Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is die van goud gemaakt?Prijs gevraagd voor een nieuwe radiator (2m40) als vervanging voor de huidige convector die de woonkamer maar heel traag op temperatuur krijgt: €1050![]()
Was erbij toen de installateur zijn leverancier belde...die schrok er zelf ook van. Zou met de stijgende staalprijzen te maken hebben...Is die van goud gemaakt?
Amai, blijft wel euhm... overdrevenWas erbij toen de installateur zijn leverancier belde...die schrok er zelf ook van. Zou met de stijgende staalprijzen te maken hebben...

Waar ik werk zijn er drie broodjeszaken in de omgeving: overal +/- dezelfde prijs voor een broodje maar bij de Marokkanen ligt er wel 2 x zoveel tussen. Snap soms ook niet hoe ze winst maken! €0,50 voor een brood is wel bijzonder weinig, wij bakken thuis ons brood zelf en enkel ingrediënten is rond de 40 à 50 cent voor een groot brood.op zoek achter goed brood, net hier bij de turkse bakker geweest. Klein witje: 0.50€
Ik dacht dat ik hem niet goed had verstaan, maar ik heb nen halve euro terug gekregen op de euro die ik gegeven heb. Hoe kunt ge nu voor 50c een klein witje maken. Zelfs in tzwart maakt ge dan toch geen winst?
Als ge dat in bulk aankoopt, zal het wel cheaper zijn zeker.Waar ik werk zijn er drie broodjeszaken in de omgeving: overal +/- dezelfde prijs voor een broodje maar bij de Marokkanen ligt er wel 2 x zoveel tussen. Snap soms ook niet hoe ze winst maken! €0,50 voor een brood is wel bijzonder weinig, wij bakken thuis ons brood zelf en enkel ingrediënten is rond de 40 à 50 cent voor een groot brood.
Misschien gesteund door de lokale moskee?op zoek achter goed brood, net hier bij de turkse bakker geweest. Klein witje: 0.50€
Ik dacht dat ik hem niet goed had verstaan, maar ik heb nen halve euro terug gekregen op de euro die ik gegeven heb. Hoe kunt ge nu voor 50c een klein witje maken. Zelfs in tzwart maakt ge dan toch geen winst?
Een zwart brood, wie koopt er dat nuop zoek achter goed brood, net hier bij de turkse bakker geweest. Klein witje: 0.50€

Ne maat van mij z'n ouders had een groenten- en fruitkraam op de markt.Waar ik werk zijn er drie broodjeszaken in de omgeving: overal +/- dezelfde prijs voor een broodje maar bij de Marokkanen ligt er wel 2 x zoveel tussen. Snap soms ook niet hoe ze winst maken! €0,50 voor een brood is wel bijzonder weinig, wij bakken thuis ons brood zelf en enkel ingrediënten is rond de 40 à 50 cent voor een groot brood.
10.000 werknemers omgekomen![]()
Zware uitslaande brand legt kippenbedrijf in de as, manege blijft nipt gevrijwaard: “Levenswerk van Wim is in vlammen opgegaan”
In een kippenbedrijf in de Weverstraat in Sint-Niklaas heeft dinsdag een bijzonder zware brand gewoed. Het grootste deel van de stallingen, met in totaal 164.000 kippen, ging volledig in vlammen op. De aanpalende manege Wica Stables kon door de brandweer gered worden maar ook hier is er schade...www.hln.be
Dat is ruwweg 5-6km van mijn straat, de rook is héél goed te zien.

Als clickbait kan dat wel tellen, 'k was er verdikke zelf mee weg10.000 werknemers omgekomen![]()

Nee ik beperk me tot commentaar gevenAls clickbait kan dat wel tellen, 'k was er verdikke zelf mee weg
Toevallig geen ambitie als journalist bij HLN?![]()

Echt, ik heb nooit gesnapt dat toiletbezoek of drinken of eten niet mocht in de klas. Op het werk moet je toch ook niet wachten op een vaste pauze? Dan was het alle keren file aan de WC's en wachten tot ge naar de WC kon.Ik zie mijn klassen als een bedrijfje, die gasten zitten daar 7u per dag, da’s een job. Dus ik laat drinken (water é) in de les toe (dat mag meer en meer nu) en je mag naar het toilet en je mag ook eens een ‘baal’uur hebben en dan laat ik je met rust. Strafstudie bestaat nog maar ik heb die voor dit vak nog nooit nodig gehad. Straf schrijven is helemaal niet meer van deze tijd.
Tuurlijk voor fruit kan dat, dat zie je idd wel vaak bij de Turkse/Marokkaanse winkeltjes en in de smaak.Ne maat van mij z'n ouders had een groenten- en fruitkraam op de markt.
Die wist te zeggen dat op de veiling Marokkaanse handelaars altijd voor de "restjes"/minder goeie stukken gingen. Z'n pa kocht bv de betere en dus duurdere tomaten en de Marokkaanse handelaars nemen de minder goeie en mooiere. Daarom dat ge bij zo'n, mannen een pak minder betaalt. Kan zijn dat dat ook op gaat voor die broodjeszaak.