 toeren/min is ruw geschat 2000g, dat overleeft geen kat. Als dat gebeurd was, kon je alleen nog een soort kattenmat uit die machine halen.![]()
“Eén van negen levens kwijt”: kater Pablo overleeft als bij wonder wasprogramma van 55 minuten en 3.000 toeren
De Australische kat ‘Pablo’ is één van zijn negen levens kwijt. De Burmese kater werd op 10 juni gehavend teruggevonden in een wasmachine na een koud wasprogramma van 55 minuten en een slordige 3.000 toeren. Dierenartsen noemen het “een mirakel”. “Niet veel poezen maken dit mee en overleven...www.hln.be
Just think about it, 55 mins, met snelheden aan 3000 toeren/min
Echt crazy
Thx, klopt maar die kat zal toch tegen de trommel geplakt hebben mijn gedachtJe leest het verkeerd. De kat overleefde 3000 toeren (spins), niet 3000 toeren/min. 3000 toeren/min is ruw geschat 2000g, dat overleeft geen kat. Als dat gebeurd was, kon je alleen nog een soort kattenmat uit die machine halen.
Meer in detail: het was geen wasprogramma, maar een cleaning cycle van de wasmachine. Er zat dus ook geen was in de machine, alleen de kat. Op 55 minuten maakte de machine zo'n 3000 toeren, da's gemiddeld dus minder dan 1 toer/seconde.
Thx, klopt maar die kat zal toch tegen de trommel geplakt hebben mijn gedacht
Laten we besluiten dat ze goed kan spinnen vanaf nu...en zijne naam zal Fluffy zijn vanaf nu.