Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik kreeg deze voormiddag een telefoontje van @Visenya: 'seg schat, kijk eens naar de foto's die ik gestuurd heb'

IMG-20260715-WA0016.jpg

Direct zomaar met het raam in huis vallen...

Onze dochter ging net het raam sluiten en kon net op tijd uit de weg springen of ze was plat. 🫪
Wel kwaliteitsglas zo te zien. Het raambeslag lijkt iets anders.

En wat verwacht @Visenya dan hoe je reageert?

Opgelucht zijn dat er niets is met de dochter, vloeken dat het weer geld gaat kosten/ er ook stukken uit de vloer is zijn

Dat ge het oplost van de locatie waar ge zat/ alles laat vallen om het thuis op te lossen.

Of doet enkel die van mij zo...
Het was voornamelijk om hem in te lichten dat er een raam kapot was (en dat er niemand gewond was) en ik ken hem goed genoeg om te weten wat hij met zo'n boodschap doet.

Het raam is al gemaakt, dankzij m'n schoonvader en @Coolguy

Het was voornamelijk om hem in te lichten dat er een raam kapot was (en dat er niemand gewond was) en ik ken hem goed genoeg om te weten wat hij met zo'n boodschap doet.

Het raam is al gemaakt, dankzij m'n schoonvader en @Coolguy
het op het forum posten en dan kijken hoe echte mannen het oplossen dus :p

Die denken ook echt dat alles kan? Bizar dit!
Hey, ze hebben een minuut stilte gehouden he. En als iemand iets kent van feestjes organiseren na een brand is het toch wel TML zeker.

Het is heel erg wat er daar gebeurd is, maar ik begrijp totaal niet dat er op social media zo zwaar gereageerd wordt op het feit dat er daar op dat plein nu een de set gegeven werd.
Het ene heeft niks te maken met het andere.

Het is heel erg wat er daar gebeurd is, maar ik begrijp totaal niet dat er op social media zo zwaar gereageerd wordt op het feit dat er daar op dat plein nu een de set gegeven werd.
Genoeg pleintjes in Brussel om dat elders te doen? Of annuleren, want er zijn nog popups.
Komt erbij dat je met de brand van vorig jaar in het achterhoofd zit en vele nabestaanden niet willen dat een drugsgebruikend publiek danst op een plek waar hun geliefden zijn gestorven. Nu nog een pipo die een overdosis Oxy gebruikt om het helemaal af te maken.

Vind het ook best wel een rare beslissing om daar een feestje te houden zo kort na dat tragisch ongeval. Toont voor mij nog maar eens aan dat TML all show en geen inhoud heeft.

TIL dat ge op tomorrowland geen voetbal- (of andere sporten) truitjes moogt aandoen

Ja want ge wilt natuurlijk als organisatie dat professionele dopper Patrick en diens marginale vrienden wiens leven enkel in het teken van den Anderlecht staan, na 20 pinten en 2 pillen iemand met een Standard de Liège bloesje tegenkomt. :unsure:

Laatst bewerkt:
Goh, ik vind het toch ook een beetje lomp. Een andere locatie was toch respectvoller geweest.

Ja want ge wilt natuurlijk als organisatie dat professionele dopper Patrick en diens marginale vrienden wiens leven enkel in het teken van den Anderlecht staan, na 20 pinten en 2 pillen iemand met een Standard de Liège bloesje tegenkomt. :unsure:
en ik dacht dat sport ervoor zorgde dat mensen verbroederen?

ja, ge ziet op andere evenementen waar ze voetbaltruitjes niet verbieden, dat het daar altijd een grote vechtpartij wordt tussen de supporters van de verschillende ploegen naarmate de avond vordert en er meer alcohol geconsumeerd is.

ge zou trouwens denken dat die pillen een groter probleem zijn.

K3 Originals-zangeres Kathleen verrast met nieuwe look op Tomorrowland: “Zo blijf ik ietwat incognito” | Nieuwsblad https://share.google/nVmhUM9Ok9tn1eOua

Ja Kathleen als je incongnito wil blijven moet je vooral met je nieuwe kapsel in de krant gaan staan 🤣🤣🤣

Dat is dezelfde die op TV beweerde dat een zachtgekookt ei 1 minuut moet koken😂

ja, ge ziet op andere evenementen waar ze voetbaltruitjes niet verbieden, dat het daar altijd een grote vechtpartij wordt tussen de supporters van de verschillende ploegen naarmate de avond vordert en er meer alcohol geconsumeerd is.

ge zou trouwens denken dat die pillen een groter probleem zijn.
Nochtans heb ik dat zelf al meermaals gezien op festivals 20 jaar geleden.

Er is een reden waarom het verboden werd.

20 jaar geleden is nu ook wel een andere wereld, er was toen nog hoop voor mij, zowel Standard als Anderlecht stelden nog iets voor, en TML zag er toen zo uit:

K3 Originals-zangeres Kathleen verrast met nieuwe look op Tomorrowland: “Zo blijf ik ietwat incognito” | Nieuwsblad https://share.google/nVmhUM9Ok9tn1eOua

Ja Kathleen als je incongnito wil blijven moet je vooral met je nieuwe kapsel in de krant gaan staan 🤣🤣🤣

Dat is dezelfde die op TV beweerde dat een zachtgekookt ei 1 minuut moet koken😂
enig idee waar die foto getrokken is, want vind dat nu zo'n rare ruimte met een grasmat als tapijt, groene tegels en dan zo'n grote foto's met een tag onder...

Terug
Bovenaan