Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

In een eenrichtingstraat met van die witte drempels om het verkeer wat te remmen spelen de kindjes in de straat. Er komt een auto aan, dus iedereen aan de kant.

Opeens wat lawaai, de auto rijdt verder. Vast niks gehoord, want dat is altijd wel met zo'n drempel. Lag dus blijkbaar de step van een van de kindjes daar op het schuine stuk van de drempel. Heel die step vervormd.

Toch wel handig zo'n auto waar je je van niks in bewust bent :unsure:

zopas bij het bijten van mijn boterhammen, +- 1/4e van mijn hoektand die afkraakt. nog nooit meegemaakt zoiets.

just gebeld naar tandard, mag pas volgende week vrijdag gaan. hopelijk geen complicaties tegen dan.
lijkt me wel al een tand waar aan gewerkt of ontzenuwd is, want heb er gelukkig geen pijn in.

edit: zie net in de spiegel, allemaal zwart op de rest van die tand, das duidelijke vulling van eerdere plombatie.

Misschien een domme vraag, maar dat stukje moet je niet meer houden zeker? dat gaan ze er toch nooit meer aan zetten?

Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag, maar dat stukje moet je niet meer houden zeker? dat gaan ze er toch nooit meer aan zetten?

Klopt, ontbrekende stukje wordt gereconstrueerd met speciaal composiet(?) materiaal. Mijn zoon had jaren geleden een accidentje in buitenland op vakantie. Da's daar de avond zelf nog bij een tandarts hersteld, en je ziet daar dus nog altijd niets meer van. Belangrijk is wel dat ze toen zo snel mogelijk keken, omdat door de schok ook de zenuw kon geraakt zijn, en dan kan de hele tand verkleuren/afsterven. Van een boterham moet je daar wellicht minder van wakker liggen.

Klopt, ontbrekende stukje wordt gereconstrueerd met speciaal composiet(?) materiaal. Mijn zoon had jaren geleden een accidentje in buitenland op vakantie. Da's daar de avond zelf nog bij een tandarts hersteld, en je ziet daar dus nog altijd niets meer van. Belangrijk is wel dat ze toen zo snel mogelijk keken, omdat door de schok ook de zenuw kon geraakt zijn, en dan kan de hele tand verkleuren/afsterven. Van een boterham moet je daar wellicht minder van wakker liggen.
Het was oud brood...

We hebben/hadden zo 1 kip die telkens uit de wei klom om op pad te gaan voor een paar uur, maar sinds een dag of drie was ze gewoon weg, kwam zelfs 's nachts niet meer naar huis, vaneigen de ene sierkip die de zoon had gekozen. Al zitten rondvragen in de buurt, niemand kip gezien, dus dacht dat die ergens gepakt was door het een of ander. Zit dat beest hier nu plots in de wei bij de rest. :wtf:
Enige dat ik me kan bedenken is dat ze in een loods of garage is beland en niet weg kon. Voordien was dat eentje die op je schouders kwam zitten en dergelijke, nu wil ze niet meer weg van de andere kippen, 't zal toch indruk gemaakt hebben. :p

Ik heb daarnet de luidste donderknal van mijn leven gehoord. Echt een enorme patat, en dan begin het te regenen. Niet normaal. Ik ben er wakker van geworden.

Terug
Bovenaan