Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Naar upside down gegaan in Amsterdam met dochter. In ballenbad daar GSM uit broekzak geschoven. Een kwartiertje bodemduiken en wat angstzweet later gelukkig wel teruggevonden...
Nightmare unlocked vanwaar ik niet wist dat ik hem had :eek2:.

Ok, dus ik wou wat videos uploaden (10 uur muziek) op youtube, en plots moest ik mij identificeren adhv een video van 6 seconden of een identiteitsbewijs.

Je kon kiezen tss een ID of een rijbewijs, dus dat rijbewijs gekozen Omdat daar het minste op staat van persoongegevens.

Er stond bij dat de foto niet zichtbaar moest zijn en ook het nummer van het bewijs...

Nu krijg ik feedback dat ik de achterzijde niet heb doorgestuurd (willen ze weten met wat ik kan rijden ofzo, idk), en ook dat het document beschadigd of versleten is en dus niet leesbaar... (gaat om een elektronische kaart voor alle duidelijkheid).

Maar had dus de magic gum gebruikt voor foto en nr bewijs, die gasten herkennen hun eigen product niet, aangezien dit op een Google pixel staat. Morgen nog is proberen te uploaden, maar dit is belachelijk...

Ok, dus ik wou wat videos uploaden (10 uur muziek) op youtube, en plots moest ik mij identificeren adhv een video van 6 seconden of een identiteitsbewijs.

Je kon kiezen tss een ID of een rijbewijs, dus dat rijbewijs gekozen Omdat daar het minste op staat van persoongegevens.

Er stond bij dat de foto niet zichtbaar moest zijn en ook het nummer van het bewijs...

Nu krijg ik feedback dat ik de achterzijde niet heb doorgestuurd (willen ze weten met wat ik kan rijden ofzo, idk), en ook dat het document beschadigd of versleten is en dus niet leesbaar... (gaat om een elektronische kaart voor alle duidelijkheid).

Maar had dus de magic gum gebruikt voor foto en nr bewijs, die gasten herkennen hun eigen product niet, aangezien dit op een Google pixel staat. Morgen nog is proberen te uploaden, maar dit is belachelijk...
Google Veo3 gebruiken om 6 seconden video te genereren?

Velen hier kennen zijn filmpjes wel van deze snelheidsduivel, maar ik wist niet dat hij ook al crashes achter zijn naam had, en blijkbaar meer dan 1.

Zo zie je maar, je kan de grote man uithangen op de ring, maar blijft een super gevaarlijke sport...

En de eigenaar staat ernaast, groen aan het lachen... Ze gaan het allemaal fixen met een crowdfund. Hoop het voor de eigenaar, maar wat een mirakel dat daarbij niks ergers is gebeurd.

Velen hier kennen zijn filmpjes wel van deze snelheidsduivel, maar ik wist niet dat hij ook al crashes achter zijn naam had, en blijkbaar meer dan 1.

Zo zie je maar, je kan de grote man uithangen op de ring, maar blijft een super gevaarlijke sport...

En de eigenaar staat ernaast, groen aan het lachen... Ze gaan het allemaal fixen met een crowdfund. Hoop het voor de eigenaar, maar wat een mirakel dat daarbij niks ergers is gebeurd.
Ik ken die kerel niet en cba om zo een lang filmpje te kijken.
Als ik het goed begrijp is dat dus een wannabe Verstappen die filmpjes maakt en met een auto van iemand anders gecrasht is op de ring en een crowdfunding moet die kosten aan die auto dekken?

Oké dan

Ik ken die kerel niet en cba om zo een lang filmpje te kijken.
Als ik het goed begrijp is dat dus een wannabe Verstappen die filmpjes maakt en met een auto van iemand anders gecrasht is op de ring en een crowdfunding moet die kosten aan die auto dekken?

Oké dan
Kerel is wel bekend om auto's tot de limit te testen op de nurburgring, meestal loopt het wel goed af, maar dus niet elke keer...

