Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dat de jongedame in denim blijkbaar 15 jaar is volgens het artikel :wtf:

In mijnen tijd zag de jeugd er toch nog niet zo volwassen uit, toch? :p

Zijn dat niet de uitzonderingen op de regel?

En Daan die 18 is ziet er daarentegen net 15 uit.

in mijn tijd heb ik op mijn 24 mijn identiteitskaart moeten laten zien in de kinepolis omdat een film 16+ was :(
Eeuwige jeugd! (y)

Collega van mij die toen iets van 32 was, moest in de VS haar ID laten zien om te bewijzen dat ze 21 was, om een fles wijn in de supermarkt te kunnen kopen.

in mijn tijd heb ik op mijn 24 mijn identiteitskaart moeten laten zien in de kinepolis omdat een film 16+ was :(
Ik heb op mijn 35 in een coffeeshop in Nederland moeten mijn identiteitskaart laten zien om te bewijzen dat ik +18 was.

Toen ze mijn ID vast had: "Nouuuuuuuuu, heb ik dat nou echt gevraagd!"

Ik denk dat die al wat te lang in de dampen van haar koopwaar zat... :D

Bij mij vroeg er 5 jaar geleden (op mijn 35ste) een oudere vrouw of de examens goed gegaan waren toen ik in het stadspark zat. :unsure:
bij mij is dat tegenwoordig zo: dan ben ik op stap met vrienden, stellen ze mij voor aan een mutual friend, laten ze die raden naar mijn leeftijd, dan is het altijd hilariteit als ze er weer een jaar of 10 onder zitten, en het verschieten van mijn echte leeftijd (41). en vooral veel awkwardness voor mij.

Dat is een compliment toch? :unsure:

Bwaja niets mis met er jonger uitzien maar het moet redelijk blijven.

Rond die periode trouwens nog eens meegemaakt. Ik zat in het gras tijdens mijn middagpauze waar er ook service flats zijn.
Plots komt er een vrouw af van een jaar of 50 die vroeg of ik ergens anders wou zitten.
Ik vraag waarom en ze zegt: " ja anders gaat iedereen hier komen zitten van je school."
"euh sorry madam, maar ik werk wel al bijna 15 jaar."
Heeft ze wss 100x sorry gezegd daarna.

Dan heb ik maar besloten om grijs te worden. Misschien mag ik ondertussen al binnen zitten om te eten in de service flats.

Bwaja niets mis met er jonger uitzien maar het moet redelijk blijven.
Ik vind de link niet meer terug maar dit is dus echt gebeurd.

Journalist tegen de dochter (of dat dacht hij): Amai uw moeder ziet er slecht uit in hare rolstoel die je aan het voortduwen bent!
De dame kijkt hem boos aan en snauwt terug: 'Dat is mijn dochter!" (die dement was en ook reeds de 80+ gepasseerd, de moeder was 100+)

Dus ja soms moet je oppassen met wat je zegt he als buitenstaander. :support:

Ik vind de link niet meer terug maar dit is dus echt gebeurd.

Journalist tegen de dochter (of dat dacht hij): Amai uw moeder ziet er slecht uit in hare rolstoel die je aan het voortduwen bent!
De dame kijkt hem boos aan en snauwt terug: 'Dat is mijn dochter!" (die dement was en ook reeds de 80+ gepasseerd, de moeder was 100+)

Dus ja soms moet je oppassen met wat je zegt he als buitenstaander. :support:
Vergelijkbaar met dit prachtstukje Belgische sportjournalistiek.

Terug
Bovenaan