Staan uw beenspieren dan zo gespannen dat je nog het gaspedaal volledig kunt induwen?Advocaatje zal hem al wel ingefluisterd hebben dat ie best zegt dat ie onwel geworden is.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staan uw beenspieren dan zo gespannen dat je nog het gaspedaal volledig kunt induwen?Advocaatje zal hem al wel ingefluisterd hebben dat ie best zegt dat ie onwel geworden is.

Het is dat of openlijk toegeven "ik ben een domme idioot met meer geld dan verstand".Advocaatje zal hem al wel ingefluisterd hebben dat ie best zegt dat ie onwel geworden is.
45 meter, gemeten op Google Maps.Die speler van Leuven die tegen lichtelijk verdreven snelheid ne sporthal is binnen gereden. Like wtf, hoeveel meter is die door de lucht gevlogen ?
![]()
![]()
Zou dat een Guinness World Record zijn? Smijt jezelf met je auto in een gebouw over x aantal meter en overleef het.45 meter, gemeten op Google Maps.
45 meter, gemeten op Google Maps.

Oei oei. Ik zie dubbel. Heb ik gedronken?
Oei oei. Ik zie dubbel. Heb ik gedronken?

Vorige week vrijdag heb ik een uiteenzetting gedaan op school ivm autoverzekering. (6e middelbaar)Jonathan Legear, François Sterchele en nu deze pipo..geschiedenis herhaalt zich steeds weer en er wordt niets uit geleerd
Jonathan Legear, François Sterchele en nu deze pipo..geschiedenis herhaalt zich steeds weer en er wordt niets uit geleerd
Is dat zo? Hoe werkt dat dan? Een autoverzekering is toch verplicht?Vorige week vrijdag heb ik een uiteenzetting gedaan op school ivm autoverzekering. (6e middelbaar)
Ging toen ook even over het feit dat zo goed als altijd profvoetballers geen verzekering krijgen.
Misschien geen full omnium, maar enkel basic verzekering?Is dat zo? Hoe werkt dat dan? Een autoverzekering is toch verplicht?
Dan moet je een verzekering bij Het Tariferingsbureau nemen.Is dat zo? Hoe werkt dat dan? Een autoverzekering is toch verplicht?
Ik ben nie echt thuis in de wereld van verzekeringen.Dan moet je een verzekering bij Het Tariferingsbureau nemen.
Dat is wel enkel de Burgerlijke Aansprakelijkheid en uiteraard aan een hoge premie.
Ik ken OH Leuven niet maar veel voetbalploegen hebben inderdaad auto's die door sponsors aan de spelers/club gegeven worden.Ik ben nie echt thuis in de wereld van verzekeringen.
Maar de kans lijkt me groot dat dit een wagen van de club is? Dan moet de club een verzekering nemen en een aparte bestuurdersverzekering voor de speler in kwestie?
Wie mag er dan nu opdraaien voor de kosten?