Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Kzocht een foto van een wago klem (die ik onlangs gekocht had voor 0.7 eurocent in een plaatselijke winkel)

b b b brol.com
A whopping 13,95 euries voor 1. (u leest het goed) wago klem.
Dat gaat 9/10 automatische prijszetting zijn waar Bol zelf bij producten van derden met (te) lage prijs een forfaitaire extra als markup bijtelt ipv procentuele. Bol pakt hun procentje van alles wat via hun verkocht wordt hoor

Dat gaat 9/10 automatische prijszetting zijn waar Bol zelf bij producten van derden met (te) lage prijs een forfaitaire extra als markup bijtelt ipv procentuele. Bol pakt hun procentje van alles wat via hun verkocht wordt hoor
Of een item dat niet langer in stock is. Blijkbaar zijn te veel out of stock items negatiever voor de ranking dan te hoog geprijsde items -> derde partijen zetten een onrealistische prijs zodat niemand deze bestelt.

WTF zeg...mijn fonkelnieuwe elektrische tandenborstel heeft 24 uur nodig om op te laden...dat is toch niet meer van deze tijd??
Waarschijnlijk nog oude 400V technologie, met moderne 800V technologie kan je veel sneller laden! Het is overigens niet slim om helemaal naar 100% te laden, tenzij je van plan bent om meteen daarna heel lang je tanden te poetsen.
Als je zonnepanelen hebt, kan je overwegen om een slimme laadpaal te zetten, dan kan je je tandenborstel zuiver laten opladen met alleen zonne-energie.

Waarschijnlijk nog oude 400V technologie, met moderne 800V technologie kan je veel sneller laden! Het is overigens niet slim om helemaal naar 100% te laden, tenzij je van plan bent om meteen daarna heel lang je tanden te poetsen.
Als je zonnepanelen hebt, kan je overwegen om een slimme laadpaal te zetten, dan kan je je tandenborstel zuiver laten opladen met alleen zonne-energie.
Ik zie de tandenborstel al op de oprit staan :laugh:

Dont mess with a hornet... Omg
Ja. Één enkele Aziatische hoornaar is niet zo gevaarlijk maar als je in de buurt komt van hun nest dan vallen ze plots met z'n allen tegelijkertijd aan. Als je dan gestoken wordt door honderden hoornaars, omdat je in paniek struikelt en niet meteen meer recht geraakt dan ben je een vogel voor de kat.

Hier is nog een (paar jaar oud) artikel dat aangeeft dat een te veel aan nesten met aggressieve Hoornaars echt gevaarlijk kan zijn
A boy has died after being stung by a hundreds of wasps

Laatst bewerkt:
Technisch gezien wtf-momentje van gisteren; maar soit.
Gisteren rond 17:00, op het warmste van de dag, toen de thermometer 34° aangaf, een gast van een jaar of 20 gezien die een trainingsbroek , trui en anorak droeg. :wtf:

De pet en obligatoire e-step maakte het beeld compleet.

Gisteren rond 17:00, op het warmste van de dag, toen de thermometer 34° aangaf, een gast van een jaar of 20 gezien die een trainingsbroek , trui en anorak droeg. :wtf:

Wij zijn gaan kayakken deze week met 34 graden, en daar meerdere tieners (max jonge twintigers) die aan het kayakken waren met lange broeken en truien, vaak dukje fluffy joggings en hoodies. Begrijpe wie begrijpe kan. Mijn 7 jarige snapte het in elk geval niet.

Wij zijn gaan kayakken deze week met 34 graden, en daar meerdere tieners (max jonge twintigers) die aan het kayakken waren met lange broeken en truien, vaak dukje fluffy joggings en hoodies. Begrijpe wie begrijpe kan. Mijn 7 jarige snapte het in elk geval niet.

stel je voor dat er ergens een stukje huid zichtbaar zou zijn op sociale media, teh HoRroR!

Dat is in de gym ook een rage. Veel te grote shirts, truien en jogging broeken die op half 7 hangen.

Die van Lidl is nog ellendiger met promo's die je in hun app moet activeren eerst.
Dit zou gewoon bij wet verboden moeten worden. één prijs voor iedereen.
Ouderen, of mensen die niet technisch aangelegd zijn om al die apps te installeren zijn benadeeld.

Uiteindelijk leiden die promo's dan op andere momenten, of voor wie de app niet kan of wil installeren, weer tot hogere prijzen.

Dinsdag gaan zwemmen. Tijdens het baantjes trekken ruik ik iets en denk "precies stront". Paar baantjes verder voel ik iets tegen mijn kin drijven en dan zie ik dat er effectief een stuk stront tegen mijn kin gedreven is. Hoe kunt ge kakken in een openbaar zwembad zonder dat iemand het doorheeft?

Disclaimer: nee niet in Brussel

Terug
Bovenaan