Ja, ik heb hem juist eens gegoogled. Maar wat is juist uw Wtf? Dat ze kosten voor zo een bak willen recupereren met een crowdfunding of omdat zo een rijder crasht?
De video op zich, maar wist dus niet dat hij al redelijk wat crashes op zijn conto had.

Ik bedoel maar, zijn videos op zich verheerlijken perfect racen, maar de keerzijde van de medaille kan soms helemaal anders zijn... As in, geloof niet alles wat je ziet...

Gisteren lang wakker geweest om zeker te zijn dat een operatie goed is verlopen. En dan om 5u opgestaan om te gaan werken.
Dacht ik nu even een rum cola te maken maar ipv de rum heb ik blijkbaar de fles appelazijn gebruikt. :puke:

Geen aanrader :unsure: ik peins dat ik beter wat ga slapen

de saga continues...

oftewel moeten ze niks hebben van mij of mijn uploads, maar dees begint toch wel belachelijk te worden, hey google...

ik neem 2 aparte foto's van voor en achterkant rijbewijs, wantja, ik weet niet hoe een normaal mens voor en achterkant kan fotograferen als je maar 1 bestand kan uploaden van een rijbewijs... (soms denk ik dat de AI achter deze bedrijven echt achterlijker aan het worden is dan beter...)

ik zet dus de ID tss mijn toetsenbord, waarbij de randjes minuscuul achter wat toetsen zit, alles perfect leesbaar. Foto uiteraard met wat kleurpotloden over gegaan, want aldus, die mag niet zichtbaar zijn, alsook een nummer van het bewijs uitgekleurd....

Ik zet beide beelden op mijn monitor en trek daar een foto van, huppa, 2 redenen, niet volledig zichtbaar en foto getrokken van een scherm...

pertang, alles perfect leesbaar, in de hoofding van de mail stond dat de naam en geboortedatum etc. niet leesbaar waren, moet ik toch eens een brilletje voor hun kopen, oftewel zijn ze daar volledig blind, oftewel, en dat zal het wel zijn, willen ze gewoon niet...

heb nu in paint de 2 fotos gezet en daar een screenshot van gemaakt (eerst HDR wel afgezet, want dit zorgt voor overbelichting).

Als ze dit niet meer aanvaarden zal ik hun morgen in de dag eens opbellen op nr +3280058222 (uiteraard dicht op dit uur, google belgie)

wat een klucht, ik snap al niet waarom ik mij moet bewijzen, heb een YT kanaal met toch al enkele vids erop, zonder te monetizen...Al diene monopolie brol dat Google begint te doen begint stillekes men botten uit te hangen...

Edit, dan toch aanvaard nu...

Laatst bewerkt:
In heb hier in het verleden al eens gepost over een vriend van mijn vrouw, die kerel heeft een leven waar ze een boek over zouden moeten schrijven. Lange post incoming.

Origineel uit Mexico-Stad, opgegroeid in wat trieste omstandigheden (moeder in de prostitutie als ik me niet vergis). Dus wat trauma's, en ook zeer waarschijnlijk een vorm van autisme. Even leerkracht geweest in een afgelegen dorp, daar meteen door de heersende drugsbende op het hart gedrukt dat hij zich moest gedragen "of anders", dus vrij snel terug naar de hoofdstad waar hij journalist werd. Een stuk geschreven over de corruptie van een plaatselijke politicus, en eens van de straat geplukt door wat mannen, die hem een hoop snijwonden hebben toegebracht met de boodschap dat de volgende keer ze iets crucialer zouden afsnijden en hij best maakte dat ze hem nooit meer zagen.

Heeft toen asiel aangevraagd in Servië, of all places, is daar dus even gaan wonen. Begon te werken voor een NGO als fotograaf in conflictgebieden. De halve wereld rondgereisd en uiteindelijk, toen hij terug in Mexico was als toerist om familie te zien, daar een Pakistaanse leren kennen. Vrij snel getrouwd, even samen in Pakistan gewoond, en dan verhuisd naar Brussel, waar zij een vrij goede job kon krijgen bij een andere NGO. Daar hebben wij hem dan leren kennen.

