Of verhuurder laat het nu pas registreren
Mijn verhuurder uit 2009 is al 5 jaar dood. Ik ga toch ook es kijken op minfin of het daar spookt

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of verhuurder laat het nu pas registreren

Die heeft uw poolhouse gezien en geld geroken.Mijn verhuurder uit 2009 is al 5 jaar dood. Ik ga toch ook es kijken op minfin of het daar spookt![]()

Die heeft uw poolhouse gezien en geld geroken.
![]()

Werk en privé gescheiden houden, het is moeilijkSchepen Trees Van Hove zet stap opzij nadat ze betrapt wordt op dubbele winkeldiefstal in Deinze
https://www.hln.be/deinze/schepen-t...op-dubbele-winkeldiefstal-in-deinze~afedd101/
Ik had wel de overstap naar de nationale politiek verwacht... blijkbaar was ze nog niet geoefend genoeg.
Ze heeft haar voornaam goed mee. Op die leeftijd (67) en met die functie brol gaan stelen in de Hema en Kruidvat, hoe dom kan je zijn?Schepen Trees Van Hove zet stap opzij nadat ze betrapt wordt op dubbele winkeldiefstal in Deinze
https://www.hln.be/deinze/schepen-t...op-dubbele-winkeldiefstal-in-deinze~afedd101/
Ik had wel de overstap naar de nationale politiek verwacht... blijkbaar was ze nog niet geoefend genoeg.
dit, waarom uw carrière op het spel zetten voor iets dat een paar euro kost? Pik dan een Iphone of zo he. (beter is natuurlijk niet te pikken en een psycholoog bezoeken als ge toch die drang hebt.) Nu ja, als ze nu 67 is en nu pas betrapt wordt zal ze waarschijnlijk ook al wel voor honderden euro's gepikt hebben. Ik denk niet dat zo'n drang zich pas op die leeftijd ontwikkelt.Ze heeft haar voornaam goed mee. Op die leeftijd (67) en met die functie brol gaan stelen in de Hema en Kruidvat, hoe dom kan je zijn?
Dat heeft niks met domheid te maken hoor, ze heeft duidelijk een vorm van kleptomanie. Dit komt ook meer voor bij vrouwen dan bij mannen.Ze heeft haar voornaam goed mee. Op die leeftijd (67) en met die functie brol gaan stelen in de Hema en Kruidvat, hoe dom kan je zijn?
Omdat het haar niet om het geld te doen is, maar om de 'kick' van het stelen.dit, waarom uw carrière op het spel zetten voor iets dat een paar euro kost? Pik dan een Iphone of zo he.
als ge kleptomanie hebt, moet ge u laten begeleiden, wat ze nu pas gaat doen nadat ze betrapt is en haar carrière geen al te leuk einde kent. Dat heeft imo toch wel iets met domheid te maken.Dat heeft niks met domheid te maken hoor, ze heeft duidelijk een vorm van kleptomanie. Dit komt ook meer voor bij vrouwen dan bij mannen.
Voor het geld moet ze het niet doen. Ze kan beter in therapie gaan hiervoor.
Kleptomanie
Wie zegt dat ze pas nu aan het stelen gegaan is? Misschien pikt ze al 50+ jaar en is ze nu pas betrapt?als ge kleptomanie hebt, moet ge u laten begeleiden, wat ze nu pas gaat doen nadat ze betrapt is en haar carrière geen al te leuk einde kent. Dat heeft imo toch wel iets met domheid te maken.

