Slyke
Well-known member
'Touch' noemen ze dat soms ook!De brunette had ons door (denk ik)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Touch' noemen ze dat soms ook!De brunette had ons door (denk ik)

Ze was dan ook in mijn zoetbruine ogen aan het kijken,'Touch' noemen ze dat soms ook!![]()

En van wat zij zag zijn alweer geen foto's voor de familie BG, waarschijnlijk?Ze was dan ook in mijn zoetbruine ogen aan het kijken,
En aan het wegsmelten...
![]()
Je lacht er mee maar 'mogelijks' is er dus wel 'buitenaards leven' in de wolken van Jupiter. (niet Venus)Ja, het is ook technisch mogelijk om een duikboot naar de Titanic te sturen en hem heelhuids terug te krijgen.

For her eyes only...En van wat zij zag zijn alweer geen foto's voor de familie BG, waarschijnlijk?

Uw tong is gewoon groter gewordenVandaag sinds jaren nog eens zo'n driekleurenijsje tussen 2koeken gegeten. Wtf is daar mee gebeurd? vroeger kon je daar helemaal met uw tong tussen (haaks op uw tong), nu is dat nog maar ne cm dik?

Gaat dat hier nog steeds over K3?Vandaag sinds jaren nog eens zo'n driekleurenijsje tussen 2koeken gegeten. Wtf is daar mee gebeurd? vroeger kon je daar helemaal met uw tong tussen (haaks op uw tong), nu is dat nog maar ne cm dik?
Uw tong is gewoon groter geworden![]()
Ik dacht dat dat hier om een raket ijsje ging![]()
vroeger kon je daar helemaal met uw tong tussen
Doeme te laat. Ik ging dat wist-je-datje er hier even tussen smijten.![]()
Expo 58, 65 jaar later: waarom je alleen nog maar de Duitse variant van het Expo-ijsje vindt | VRT NWS Nieuws
65 jaar geleden werd op de wereldtentoonstelling Expo 58 in Brussel het Expo-ijsje gelanceerd. Een wafeltje met softijs in de Belgische driekleur. Wie het ijsje nu nog wil kopen, merkt dat de volgorde van de kleuren is veranderd: je ziet nu de Duitse vlag. Radio2 zoekt uit hoe dat komt.www.vrt.be
Het ware wel een mooie Belgische vlag geweest, mocht het 1 op 1 zijn.Doeme te laat. Ik ging dat wist-je-datje er hier even tussen smijten.
Misschien had @Ruigen Das met dit weer een onweerstaanbaar flanellen carreaukeshemd aan.'Touch' noemen ze dat soms ook!![]()

@Ruigen Das draagt natuurlijk:Misschien had @Ruigen Das met dit weer een onweerstaanbaar flanellen carreaukeshemd aan.![]()
Om de doden te laten rusten.Waarom heeft een kerkhof openingsuren ?
Om vandalisme te voorkomen.Waarom heeft een kerkhof openingsuren ?