Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

30 jaar cel voor Danny Masterson, bekend van "That 70s Show", voor verkrachting van 2 vrouwen

Leerling zit in lokaal met puffer aan (jas). Het is hier in de dertig graden, nu al. Doe die jas maar af. Nee, ik heb ADHD. Bon, ik snap dat men soms een ‘safe object’ of iets nodig heeft maar de link donsjas-ADHD kan ik niet leggen.

Hoe snel zou je gecancelt worden als je nu nog zoiets zou uitbrengen (i.p.v. 1982).
goh, dat is met heel veel zo van uit die tijd. zoals bijv. humor van Monty Python, Allo Allo, Urbanus, ... dat zijn allemaal zaken die nu niet meer zouden kunnen.
Of de liekes van de Strangers: de ziekenkas bijv... ge zou nogal wat meemaken als iemand dat nu zou uitbrengen.
Andere tijden, andere waarden... Op sommige zaken maar goed ook, op andere veel te overdreven imo. maar das een discussie voor pol en actua

Leerling zit in lokaal met puffer aan (jas). Het is hier in de dertig graden, nu al. Doe die jas maar af. Nee, ik heb ADHD. Bon, ik snap dat men soms een ‘safe object’ of iets nodig heeft maar de link donsjas-ADHD kan ik niet leggen.
Waarschijnlijk zoals een weighted blanket. Een veilig gevoel van een 'knuffel' door de dikke jas.

goh, dat is met heel veel zo van uit die tijd. zoals bijv. humor van Monty Python, Allo Allo, Urbanus, ... dat zijn allemaal zaken die nu niet meer zouden kunnen.
Of de liekes van de Strangers: de ziekenkas bijv... ge zou nogal wat meemaken als iemand dat nu zou uitbrengen.
Andere tijden, andere waarden... Op sommige zaken maar goed ook, op andere veel te overdreven imo. maar das een discussie voor pol en actua

True, maar er was wel een verschil tussen comedy/satire en flagrant racisme.

Nog niet zolang eens de Strangers hun liedjes ontdekt (had er nog nooit van gehoord), en hoewel het heel vaak op het randje van racisme/islamofobie is, wat voor een vooruitziendheid hadden sommige liedjes. "De ziekekas" mag dan mss wel hun foutste lied zijn, het is nu echt wel de objectieve realiteit in 2023. 😂 Alleen wat minder verbloemd (en met andere ethniciteiten dan Marokkanen).

Voor de geïnteresseerden:

Laatst bewerkt:
Gij zult niet stelen!
Doodstraf!
Euhm, rechterke, doodstraf is onmenselijk en da mag ni..

Euhm ja, das waar, allez, we zullen mild zijn.

Tienmiljoenmiljard jaar bak!

Cryptobaas tot 11.000 jaar cel veroordeeld in Turkije

Gij zult niet stelen!
Doodstraf!

Als ge daar de ruimte voor hebt in dat land is dat praktisch haalbaar,

Gij zult niet stelen!
Doodstraf!

en moest hij morgen een hartinfarct krijgen gaan ze die waarschijnlijk reanimeren. kdacht trouwens dat ze dat in US ook doen met degene die op deathrow staan.

mijn vrouw haar school waar ze werkt geeft een personeelsfeestje.
iedereen moet wel 45 euro betalen lol, ook de werknemer, ook de partner.

ze durven dan nog bij de uitnodiging zetten 'de school betaalt het restbedrag met plezier bij'.
:rofl:

voor die prijs moet toch wel al een heel dik etentje zijn denk ik.
Wij gaan skippen.
Maar serieus, een personeelsfeestje waarbij je zelf moet je eten betalen? :help:

Wtf was dat hiernet, ik ga even naar buiten en ineens voel ik mijne kop wat draaien, in mijn eigen van hola, wat gebeurt er hier?

Binnen staat de airco aan, maar kan combinatie zijn misschien van:
-warmte verschil
-te weinig drinken
-mijn oren die niet genoeg uitgekuist zijn, en dus mss mijn evenwichtsorgaan dat effe ni mee was :unsure:
-ik had net van die gelei bollekes binnen die al even in de kast lagen, misschien gewoon schijte zat ofzo ? Suiker vollenbak alcohol geworden ofzo?

Ik moest mij direct omkeren om de deurgreep vast te houden of ik peis dat ik er lag (Misschien)

In alle geval ik ben mij direct gaan zetten, WTF

Wtf was dat hiernet, ik ga even naar buiten en ineens voel ik mijne kop wat draaien, in mijn eigen van hola, wat gebeurt er hier?

Binnen staat de airco aan, maar kan combinatie zijn misschien van:
-warmte verschil
-te weinig drinken
-mijn oren die niet genoeg uitgekuist zijn, en dus mss mijn evenwichtsorgaan dat effe ni mee was :unsure:
-ik had net van die gelei bollekes binnen die al even in de kast lagen, misschien gewoon schijte zat ofzo ? Suiker vollenbak alcohol geworden ofzo?

Ik moest mij direct omkeren om de deurgreep vast te houden of ik peis dat ik er lag (Misschien)

In alle geval ik ben mij direct gaan zetten, WTF

Rip in peace @Ruigen Das.

Nummerplaat laten schrappen bij bpost en daar wordt niks van controle gevraagd over de eigenaar of iets anders?

Als ik den toffen wil uithangen kan ik dus gewoon eender wie zijn plaat gaan afvijzen en de wagen gaan uitschrijven?

Terug
Bovenaan