Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Een technicus zei me dat veel merken soms maar zo lang meegaan vandaag. Zelfs Miele is 'dat' niet meer.
Hier ook eens voorgehad dat de gtrommel los gekomen was van zijne as maar dat was na 20 jaar en gene Samsung . ;)
Mijn ouders hun wasmachine gaf vorig jaar de geest na 35 jaar (Ja, je leest dit goed)
Vroeger maakten ze tenminste nog stevige machines die niet kapot te krijgen waren.
Tegenwoordig heeft men echter sowieso het liefst dat uw toestel idealiter net stuk gaat na de garantieperiode. :tongue:

Niks dan problemen met onze Samsung (WW90CGC04DAE), drie jaar oud, constant water lekken.
Mijn moeder had zo ook eens een Samsung gekocht bij Bol.com …die lekte al vanaf dat hem daar stond te draaien op zijn initiatie program …dan zat er nog een bluts in en hebben ze hem gewoon terug mogen komen halen .
Staat nu een Miele zijn werk te doen . ;)

Samenvatting van de 2 laatste pagina's.
Een vrouw gaat nog steeds gemiddeld 40 jaar mee. Daarna zien we ze minder graag.
Wasmachines gaan steeds minder lang mee.

Gaan wandelen langs Cap Gris Nez en krijg ik een bericht van Proximus met "Welkom in het Verenigd Koninkrijk". Bizar. Kheb wel onlangs een one plus nord gekocht. :unsure:

Gaan wandelen langs Cap Gris Nez en krijg ik een bericht van Proximus met "Welkom in het Verenigd Koninkrijk". Bizar. Kheb wel onlangs een one plus nord gekocht. :unsure:
Dat gebeurt daar wel vaker, afhankelijk van de weersomstandigheden kan het Britse netwerk plots sterker zijn dan het Franse. Net zoals je in de grensregio ook regelmatig op een Frans netwerk komt terwijl je gewoon thuis in België zit.
In Normandië denkt het netwerk ook regelmatig dat je op een van de Britse kanaaleilanden rondloopt.

Dat gebeurt daar wel vaker, afhankelijk van de weersomstandigheden kan het Britse netwerk plots sterker zijn dan het Franse. Net zoals je in de grensregio ook regelmatig op een Frans netwerk komt terwijl je gewoon thuis in België zit.
In Normandië denkt het netwerk ook regelmatig dat je op een van de Britse kanaaleilanden rondloopt.

Mja Britse vaste land is toch 35km verder. Maar het weer is idd niet te denderend.

Je zal maar beginnen zware filmpjes van je trip doorsturen via whatsapp terwijl je via UK aan het roamen bent.

Laatst bewerkt:
Ultra is het nieuwe woordje van de media?

De ultra’s zorgen voor rellen en vernieling.
Het is gebeurd! Ultra-atleet Matthieu Bonne breekt wereldrecord met 485,099 kilometer in 48 uur

Het blijft toch een zotte situatie, hoogstwaarschijnlijk vermoord worden door je partner en/of zijn vrienden zonder dat er ooit een haan naar kraait, tot 15 jaar later het CLB eens contact zoekt en ontdekt dat niemand van iets lijkt te weten. Wat hebben die drie kinderen ook al die jaren gehoord en gedacht?

A new horror to share: https://en.wikipedia.org/wiki/Anatoly_Moskvin
Anatoly Yuryevich Moskvin (Russian: Анатолий Юрьевич Москвин, romanized: Anatolj Jur'evič Moskvin; born 1 September 1966) is a Russian former linguist, philologist, and historian who was arrested in 2011 after the mummified bodies of twenty-nine women and young girls between the ages of 3 and 29 were discovered in his apartment in Nizhny Novgorod.[1][2][3][4][5] After exhuming the bodies from local cemeteries, Moskvin mummified the bodies himself before dressing and posing them around his home. Moskvin's parents, who shared the apartment with him, knew of the mummies but mistook them for large dolls.[1]

Terug
Bovenaan