Kerel kon niet aarden in een normaal leven. Verzamelde hopen "brol", gaande van oude camera's tot fardes vol met flippo's, die hij allemaal mooi sorteerde in hun appartementje in Brussel. Kluste dan wat bij als fotograaf, maar deed gewoon nooit moeite om een officiële job te krijgen. Mede daardoor ook nooit de moeite genomen om met iets officieel in orde te zijn. Fast forward enkele jaren, en dat huwelijk stond op springen want zijn vrouw was het nogal beu om te werken voor twee terwijl hij een beetje de freeloader uithing en dan bv. eens besliste om wat rond te trekken in België of foto's te maken voor zijn hobby. Dan werd het duidelijk dat hij haar ook al een paar keer had bedrogen. Huwelijk gedaan, hij mocht er nog even blijven wonen terwijl hij zelf wat zocht.

Kerel zocht niets, geen woning of job, dus na maanden heeft zij hem op straat gezet. Gewoon met wat familie zijn brol op de stoep, en tot daar. Aangezien die hier feitelijk illegaal verbleef weinig aan te doen. Is toen weken dakloos geweest, logeerde dan elke dag wel bij een andere kennis. Maar hij had ondertussen een Australische leerde kennen die via haar vader hem wel aan een mooie job kon helpen in Australië. Papierwerk in orde gemaakt en een half jaar geleden ofzo afscheid genomen en verhuisd naar Australië.

Eenmaal daar bleek dat die vriendin toch al snel afstand nam, had waarschijnlijk door dat hij niet zo "functioneel" was. Dan op een avondwandeling in een donker park werd die kerel gebeten door een slang. Nog iemand kunnen aanklampen die hem naar het ziekenhuis bracht, en daar enkele dagen in coma gelegen. Uiteindelijk veel geluk gehad, was geen volledige beet (soort Taipan) dus hij kon het navertellen. Op zijn job kreeg hij de boodschap dat hij wel duur was voor uiteindelijk nog niets uitgestoken te hebben, wat conflict, job opgegeven.

Kerel is verhuisd naar de Filipijnen, daar opnieuw voor de NGO gaan werken van jaren terug, foto's gaan maken van de armste wijken in Manilla, daar even gewoond. Volgende job: Iran. Daar wou hij niet wonen, dus hij is naar Georgië getrokken, om dan voor zijn werk naar Iran te vliegen. Een Iraanse leren kennen, en daar na enkele weken mee getrouwd.

En dat is dus de huidige toestand, hij is net getrouwd en woont in Georgië met zijn nieuwe Iraanse vrouw. Hij is nog maar 39 dus tegen dat hij pensioengerechtigd is gaat dat volgens mij een serieuze film worden.
Het WTF-gehalte van deze man zijn leven blijft maar stijgen. Zijn nieuwe Iraanse vrouw, dat was een verstandshuwelijk voor papieren. Ondertussen woonde én werkte hij al even in Iran als persfotograaf. Lees: tijdens de recente aanvallen van Israël en de VS moest hij opdraven om al het menselijk leed te fotograferen voor de interne propaganda.

Hij is hier dan nog een kleine week terug in België geweest om nog last-minute onze sociale zekerheid te gebruiken om betaalbaar naar de tandarts en dokter te kunnen :unsure:. Liet toen ook weten dat hij het mentaal echt zwaar had met al wat hij daar te zien kreeg en moest fotograferen. Bon, dat is al weer enkele maanden terug.

Twee weken geleden deed een vriendin van hem die hier woont een oproep op fb omdat ze hem niet meer kon bereiken. Het is te zeggen, ze kreeg een vrij hectisch telefoontje van hem waarin hij zei dat hij een verkeersongeval had gehad, en de tegenpartij moeilijk deed en de politie had gebeld. Dat was het laatste bericht van hem.

Enkele dagen later bleek dat hij in de gevangenis zat van Urmia, en gisteren ofzo kwam dan de update dat hij beschuldigd was van spionage. De Mexicaanse ambassade is ingeschakeld, maar de kans dat die veel moeite kunnen en willen doen is nogal klein.

