Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stations en openbare liften...6 uur 's morgens. Ik kom aan station en ik wil de lift naar onder nemen. Komt de lift van onder naar boven met een slapende persoon erin
Hij was precies wel diep aan het slapen.
Je apprecieert kunst niet.Stations en openbare liften...
Sinds ik op een ochtend een lift in Brussel Zuid opendeed en er in het midden een verse drol (+-25cm lang) lag, neem ik de trap.
Fixed that for you...Brussel...
Sinds ik op een ochtend een lift in Brussel Zuid opendeed en er in het midden een verse drol (+-25cm lang) lag, kom ik niet meer in Brussel
Dat zou ik gezien dat dat je werkplek is, eigenlijk een geldige reden vinden om het af te bollen die dag.Een random gedrogeerde mens die in mijn gezicht spuwde in Brussel Noord vandaag.
Bah.
Zeker weten! Ik was er ook wel wat van aangedaan hoor.Dat zou ik gezien dat dat je werkplek is, eigenlijk een geldige reden vinden om het af te bollen die dag.
Ik kan er nog een anekdote met kots aan toevoegen.Samenvatting van de laatste pagina hier.
Brussel: pis, stront, drank, drugs en spuwen.
Nu ik er aan denk. Vorige week in de Action in Lier lag er ne drol op de vloer in de winkel. Ik was er bijna ingetrapt.Stations en openbare liften...
Sinds ik op een ochtend een lift in Brussel Zuid opendeed en er in het midden een verse drol (+-25cm lang) lag, neem ik de trap.
Die moeten zien waar ze hun voeten zetten.Tijd om de national garde in te zetten
Brussel: pis,stront, drank, drugs en spuwen.
Verpakkingsinhoud 1 connector
Sowieso drop-shippingKzocht een foto van een wago klem (die ik onlangs gekocht had voor 0.7 eurocent in een plaatselijke winkel)
b b b brol.com
A whopping 13,95 euries voor 1. (u leest het goed) wago klem.

Dat zal een wagyu klem zijn.Kzocht een foto van een wago klem (die ik onlangs gekocht had voor 0.7 eurocent in een plaatselijke winkel)
b b b brol.com
A whopping 13,95 euries voor 1. (u leest het goed) wago klem.
Een vrij geciviliseerd iemand dat manneken i.t.t. de rest wat je daar tegenkomt.![]()
Maar manneken toch!