dan is het zeker dom om het zo lang te laten aanslepen?Wie zegt dat ze pas nu aan het stelen gegaan is? Misschien pikt ze al 50+ jaar en is ze nu pas betrapt?
Dat is waar. Maar ja iemand die geestelijk ziek is zoekt zelden hulp he. Die denken dat ze niet ziek zijn of gaan in de ontkenningsfase.dan is het zeker dom om het zo lang te laten aanslepen?
Natuurlijk vind ik Sven Pichal dom om het zo lang te laten aanslepen (en het waarschijnlijk daardoor van kwaad naar erger te laten gaan). Stelen, pedofilie, ... dat zijn gewoon zaken waarvan ge weet dat het niet correct is op meer dan 1 vlak. Dan is het inderdaad dom om geen hulp te zoeken.Dat is waar. Maar ja iemand die geestelijk ziek is zoekt zelden hulp he. Die denken dat ze niet ziek zijn of gaan in de ontkenningsfase.
Sven Pichal zoekt ook pas hulp nadat ie betrapt is he.
Ga je hem dan ook dom noemen? Maar goed, de grens tussen dom zijn en geestelijk gestoord is soms wel klein.
Een groot deel zal dit wel beseffen. Maar er gaan er ook tussen zitten die denken dat ze "doodnormaal" zijn.Natuurlijk vind ik Sven Pichal dom om het zo lang te laten aanslepen (en het waarschijnlijk daardoor van kwaad naar erger te laten gaan). Stelen, pedofilie, ... dat zijn gewoon zaken waarvan ge weet dat het niet correct is op meer dan 1 vlak. Dan is het inderdaad dom om geen hulp te zoeken.
katje Lee
Mmm nu ja, volkomen terecht gestraft en al wat daarbij hoort. Hondsdolheid is ernstig en daar mag je terecht niet mee lachen.
Maar ik volg de advocaat hier toch wel. In dit dossier: Het is inderdaad voor die klacht van 14 juli 2020 waarvoor ze reeds een boete gekregen en betaald heeft (het illegaal verborgen houden van de kat). En waarvoor ze nu alsnog voor de rechtbank moet verschijnen.
Stel je krijgt een minnelijke schikking voor te snel rijden. Je betaalt netjes. En 3 jaar later krijg je alsnog een brief om voor de rechtbank te verschijnen voor datzelfde feit. Dat lijkt mij op het eerste zicht niet correct.
Non bis in idemkatje Lee
Mmm nu ja, volkomen terecht gestraft en al wat daarbij hoort. Hondsdolheid is ernstig en daar mag je terecht niet mee lachen.
Maar ik volg de advocaat hier toch wel. In dit dossier: Het is inderdaad voor die klacht van 14 juli 2020 waarvoor ze reeds een boete gekregen en betaald heeft (het illegaal verborgen houden van de kat). En waarvoor ze nu alsnog voor de rechtbank moet verschijnen.
Stel je krijgt een minnelijke schikking voor te snel rijden. Je betaalt netjes. En 3 jaar later krijg je alsnog een brief om voor de rechtbank te verschijnen voor datzelfde feit. Dat lijkt mij op het eerste zicht niet correct.
katje Lee
Ik ken er niets van, maar een minnelijke schikking is niet hetzelfde als een uitspraak n.a.v. een proces, misschien zit daar de verklaring?Non bis in idem
Dit beginsel is terug te vinden in het internationaal en Europees recht onder respectievelijk artikel 14 zevende lid van het Internationaal verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten en artikel 4 Zevende Aanvullend Protocol van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens krachtens hetwelk niemand voor een tweede keer mag worden berecht of gestraft voor een strafbaar feit waarvoor hij reeds overeenkomstig de wet en het procesrecht van elk land bij einduitspraak is veroordeeld of waarvan hij is vrijgesproken.
Het zal aan de rechter zijn om te oordelen of ze nog extra gestraft mag worden of niet. Wij als leek kennen de exacte en volledige details niet van deze zaak.Ik ken er niets van, maar een minnelijke schikking is niet hetzelfde als een uitspraak n.a.v. een proces, misschien zit daar de verklaring?
Daarmee ben ik het volledig eens. Eens je de ziekte hebt, is de kans 99.999999999% dat je sterft (100% niet want blijkbaar zijn er 6 mensen in de hedendaagse geschiedenis die de ziekte overleefden)![]()
Dit jaar al 32 uitbraken van hondsdolheid in Europa: "Dodelijkste virus ter wereld" | VRT NWS Nieuws
Dit jaar alleen al zijn in Europa al 32 uitbraken van hondsdolheid geteld, waarschuwt het agentschap voor de veiligheid van de voedselketen FAVV. Hondsdolheid wordt beschouwd als "het dodelijkste virus ter wereld". Laat je hond of kat dus zeker vaccineren als je ze meeneemt naar het buitenland...www.vrt.be
Het is wel met recht en reden dat men daar zoveel belang aan hecht.