Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Voor de eerste keer in m'n leven Kombucha gedronken, want 't was gratis bij de Collect & Go van de Colruyt.

Holy f*ck, wat een goor hipstersap is me dat. En ik vind gember en citroen normaal gezien lekker, maar bweuk...
Die conclusie hangen aan prefab-supermarkt-drankjes is een beetje zoals een bokaal met wortels en erwten kopen en uitlepelen om vervolgens te concluderen dat je groenten niet lekker vindt.

Die conclusie hangen aan prefab-supermarkt-drankjes is een beetje zoals een bokaal met wortels en erwten kopen en uitlepelen om vervolgens te concluderen dat je groenten niet lekker vindt.

Euhm, nee?
Ik kan perfect erwten en worteltjes uit een bokaal eten en perfect beseffen dat de verse versie lekkerder is, maar zo slecht zijn groenten uit een bokaal niet.

'Verse' kombucha zou al meerdere kwantum sprongen beter moeten zijn vooraleer ik dat nog drink.

Bij een menger op een Betoncentrale kan je de toegangs/toezichtluiken enkel openen met de sleutels van de speciale veiligheidszekeringen van de stroomkast. Dus 100% power off.

Helaas duurt dat overal maar 3 weken. En dan verdwijnen die veiligheidssloten van de betonmengerluiken. (Regelmatig word er een luik open gedaan om speciale additieven, vezel voor chape toe te voegen, of de vochtigheid visueel even te bekijken.)

Gruwelijke dood wel.

Los daarvan, tegenwoordig veel zwalpende auto's op de baan heb ik de indruk.
Of onnodig afremmen voortdurend om dan weer op te trekken, geen constante snelheid.
Vooral tegen de avond duiken die op.

Ik denk dat er toch wel wat bezopen of stoned volk rondrijdt.
Hier overdag ook.
Zwalpen op dat baanvak van bijna op ander vak tot in de goot, over (volle) lijnen gaan op ander vak, bochten te ver afsnijden. Pinken is al lang niet meer nodig voor velen. Snelheid niet constant houden, plots (af)remmen voor niets. Aan 30 tot 45km/u op een 50 km/u baan als een jojo rijden snelheidsgewijs zonder obstakels of reden ... dan een zone 30 in en aan 40 erdoor. Alsof ze met een bromfiets leren rijden hebben.
50km/u 2 vaksbanen lijken vantegenwoordig ook gewoon parking. Nvm die dubbele oprit, of wat opzij gaan staan, of niet in een blinde bocht. Neen pal op de baan liefst een rijstrook blokkeren. En soms zelfs voetpad en fietspad of fietsstrook en baan tegelijk blokkeren.

Ik noem ze dus: de JOJOS. (en de KLOJOS)
M'n doet zijn zin maar blijkbaar. Velen afgeleid ook door schermen, telefoon, met zichzelf bezig ipv de weg ...

Laatst bewerkt:
Blijkbaar doet er een covid de ronde momenteel, ik heb het vlaggen.
Helaas heb ik met de symptomen het pas 2 weken te laat ontdekt.
Oververmoeid, allergie symptomen, darmklachten, spierpijnen en overmatig zweten.
Vrij normaal toch?

Het begint te dagen waarom het in het begin zo een moeilijk virus was om te diagnostiseren.

Hij zijn speeltje en zij zekerheid van media-aandacht zodat ze niet te snel vergeten wordt , zoals de meeste laatste Miss Belgiës

Win/win

We wonen in een brave buurt

Gisteren blijkbaar gaan slapen met de poort aan de zijkant van de woning nog open. Met de sleutelbos nog op hangen (sleutels van de voordeur, achterdeur en de opener van de garagepoort) 😅

Gisteren blijkbaar gaan slapen met de poort aan de zijkant van de woning nog open. Met de sleutelbos nog op hangen (sleutels van de voordeur, achterdeur en de opener van de garagepoort) 😅

Wij ook denk ik..

Mijn vrouw vond op een bepaald moment haar sleutelbos met onze huissleutel eraan niet meer. Ze was ervan overtuigd dat die ergens in een van haar handtassen, rugzakken of jaszakken lag. Maar na zeker een half jaar waren die nog nergens boven water gekomen, dus we gingen er van uit dat ze die ergens was kwijtgeraakt op een of andere parking.

Plots, puur toevallig als ik me hier aan de overkant van de straat parkeerde (plek waar ik 90% van de tijd sta), zag ik in mijn ooghoek iets blinken.
Bleek dus dat die sleutelbos al die maanden aan een haakje hing aan de afsluiting van onze overbuur.

Wij zijn er eens in geslaagd boodschappen te gaan doen, en uur later kwamen we terug en voordeur stond nog open met de sleutel erop :)

Octopus kebab. Scrumptious.

527367094-1091351859798689-3418399623835485276-n.jpg

Wij zijn er eens in geslaagd boodschappen te gaan doen, en uur later kwamen we terug en voordeur stond nog open met de sleutel erop :)
Ik ben deze winter op weekend geweest en toen ik thuiskwam dacht ik van hm das hier fris. Mijn schuifraam stond heel het weekend open langs de straatkant.
Ook al smorgens opgestaan en toen ik de deur dicht trok om te gaan werken gezien dat de sleutel er heel de nacht langs buiten op zat.

Spreekt voor zich dat ik niet insta op het werk om diefstalpreventie voor te gaan dragen aan groepen mensen.

Terug
Bovenaan