Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dat was ook mijn gedachte, alleen bleef dit dom beest halsstarrig eisen om te gaan wandelen. Ter info: die drankautomaat was op ongeveer 200 meter van ons huis, dus we spreken niet over kilometers.
Hier gisteren ook van hetzelfde om te gaan wandelen maar heb ze gewoon een snoepje gegeven en heb de tv opgezet en mijn schoenen uitgedaan .
Na een tijdje hadden ze het door dat er van wandelen niets in huis zou komen . ;)

Hier gisteren ook van hetzelfde om te gaan wandelen maar heb ze gewoon een snoepje gegeven en heb de tv opgezet en mijn schoenen uitgedaan .
Na een tijdje hadden ze het door dat er van wandelen niets in huis zou komen . ;)
Dat vind de onze ook zalig. Mijn vrouw had de gewoonte om na het avondeten in de zetel te gaan liggen en nadat ik de avondwandeling had gedaan kroop onze hond daar altijd bij. Partner woont momenteel elders. In het begin hield ik vast aan mijn gewoontes: avondeten, afwas, wandeling en dan nog wat tijd op de pc; maar mijn hond kwam dan na een kwartiertje aan mijn bureau blaffen. Dacht eerst nog dat ze terug buiten moest, maar al gauw geleerd dat ze wil dat ik beneden in de zetel kom liggen en dat we samen wat series of een filmpje zien.

Een hond is redelijk dom op dat vlak. De onze zou ook gewoon in de zon gaan liggen moest ik die niet binnen doen.
Dat doet de onze ook. Had haar zondag vastgemaakt zodat ze buiten kon liggen (tuin niet omheind), genoeg plekken met schaduw maar zij kiest er dan voor om pal in de zon te liggen.

(Trek je niets aan van zij die lachen met een hond binnendoen, dat zijn mensen die duidelijk nooit door een hond gewekt zijn.)

3 pogingen tot inbraak in wagens, waarvan 2 gelukt, zonder schade...🙄

Ik heb de beelden gezien, was om 4 uur s'ochtends, en is weliswaar niet goed zichtbaar maar ze staan ergens tussen portier en de capot en ineens gaat magisch de deur open. De beelden die ik zag was van een recente VW T roc.

Dus dat zal met van die toestelletjes zijn die je op ali express kan kopen om het signaal op te vangen en dan te repliceren neem ik aan? Wel plezant zo, ze hebben 10 mins in die auto staan daggeren, was wel night vision beelden, maar dat belooft

Vandaag weer naar het ziekenhuis gemoeten voor testen.

Bij het oprijden vd parking voor ons ineens een klein volkswagentje, vrouw met hoofddoek achter het stuur. Ze was aan het trachten achteruit parkeren.
Lukte niet, kan gebeuren dacht ik. Soms parkeren mensen vreselijk.
Ze rijdt verder en probeert de volgende parking. Duidelijk plaats genoeg.
Ze probeert vooruit in te rijden deze maal maar zit helemaal niet goed.
Allé, nog is achteruit en ge ziet ze zo proberen inschatten hoeveel plaats er is door zich zo groot mogelijk achter dat stuur te maken. Nogmaals, plaats genoeg voor een camion tss te zetten bij wijze van spreken.
Ze probeert nog is en ze is 1/4 ver en "nope" denkt ze ineens, ik pas er niet tss. Terug eruit en elders proberen.
Uiteraard laat ze de motor stil vallen...
Terug gestart en zie ik die ruitenwissers hevig op en neer gaan ineens.
En al schokkend met de auto was ze weg.

Ik zit daar met een Boomer langs mij die zijn geduld al 5x had verloren en dan vraag ik mij toch ook wel af, waar haalt zo'n mens haar rijbewijs ergens... :unsure:

en dan vraag ik mij toch ook wel af, waar haalt zo'n mens haar rijbewijs ergens... :unsure:
Snel belg procedure:
1) Snelcursus Nederlands
2) Buitenlands gratis rijbewijs inleveren om te wisselen met een Belgisch

Nu ja, sommige mensen zijn van nature uit onhandig achter het stuur eh.