Het is bekend dat ondanks de live uitzendingen niet alles wat de mensen zagen 100% 'echt' was. Een deel was (deels) in scene gezet.
(Ik denk dan bijvoorbeeld ook aan de WWE worstelorganisatie)

Eigenlijk kun je dit vergelijken met een stuntman die gevaarlijke stunts uithaalt die vroeg of laat wel eens fataal kunnen aflopen.

Maar dat dit platform dit toeliet? Dat mensen hier live zaten op te kicken zonder zich vragen te stellen? En dat zoiets zomaar 'kan'?

Dat is mijne grote WTF.

Laatst bewerkt:
Kick is het "anti - censuur" broertje van Twitch. Opgericht door iemand die geband is door Twitch wegens bepaalde uitlatingen, iemand die een spel als Runescape gebruikte als illegaal gok platform, en de eigenaar van Stake, een gok platform dat niet aan consumer protection doet.

Je mag er net iets meer, zal ik maar zeggen.

Het is bekend dat ondanks de live uitzendingen niet alles wat de mensen zagen 100% 'echt' was. Een deel was (deels) in scene gezet.
(Ik denk dan bijvoorbeeld ook aan de WWE worstelorganisatie)

Eigenlijk kun je dit vergelijken met een stuntman die gevaarlijke stunts uithaalt die vroeg of laat wel eens fataal kunnen aflopen.

Maar dat dit platform dit toeliet? Dat mensen hier live zaten op te kicken zonder zich vragen te stellen? En dat zoiets zomaar 'kan'?

Dat is mijne grote WTF.

Ik mis de tijd dat Black Mirror nog louter als fictie aanvoelde, want de samenleving is steeds meer aan het doordraaien. Het normbesef bij veel pipo's die het gros van hun tijd online spenderen, is gewoon volledig weg.

Het WTF-gehalte van deze man zijn leven blijft maar stijgen. Zijn nieuwe Iraanse vrouw, dat was een verstandshuwelijk voor papieren. Ondertussen woonde én werkte hij al even in Iran als persfotograaf. Lees: tijdens de recente aanvallen van Israël en de VS moest hij opdraven om al het menselijk leed te fotograferen voor de interne propaganda.

Hij is hier dan nog een kleine week terug in België geweest om nog last-minute onze sociale zekerheid te gebruiken om betaalbaar naar de tandarts en dokter te kunnen :unsure:. Liet toen ook weten dat hij het mentaal echt zwaar had met al wat hij daar te zien kreeg en moest fotograferen. Bon, dat is al weer enkele maanden terug.

Twee weken geleden deed een vriendin van hem die hier woont een oproep op fb omdat ze hem niet meer kon bereiken. Het is te zeggen, ze kreeg een vrij hectisch telefoontje van hem waarin hij zei dat hij een verkeersongeval had gehad, en de tegenpartij moeilijk deed en de politie had gebeld. Dat was het laatste bericht van hem.

Enkele dagen later bleek dat hij in de gevangenis zat van Urmia, en gisteren ofzo kwam dan de update dat hij beschuldigd was van spionage. De Mexicaanse ambassade is ingeschakeld, maar de kans dat die veel moeite kunnen en willen doen is nogal klein.

Lijkt mij eerder keizware ADHD dan autisme. Want het klinkt als iets dat mij ook allemaal zou kunnen overkomen moest ik niks remmingen hebben en helemaal geen zak meer geven om mijn omgeving. :oi22:

The things we do for dopamine.

Vilvoorde city episode 2 (1 was zwembadkaka)

Gisterenavond iets gaan drinken met fiets onderweg naar huis en hoor continu getoeter en weet niet vanwaar dat komt. En dan zie ik een moeder die een gesprek staat te voeren, auto geparkeerd op het fietspad deur van auto open. Dochter was dus naar voren gekropen en beginnen toeteren. Ineens heeft moeder het door kruipt op passagierszetel slaagt kind in gezicht en gooit die naar vanachter. Hoeveel moeite kan het zijn om op u kleine te letten?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan