knight-rider
Well-known member
De reclame voor Parkside (Lidl) gereedschappen met Arnold Schwarzenegger, dat zal ook wel wat gekost hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Schokkende beelden tonen hoe tieners opzettelijk fietsende man (64) doodrijden
Op social media worden beelden verspreid van tieners die opzettelijk een gepensioneerde agent in Las Vegas aanrijden. De man (64) was aan het fietsen op een weg in de Amerikaanse stad toen de twee tieners hem opzettelijk omverreden. De twee jongeren filmden hun vreselijke daad en reden daarna...www.hln.be
Dit is toch wel een heel zwaar geval van normvervaging... Zegt wel iets over die maatschappij ginder.
Zoiets zie ik gelukkig toch nog niet gebeuren in ons Belgenlandje, of denken jullie daar anders over?
Zoiets zie ik gelukkig toch nog niet gebeuren in ons Belgenlandje, of denken jullie daar anders over?
Ronduit walgelijk.![]()
Op social media worden beelden verspreid van tieners die opzettelijk een gepensioneerde agent in Las Vegas aanrijden. De man (64) was aan het fietsen op een weg in de Amerikaanse stad toen de twee tieners hem opzettelijk omverreden. De twee jongeren filmden hun vreselijke daad en reden daarna...www.hln.be
Dit is toch wel een heel zwaar geval van normvervaging... Zegt wel iets over die maatschappij ginder.
Waarom mag dat filmpje niet in totaliteit gepost worden als het overal anders te vinden is? Er staat wel meer "schokkends" beelden op het internet natuurlijk. Mocht je toch een klacht willen indien, kan dat hier misschien?Ronduit walgelijk.
Tegelijkertijd vind ik het ronduit walgelijk dat HLN dat filmpje gewoon in zijn totaliteit post. Weet iemand of er een instantie is waar dit correct aangeklaagd kan worden?
Tgoh, omdat (imo) een, voor iedereen breed toegankelijk, nieuwsmedium geen filmpjes hoeft te posten waarop letterlijk te zien is hoe iemand vermoord wordt. Ze kunnen daar perfect over berichten en het filmpje knippen tot aan de aanrijding.Waarom mag dat filmpje niet in totaliteit gepost worden als het overal anders te vinden is? Er staat wel meer "schokkends" beelden op het internet natuurlijk. Mocht je toch een klacht willen indien, kan dat hier misschien?
![]()
Klachten over media
Televisie- en radioprogramma’s (en reclame) zijn onderworpen aan het Mediadecreet van 27 maart 2009. Dat decreet beschermt de kijker onder meer tegen overmatige reclameboodschappen en uitzendingen die niet door de beugel kunnen.www.vlaanderen.be
Dat gebeurd hier ook, maar men mag het woord "opzettelijk" niet gebruiken als dit in België voorvalt.![]()
Je zou bijna denken dat harder straffen niet zoveel impact heeft op criminaliteit.Ik vind het vooral raar dat in het land waar ze dus echt zwaar gestraft worden voor zulke dingen dat dit daar dan gebeurt. En hier komen ze er mss vanaf met 10 jaar en hier valt dit dan niet voor.
Heb wel zo mijn vermoedens dat die gasten hem wel kenden als ex politieagent zijnde. Maar die gaan het daglicht niet meer zien.
Welk woord, Hyundai?Dat gebeurd hier ook, maar hier mag men het woord opzettelijk niet gebruiken in de gedomesticeerde berichtgeving.
dit soort random insinueringen zonder enige vorm van staving hoort thuis in P&A.Dat gebeurd hier ook, maar hier mag men het woord opzettelijk niet gebruiken in de gedomesticeerde berichtgeving.
Ik vind dat @Lint wel een punt heeft. Niet omdat de beelden zo schokkend zijn: daar wordt een duidelijke waarschuwing voor gegeven. Maar met zo'n videos te plaatsen moet de media toch oppassen voor het normaliseren van zulk zinloos geweld. Hoe meer je zoiets laat zien, hoe "normaler" het wordt. Dus als je zoiets op je site plaatst, moet je ook duidelijk maken dat zoiets absoluut afschuwelijk is.Waarom mag dat filmpje niet in totaliteit gepost worden als het overal anders te vinden is? Er staat wel meer "schokkends" beelden op het internet natuurlijk.
Da zijn van die mannen die ge beter gewoon opruimt. 17 jaar en totaal niks van normenbesef? Da's gewoon verloren.![]()

Rabbijn Friedman wijst de politici in zijn klachtbrief ook op de bizarre praktijk van de Mezizah Bepeh. Dat oude, omstreden gebruik is in Antwerpen de normaalste zaak van de wereld binnen de orthodoxe gemeenschap, maar is in het buitenland vaak verboden. “Mezizah Bepeh betekent orale zuiging”, aldus Friedman. “Nadat de moheel de besnijdenis heeft uitgevoerd, neemt hij de penis van de baby in de mond om het bloed op te zuigen. Daarbij neemt de moheel soms wat wijn in de mond. Het is een shockerende praktijk, die vaak opduikt in streng orthodoxe gemeenschappen, maar in Antwerpen is die praktijk mainstream. Ze wordt toegepast in alle synagogen van Antwerpen, behalve in de Portugese synagoge. De rabbijn van de Portugese synagoog maakt gebruik van een glazen buisje om het bloed op te vangen. Een veel hygiënischere oplossing.”