Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Haha ik kwam hier hetzelfde 'wtf moment van de dag' posten. Die gast is trouwens 25 - dat telt voor mij niet meer als 'jeugdzonde' ofzo.

Die mag eender welke god op zijn knieën bedanken dat hij zelf nog leeft en vooral dat hij geen anderen heeft gedood met zijn idioot asociaal en roekeloos rijgedrag. Blijkbaar scheelde het niks of daar lagen een paar tieners onder het puin in die sporthal.

Die speler van Leuven die tegen lichtelijk verdreven snelheid ne sporthal is binnen gereden. Like wtf, hoeveel meter is die door de lucht gevlogen ?

900

825
45 meter, gemeten op Google Maps.

Jonathan Legear, François Sterchele en nu deze pipo..geschiedenis herhaalt zich steeds weer en er wordt niets uit geleerd
Vorige week vrijdag heb ik een uiteenzetting gedaan op school ivm autoverzekering. (6e middelbaar)
Ging toen ook even over het feit dat zo goed als altijd profvoetballers geen verzekering krijgen. Vele leerlingen en leerkrachten vonden dat te kort door de bocht en een dwaze veralgemening.

We zijn 7 dagen verder en ze zullen wel door hebben dat onze vooroordelen inderdaad gestaafd zijn door statistieken/ervaring.

Die dwaas mag van geluk spreken dat die kinderen aan de andere kant van t plein aan het spelen waren.

Jonathan Legear, François Sterchele en nu deze pipo..geschiedenis herhaalt zich steeds weer en er wordt niets uit geleerd

Die Sterchele werd nog herdacht alsof het een halve held was getroffen door een noodlot zoals kanker, overdreven snelheid en verongelukken tegen een boom met je Porsche is je eigen schuld denk ik dan. Nu goed ik wens niemand de dood toe, maar dat eerbetoon destijds vind ik gewoon ongepast.

Deze idioot van OHL mag oprecht blij zijn dat er géén enkel kind gewond geraakt is bij zijn stunt- en vliegwerk, en zelfs dan nog verdient die een zware straf.

Laatst bewerkt:
Dan moet je een verzekering bij Het Tariferingsbureau nemen.
Dat is wel enkel de Burgerlijke Aansprakelijkheid en uiteraard aan een hoge premie.
Ik ben nie echt thuis in de wereld van verzekeringen.

Maar de kans lijkt me groot dat dit een wagen van de club is? Dan moet de club een verzekering nemen en een aparte bestuurdersverzekering voor de speler in kwestie?

Wie mag er dan nu opdraaien voor de kosten?

Ik ben nie echt thuis in de wereld van verzekeringen.

Maar de kans lijkt me groot dat dit een wagen van de club is? Dan moet de club een verzekering nemen en een aparte bestuurdersverzekering voor de speler in kwestie?

Wie mag er dan nu opdraaien voor de kosten?
Ik ken OH Leuven niet maar veel voetbalploegen hebben inderdaad auto's die door sponsors aan de spelers/club gegeven worden.

Voetballers hebben uiteraard ook gewoon een wagen die ze zelf gekocht hebben. Ik verzeker een aantal bekende spelers maar dat is jammer genoeg ook dikke miserie om dat rond te krijgen.
Niemand staat daarvoor te springen/is in de meeste gevallen standaard een no go.

In het voorbeeld van die OHL-speler zullen de kosten aan de tegenpartij gewoon betaald worden door de autoverzekering. Het maakt niks uit dat die pipo veel te hard reed. Als er bepaalde elementen bewezen kunnen worden dan kan er wel verhaal toegepast worden. (Bv bij dronkenschap, street race)

Laatst bewerkt:
Wat een zever eigenlijk om die te gaan groeperen. Zijn ook maar mensen ookal zeggen de statistieken dat. Maar int algemeen zullen de statistieken van mannen 20-30 misschien niet al te positief zijn. Misschien makkelijk om voetballer als sticker te geven omdat er gewoon meer zijn dan wat andere sporten of hobby’s om zomaar makkelijk een sticker te gaan geven.

Terug
Bovenaan