Ik was blij te zien m'n vriendin toch wel kan parkeren na jaren haar rijbewijs te hebben en enkel het openbaar vervoer te gebruiken. De eerste weken dat ze met mijn auto rondreed was ik best wel bang en heb ik ze wat laten oefenen, daarna perfect alsof ze al jarenlang bestuurde.

Reddit..
Leuk om eens te kijken wat voor 18+ thema's er zijn. Nu moet het lukken dat ik veel niet ken van de moderne 18+ en met snel te willen kijken naar dingen zie ik dat die gewoon hele threads hebben met seks met beesten? wtf? Maar echt living animals en dan van die hentai prenten erbij ..

Voel mijn maag nog draaien, is dat niet illegaal?

Morgenvroeg wanneer ik naar het werk vertrek zou het 10°C worden.
Dat gaat koud aanvoelen in vergelijking met die +35°C van gisteren.

Dus: kou afzien of de rest van de dag een vest moeten meesleuren die enkel 's morgens vroeg enig nut heeft. :unsure:

(Trek je niets aan van zij die lachen met een hond binnendoen, dat zijn mensen die duidelijk nooit door een hond gewekt zijn.)
Ah dat herinner ik nog. Mijn nonkel en tante hadden net ne nieuw hond gekocht. Zo ne hele grote. Ne Samojeed.

images

Ik was echter net een bad aan het nemen bij mijn grootmoeder en ze kwamen natuurlijk net dan op bezoek met hun nieuwe hond. Echter hij is meteen de badkamer binnengeglipt (de deur was niet voldoende toe) en ineens staar ik op ne grote 'witte' hondenkop. Ik schrok enorm. :unsure:

Nadat hij klaar was met mij was ik helemaal gewassen (door zijn tong). Dat was meteen al een aangename kennismaking. We waren meteen dikke vrienden lol. :tongue: Dat beest deed geen vlieg kwaad maar dat was toch zo'n WTF 'momentje'.

Morgenvroeg wanneer ik naar het werk vertrek zou het 10°C worden.
Dat gaat koud aanvoelen in vergelijking met die +35°C van gisteren.

Dus: kou afzien of de rest van de dag een vest moeten meesleuren die enkel 's morgens vroeg enig nut heeft. :unsure:
en dat voor een cool guy

Die beelden van de auto van de verongelukte Diogo Jota :wow:

wat is daar gebeurd zeg, daar blijft amper iets van over.

Vandaag weer naar het ziekenhuis gemoeten voor testen.

Bij het oprijden vd parking voor ons ineens een klein volkswagentje, vrouw met hoofddoek achter het stuur. Ze was aan het trachten achteruit parkeren.
Lukte niet, kan gebeuren dacht ik. Soms parkeren mensen vreselijk.
Ze rijdt verder en probeert de volgende parking. Duidelijk plaats genoeg.
Ze probeert vooruit in te rijden deze maal maar zit helemaal niet goed.
Allé, nog is achteruit en ge ziet ze zo proberen inschatten hoeveel plaats er is door zich zo groot mogelijk achter dat stuur te maken. Nogmaals, plaats genoeg voor een camion tss te zetten bij wijze van spreken.
Ze probeert nog is en ze is 1/4 ver en "nope" denkt ze ineens, ik pas er niet tss. Terug eruit en elders proberen.
Uiteraard laat ze de motor stil vallen...
Terug gestart en zie ik die ruitenwissers hevig op en neer gaan ineens.
En al schokkend met de auto was ze weg.

Ik zit daar met een Boomer langs mij die zijn geduld al 5x had verloren en dan vraag ik mij toch ook wel af, waar haalt zo'n mens haar rijbewijs ergens... :unsure:
ik snap je ergernis maar wat is de meerwaarde van 'vrouw met hoofddoek achter het stuur'?

Ik heb de foto's niet gezien, maar zijn lambos en Ferraris niet ontworpen dat ze eigenlijk gemakkelijk versplinteren bij een accident?

Terug
Bovenaan