Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Zoals Joey uit full house zou zeggen:

Snok it off !
Ze had misschien een handje kunnen helpen :unsure: Hulp is maar een belletje verwijderd.
Een knappe Marokkaanse caissière die me plots haar gsmnr overhandigde door het te noteren op mijn kasticket. Ondanks 3 jaar daar vaak te passeren en wat grappen en grollen heb ik het niet zien aankomen. Ik ga ermee niets doen (op straffe van folteringen vant vrouwke) maar langs de andere kant heb ik zo iets van "you've still got it Befferke :coolbrows:"

Conversatie op de trein aan het volgen tussen 3 jongeren:
* Ik zoek iets binnen Europa!
- Wat denk je van Hongarije?
* Dat is zo ver weg, ik wil in Europa zeg ik toch!
- Hongarije is toch Europa.
* Echt?
# Ik weet dat het hij de EU hoort, maar ik ben niet zeker of het nog Europa is

:unsure: Bloedserieus hè

Conversatie op de trein aan het volgen tussen 3 jongeren:
* Ik zoek iets binnen Europa!
- Wat denk je van Hongarije?
* Dat is zo ver weg, ik wil in Europa zeg ik toch!
- Hongarije is toch Europa.
* Echt?
# Ik weet dat het hij de EU hoort, maar ik ben niet zeker of het nog Europa is

:unsure: Bloedserieus hè
To be fair, er zijn wel landen die graag ooit eens lid van de EU zouden worden, die geografisch niet echt in Europa liggen. Misschien dachten ze aan Eurovision en Australië? :unsure:

Maar ja Hongarije niet weten liggen is wel een beetje gatachterlijk.

To be fair, er zijn wel landen die graag ooit eens lid van de EU zouden worden, die geografisch niet echt in Europa liggen. Misschien dachten ze aan Eurovision en Australië? :unsure:

Maar ja Hongarije niet weten liggen is wel een beetje gatachterlijk.
sinds dat Saudi Arabië een ploeg in de Champion's League wilt, weet ik het ook niet meer.

Generatie YT hier wou de Cola AI eens proeven en die stond in de Spar dus blikje mee.
Nu drink ik al bijna twee jaar geen frisdrank meer dus kan zijn dat mijn smaak wat anders is, maar holy freaking diabetes Batman, ik heb nog nooit zo een zoete brol gesmaakt. Ik denk dat een pure suikerspin zelfs minder zoet smaakt? En is die nasmaak banaan? Dat gaf echt banaan. Als dat de toekomst is, dank u maar nee dank u.
Heeft iemand hier ooit de cola-die-naar-de-ruimte-smaakt kunne proeven?

duif tegen mijn raam gevlogen. blijkbaar instant kill :o

heb m maar net begraven. Nek meteen gebroken of wat? wel straf dat die zo snel dood zijn.

duif tegen mijn raam gevlogen. blijkbaar instant kill :eek:

heb m maar net begraven. Nek meteen gebroken of wat? wel straf dat die zo snel dood zijn.

Het gerucht dat Microsoft Nintendo wilt opkopen.
Toch niet zo raar? Hebben ze rond het millenium al eens geprobeerd.
Afaik stond Nintendo gewoon op een prospectielijst die geleaked is.
Huh
Jullie beseffen toch dat Microsoft nu al bijna 2 jaar probeert om Activision over te nemen, en hiervoor bijzonder veel tegenkanting kreeg/krijgt uit regulatorische hoek (FTC en CMA voornamelijk)? Hiermee worden ze het 2de of 3de grootste gaming bedrijf ter wereld.

Als deze mega-overname doorgaat (waar het heel sterk op lijkt), is de kans dan ook nihil (0,0) dat ze ook nog eens Nintendo willen en mogen kopen in de komende 5+ jaar.

Huh
Jullie beseffen toch dat Microsoft nu al bijna 2 jaar probeert om Activision over te nemen, en hiervoor bijzonder veel tegenkanting kreeg/krijgt uit regulatorische hoek (FTC en CMA voornamelijk)? Hiermee worden ze het 2de of 3de grootste gaming bedrijf ter wereld.

Als deze mega-overname doorgaat (waar het heel sterk op lijkt), is de kans dan ook nihil (0,0) dat ze ook nog eens Nintendo willen en mogen kopen in de komende 5+ jaar.
Nintendo stond gewoon op een lijst met potentieel over te nemen bedrijven, samen met Activision dus. Die lijst is nu gelekt.

Zo triest, wanneer gaan die mannen leren om dat gewoon ergens neer te zetten ipv met dingen te smijten. En dan nog terugkomen om zijn acties te verdoezelen, en dat beestje niet helpen.
RIP Okkie 😢

Zo triest, wanneer gaan die mannen leren om dat gewoon ergens neer te zetten ipv met dingen te smijten. En dan nog terugkomen om zijn acties te verdoezelen, en dat beestje niet helpen.
RIP Okkie 😢
Wanneer ze deftig loon naar werken krijgen? 🤷‍♂️

RIP Okkie 😢

Wanneer ze deftig loon naar werken krijgen? 🤷‍♂️
Sorry maar dit is bs. Geef die mannen 2x hun loon en het is niet dat die beter gaan werken.
Je neemt de job aan van bezorger, je weet wat het loon is, je weet wat de taak is, je krijgt het loon voor de taak correct uit te voeren. Met mensen hun pakketjes gaan smijten is gewoon not-done. Ook niet als je van mening bent dat het loon te laag is.

Terug
Bovenaan