Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ja, het is ook technisch mogelijk om een duikboot naar de Titanic te sturen en hem heelhuids terug te krijgen.
Je lacht er mee maar 'mogelijks' is er dus wel 'buitenaards leven' in de wolken van Jupiter. (niet Venus)

Ik vind dit altijd wel best grappig. Men vraagt zich steeds af: Waar zijn die Aliens!

Maar als je aan wetenschappers dan vraagt: Is er 'mogelijks' leven in ons eigen zonnestelsel? (wat nog relatief dichtbij is), dan krijg je als antwoord: 'Misschien - we kunnen het NIET uitsluiten' en dan denk ik: Als je nog niet eens weet of er Aliens zijn in ons eigen zonnestelsel - hoe kan je dan uberhaut de vraag stellen van: waarom vinden we ze niet? :tongue:

Vandaag sinds jaren nog eens zo'n driekleurenijsje tussen 2koeken gegeten. Wtf is daar mee gebeurd? vroeger kon je daar helemaal met uw tong tussen (haaks op uw tong), nu is dat nog maar ne cm dik?

Uw tong is gewoon groter geworden :laugh:
60dd811984e9d983535717.jpeg

het is zo dat ik het me herinner

terwijl het nu meer dit was, lmaar dan echt maar een 1cm of 2 dik aan ijs en een softe koek:
sandwichijs-aldi-5401610.jpg

anyway: het was een teleurstellend moment.

edit: nu twijfel ik wel of het Ola was en niet die Mucci
edit 2: Ola Napolitana dus

Laatst bewerkt:
Doeme te laat. Ik ging dat wist-je-datje er hier even tussen smijten.

IMG-20230731-070801.jpg

Iemand heeft dus besloten de belangrijker boodschap "Waar is de oudere fierheid gevaren?" te verspreiden door middel van... Vandalisme? :oink:

Terug
Bovenaan