Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Komt er hier ene aangereden met een elektrische step, stapt af, zet z'n step aan de parkeerplaats op de grond achter de auto van m'n buurman, rits open, piet eruit, en plassen maar in het zicht van een meerdere huizen en appartementsbebouw van 3 verdiepingen De gehele scene opgenomen met een bewakingscamera in nog geen 40 sec.

Ik moet het van m'n vriendin aangeven bij de politie...

Komt er hier ene aangereden met een elektrische step, stapt af, zet z'n step aan de parkeerplaats op de grond achter de auto van m'n buurman, rits open, piet eruit, en plassen maar in het zicht van een meerdere huizen en appartementsbebouw van 3 verdiepingen De gehele scene opgenomen met een bewakingscamera in nog geen 40 sec.

Ik moet het van m'n vriendin aangeven bij de politie...
@kay-gell, serieus kerel doet gij zo uw inspecties van uw panden?

Die buitenlandse niet Europese bestellingen worden tegenwoordig sneller geleverd .
Zit nu al 3 weken te wachten op onderdelen ( een elektrisch gestuurde waterklep en een stukje darm ) die vanuit Frankrijk moeten komen …..

Ben eerlijk gezegd niet verbaasd dat velen bij de Chinees bestellen tegenwoordig , zelfs als het niet echt op stock ligt is het nog binnen de 14 dagen geleverd aan uw deur .

Ozzy Osbourne is dood. Dus gaan we vandaag op de muziekzenders plaatjes van Ozzy spelen. En lekker lyrisch doen over de zanger. Wat een onmiskenbaar stemgeluid had die man toch volgens een radiopresentator. Om daarna Heaven and hell te spelen van Black Sabbath, ingezongen door James Dio , de vervanger van Ozzy Osbourne toen hij in 1979 de band verlaten had.
Doet men eigenlijk nog enig onderzoek of heeft men eigenlijk nog enige kennis bij die zenders?

Ozzy Osbourne is dood. Dus gaan we vandaag op de muziekzenders plaatjes van Ozzy spelen. En lekker lyrisch doen over de zanger. Wat een onmiskenbaar stemgeluid had die man toch volgens een radiopresentator. Om daarna Heaven and hell te spelen van Black Sabbath, ingezongen door James Dio , de vervanger van Ozzy Osbourne toen hij in 1979 de band verlaten had.
Doet men eigenlijk nog enig onderzoek of heeft men eigenlijk nog enige kennis bij die zenders?
Hangt van de zender en het programma af zeker? Een Thomas Michiels/Kirsten Lemaire/Stijn Van de Voorde van Studio Brussel zal dat wrs wel weten, de gemiddelde presentator van Q-music of Mnm zal daar minder in thuis zijn en gewoon in de interne playlist de populairste black sabbath nummers opzoeken om de actua wat te volgen.

Have some classic Ozzy:

Die heeft samen met Lemmy geleefd voor 100 man. :lol:

Dit gezien in de Kruidvat. :puke:

AHI_4354523130323033353035

Gratis door de kringloopwinkel als die er nog ietwat deftig uitziet.
Of eens proberen via 2ehands. Wij hadden hier ook ooit een zetel er gratis opgezet waar ik van dacht dat raak ik niet aan de straatstenen kwijt. De avond zelf was er al iemand achter.
Kringwinkel wil al eens moeilijk doen. En je moet tijd hebben voor ze erom kunnen komen is het ook dikwijls 3-4 weken.

Of eens proberen via 2ehands. Wij hadden hier ook ooit een zetel er gratis opgezet waar ik van dacht dat raak ik niet aan de straatstenen kwijt. De avond zelf was er al iemand achter.
Kringwinkel wil al eens moeilijk doen. En je moet tijd hebben voor ze erom kunnen komen is het ook dikwijls 3-4 weken.
Ik heb gebeld voor een afspraak om de 25 jaar oude sofa en kasten op te halen van mijn pa en was 7 dagen later weg. Sofa had nog geen scheuren maar wel vol met van die 'krak' lijnen in het leer. Kasten hadden ook hun beste tijd gehad.

Maar was allemaal ok. Daarmee dat ik zeg nog ietwat deftig. :)
Ze herstellen en stofferen daar nog zelf veel materiaal die ze ophalen.

Ikzelf ga voor iets dat ik sowieso zou weggeven niet de moeite en bijhorende stress van wat random kopers/bellers/mailers/afzeggers er bij nemen.
Das er mij teveel aan.

Ik heb gebeld voor een afspraak om de 25 jaar oude sofa en kasten op te halen van mijn pa en was 7 dagen later weg. Sofa had nog geen scheuren maar wel vol met van die 'krak' lijnen in het leer. Kasten hadden ook hun beste tijd gehad.

Maar was allemaal ok. Daarmee dat ik zeg nog ietwat deftig. :)
Ze herstellen en stofferen daar nog zelf veel materiaal die ze ophalen.

Ikzelf ga voor iets dat ik sowieso zou weggeven niet de moeite en bijhorende stress van wat random kopers/bellers/mailers/afzeggers er bij nemen.
Das er mij teveel aan.
Hier was het bellen en iets van 3-4 weken eer ze konden komen. Qua kwaliteit zal het ongeveer hetzelfde geweest zijn als ik u zo hoor. De zetels en salontafel en de stoelen wouden ze bij de kringloop zelfs niet. De eettafel en kasten hebben ze moeilijk overgedaan vanwege een kleine kring in het vernis van de dressoir waar ik denk ooit wat etherische olie op uitgelopen was. Wat opschuren en nieuw laagje vernis op en voor de rest kon dat zeker nog dienen. Uiteindelijk hebben ze dat na veel 5'en en 6'en wel meegenomen.
Ik heb die salontafel en zetels dan gratis op te halen op 2ehands gezet en die waren 2u later weg. Als het gratis is mee te nemen is dan staan ze in de rij om het te komen ophalen hoor. Ik zei het er gewoon bij: niet opdagen dan is het voor de volgende in de wachtrij. Als ze hoorden dat ze x-ste in de rij waren om het af te halen dan waren er zelfs die plots iets wouden betalen. Dus moeite en stress was het absoluut niet. De enige stress was om dat huis zo snel mogelijk leeg te krijgen.
De stoelen heb ik gewoon zelf gehouden, kan altijd wel gebruikt worden voor wat extra mensen te zetten als je een feestje ofzo geeft.

Terug
Bovenaan