Onze hond heeft mij in al haar enthousiasme al wel eens binnen gedaan, maar zelf zou ik mijn hond toch niet binnen doen eerlijk gezegd.Een hond is redelijk dom op dat vlak. De onze zou ook gewoon in de zon gaan liggen moest ik die niet binnen doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze hond heeft mij in al haar enthousiasme al wel eens binnen gedaan, maar zelf zou ik mijn hond toch niet binnen doen eerlijk gezegd.Een hond is redelijk dom op dat vlak. De onze zou ook gewoon in de zon gaan liggen moest ik die niet binnen doen.
Hier gisteren ook van hetzelfde om te gaan wandelen maar heb ze gewoon een snoepje gegeven en heb de tv opgezet en mijn schoenen uitgedaan .Dat was ook mijn gedachte, alleen bleef dit dom beest halsstarrig eisen om te gaan wandelen. Ter info: die drankautomaat was op ongeveer 200 meter van ons huis, dus we spreken niet over kilometers.

Schuifraam om 5h open gezet tot 8h30 nu het eindelijk wat frisser is. Kom beneden en heel de keuken/living vol mieren![]()
Opzuigen en dan voor een uur de blender in. Kut beestenge zotj er de mieren van oploeipen!!
Dat vind de onze ook zalig. Mijn vrouw had de gewoonte om na het avondeten in de zetel te gaan liggen en nadat ik de avondwandeling had gedaan kroop onze hond daar altijd bij. Partner woont momenteel elders. In het begin hield ik vast aan mijn gewoontes: avondeten, afwas, wandeling en dan nog wat tijd op de pc; maar mijn hond kwam dan na een kwartiertje aan mijn bureau blaffen. Dacht eerst nog dat ze terug buiten moest, maar al gauw geleerd dat ze wil dat ik beneden in de zetel kom liggen en dat we samen wat series of een filmpje zien.Hier gisteren ook van hetzelfde om te gaan wandelen maar heb ze gewoon een snoepje gegeven en heb de tv opgezet en mijn schoenen uitgedaan .
Na een tijdje hadden ze het door dat er van wandelen niets in huis zou komen .![]()
Dat doet de onze ook. Had haar zondag vastgemaakt zodat ze buiten kon liggen (tuin niet omheind), genoeg plekken met schaduw maar zij kiest er dan voor om pal in de zon te liggen.Een hond is redelijk dom op dat vlak. De onze zou ook gewoon in de zon gaan liggen moest ik die niet binnen doen.

Snel belg procedure:en dan vraag ik mij toch ook wel af, waar haalt zo'n mens haar rijbewijs ergens...![]()
Ah dat herinner ik nog. Mijn nonkel en tante hadden net ne nieuw hond gekocht. Zo ne hele grote. Ne Samojeed.(Trek je niets aan van zij die lachen met een hond binnendoen, dat zijn mensen die duidelijk nooit door een hond gewekt zijn.)

Dat beest deed geen vlieg kwaad maar dat was toch zo'n WTF 'momentje'.en dat voor een cool guyMorgenvroeg wanneer ik naar het werk vertrek zou het 10°C worden.
Dat gaat koud aanvoelen in vergelijking met die +35°C van gisteren.
Dus: kou afzien of de rest van de dag een vest moeten meesleuren die enkel 's morgens vroeg enig nut heeft.![]()
Oud worden hé ptn.en dat voor een cool guy
ik snap je ergernis maar wat is de meerwaarde van 'vrouw met hoofddoek achter het stuur'?Vandaag weer naar het ziekenhuis gemoeten voor testen.
Bij het oprijden vd parking voor ons ineens een klein volkswagentje, vrouw met hoofddoek achter het stuur. Ze was aan het trachten achteruit parkeren.
Lukte niet, kan gebeuren dacht ik. Soms parkeren mensen vreselijk.
Ze rijdt verder en probeert de volgende parking. Duidelijk plaats genoeg.
Ze probeert vooruit in te rijden deze maal maar zit helemaal niet goed.
Allé, nog is achteruit en ge ziet ze zo proberen inschatten hoeveel plaats er is door zich zo groot mogelijk achter dat stuur te maken. Nogmaals, plaats genoeg voor een camion tss te zetten bij wijze van spreken.
Ze probeert nog is en ze is 1/4 ver en "nope" denkt ze ineens, ik pas er niet tss. Terug eruit en elders proberen.
Uiteraard laat ze de motor stil vallen...
Terug gestart en zie ik die ruitenwissers hevig op en neer gaan ineens.
En al schokkend met de auto was ze weg.
Ik zit daar met een Boomer langs mij die zijn geduld al 5x had verloren en dan vraag ik mij toch ook wel af, waar haalt zo'n mens haar rijbewijs ergens...![]()
Duidelijk geen, want ze kon niet rijdenik snap je ergernis maar wat is de meerwaarde van 'vrouw met hoofddoek achter het stuur'?

Wtf ik zet nu pas hln op, wowDie beelden van de auto van de verongelukte Diogo Jota :wow:
wat is daar gebeurd zeg, daar blijft amper iets van over.