Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Nummerplaat laten schrappen bij bpost en daar wordt niks van controle gevraagd over de eigenaar of iets anders?

Als ik den toffen wil uithangen kan ik dus gewoon eender wie zijn plaat gaan afvijzen en de wagen gaan uitschrijven?
Ja.

Enkele jaren geleden dezelfde bedenking gehad bij het laten schrappen van 2 platen.

Nummerplaat laten schrappen bij bpost en daar wordt niks van controle gevraagd over de eigenaar of iets anders?

Als ik den toffen wil uithangen kan ik dus gewoon eender wie zijn plaat gaan afvijzen en de wagen gaan uitschrijven?

Als iemand zijn nummerplaat gestolen is dan wordt die automatisch geschrapt wanneer ze aangifte komen doen bij de politie. Dus je moet zelfs die moeite niet doen. Gewoon afvijzen is goed.

Van 1 tot 7 september voorlopig met een digitale meter op -3,50 elec euro staan👌
Maar tegen dat de maand gedaan is zal dat wel veranderen 😅

Als iemand zijn nummerplaat gestolen is dan wordt die automatisch geschrapt wanneer ze aangifte komen doen bij de politie. Dus je moet zelfs die moeite niet doen. Gewoon afvijzen is goed.
kunt ge iemand zijn nummerplaat afvijzen, en dan zelf naar de politie bellen dat die nummerplaat gepikt is?

Ge kunt zo mensen met gepersonaliseerde platen hard kloten. 1000 euro weg

Collega van mij nam altijd de nummerplaat af van een wagen(en liet die dan schrappen) als die illegaal op een privé parking bij ons op t werk geparkeerd stond:rofl:

Mooi weer = topjes en decolletées... :love:

Maar wtf, hoeveel vrouwen zijn er wel niet die denken : ik laat mijn tieten voltattooëren! Zexy!

:unsure: :wtf:

Mooi weer = topjes en decolletées... :love:

Maar wtf, hoeveel vrouwen zijn er wel niet die denken : ik laat mijn tieten voltattooëren! Zexy!

:unsure: :wtf:
Is mij ook al opgevallen. Zeker bij relatief jonge dames waar al serieus wat tattoo's op staan.

Ook de BH is blijkbaar niet meer in de mode. Nu allemaal plezant hé, maar binnen 15 jaar is dat generatie slappe ballonnen.

Is mij ook al opgevallen. Zeker bij relatief jonge dames waar al serieus wat tattoo's op staan.

Ook de BH is blijkbaar niet meer in de mode. Nu allemaal plezant hé, maar binnen 15 jaar is dat generatie slappe ballonnen.
Als echte BG'er heb je over 15 jaar toch gewoon terug eentje van 20? Geen probleem! Church of Leo.

Ze zeggen toch dat net het weglaten van de BH de spieren rond de borsten verstevigt?

Terug
Bovenaan