Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

6 uur 's morgens. Ik kom aan station en ik wil de lift naar onder nemen. Komt de lift van onder naar boven met een slapende persoon erin

Hij was precies wel diep aan het slapen.

6 uur 's morgens. Ik kom aan station en ik wil de lift naar onder nemen. Komt de lift van onder naar boven met een slapende persoon erin

Hij was precies wel diep aan het slapen.
Stations en openbare liften...
Sinds ik op een ochtend een lift in Brussel Zuid opendeed en er in het midden een verse drol (+-25cm lang) lag, neem ik de trap.

Om in de trend te blijven; deze ochtend lag er een persoon te slapen op de bouwwerf, tegen mijn materiaal. 🥲
Rondom hem lege blikjes Cara van 50cl.

Lang geleden op perron Bxl Luxembourg, ik sta naast een man, type Obelix met rafelige jas, rood in z'n gezicht van de drank, die valt plots in slow motion zijlings op mij zonder handen uit de zakken te halen. Omstaanders helpen hem recht - ça va ça va ? Geeft geen kik en leunt tegen een muur en gebaart van laat mij gerust.

Gisteren aangekomen in Brussel-Zuid, uitgang Victor Hortaplein, stond een junkie in 't midden van de straat te plassen.
3 uur daarvoor in London St Pancras een junkie een fles wijn zien stelen in de M&S.

Dat zou ik gezien dat dat je werkplek is, eigenlijk een geldige reden vinden om het af te bollen die dag.
Zeker weten! Ik was er ook wel wat van aangedaan hoor.
Ben naar de politie gegaan om klacht in te dienen (persoon stond gekend bij de politie) en dan de trein naar huis om mij te gaan douchen en mijn kleren in de was te gooien.

Samenvatting van de laatste pagina hier.
Brussel: pis, stront, drank, drugs en spuwen.
Ik kan er nog een anekdote met kots aan toevoegen.

2 jaar geleden stond ik in het de Parking Albertinasquare in centrum Brussel.
Ik met mijn ticketje naar de betaalautomaat om te betalen voor mijn vertrek.
De automaat stond in de trappen-/lift hal.
Ik wil vanuit de parking de hal betreden, maar moet ruimte maken omdat mensen kokhalzend uit de hal de parking op strompelen.
Ik open de deur en er komt mij een enorm straffe zure kotsgeur tegemoet, en iets verder zie ik over de halve vloer een donkeroranje vlek met grote brokken die met zware kracht eruitgespuwd waren. Een metertje naast de betaalmachine.
Ik heb ff rondgelopen op zoek naar een andere betaalmachine, maar die vond ik niet onmiddellijk.
Dus terug naar de kotsplek. En dan mijn adem ingehouden en snel mijn parkingticketje betaald naast de kotsplas.
Helaas was de machine niet snel genoeg en heb ik toch nog ietwat moeten inademen.
Uw neusvleugels gaan er wel van open staan.

Stations en openbare liften...
Sinds ik op een ochtend een lift in Brussel Zuid opendeed en er in het midden een verse drol (+-25cm lang) lag, neem ik de trap.
Nu ik er aan denk. Vorige week in de Action in Lier lag er ne drol op de vloer in de winkel. Ik was er bijna ingetrapt.

Geen idee of dat van ne hond was of iemand letterlijk kaka had gedaan.

Alle wie doet dat nu?

Brussel: pis, stront, drank, drugs en spuwen.
manneken2.jpg

Maar manneken toch!

Terug
Bovenaan