Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Brrr heilige schrik!
Vorig jaar was ik in Polen eens gaan lopen in een afgelegen gebied. Ik moest een boerderij voorbij maar heb rechtsomkeer moeten maken door loslopende honden die me nooit zouden doorgelaten hebben denk ik…
Ik ben nu op reis in Kreta en fietste hier vandaag ook rond door afgelegen plaatsen. Hoe vaak een loslopende hond niet komt aangelopen op straat en blaft en gromt.
Ik denk dat ik mij pepper spray ga aanschaffen…
Ideaal om intervallekes te doen!

Maar idd, dat is altijd riskant. Tijdens een trekking in Roemenië (lang geleden) moesten we zo telkens in hele grote bogen rond schaapskuddes trekken waarbij we altijd in de gaten werden gehouden door een roedel herdershonden (die daar ingezet worden om wolven en beren te verjagen, dus t waren geen pekineesjes). Op een dag toch verrast geweest toen we een heuvel op gingen en bovenaan midden een kudde schapen stonden. Binnen de minuut waren we omsingeld door een vijftal honden. Toen heb ik ze ook wel even geknepen... Na een tijd kwam de herder er bij (meestal liggen die ergens te slapen, straalbezopen door palinca) en zijn we voetje voor voetje achteruit geschuifeld. Die honden hebben ons nog een hele tijd gevolgd vanop afstand tot we ver genoeg waren naar hun goesting.

Ik weet het... Hier in België kunnen we ons dat moeilijk voorstellen natuurlijk.

Maar hoe ga je pepper spray aanschaffen in een vreemd land........ In België allesinds verboden.
maar bvb in Duitsland legaal te gebruiken tegen dieren (en mensen ter zelf-verdediging)
in Frankrijk mag je het ook hebben.

dat wordt niet geregeld door Europa, dus de deelstaten kunnen zelf beslissen.

maar bvb in Duitsland legaal te gebruiken tegen dieren (en mensen ter zelf-verdediging)
in Frankrijk mag je het ook hebben.

dat wordt niet geregeld door Europa, dus de deelstaten kunnen zelf beslissen.
Klopt. Ik haal dat uit Duitsland.

Maar een goede deodorant kan ook wel even effect hebben hoor.

ik weet niet wat ze pakken in Luik, maar dit is toch serieus krom.

de eerste krijgt een voorwaardelijke gevangenisstraf van 1 jaar, voor een tik op de billen. ok, dat je dat niet kan doen, en dat die vrouw daar klacht voor indient: ik snap dat.
de tweede wordt volledig vrijgesproken. die vrouw wordt bewusteloos gevonden op de WC's door een vriend, er wordt daar vastgesteld dat er sex is geweest, maar de dader wordt vrijgesproken want "het was wederzijds". dat is dus gewoon standaard verkrachting, maar dat mag dus wél, daar in Luik.
Het blijft natuurlijk een dubbel verhaal. Bij het eerste verhaal is het duidelijk dat daar geen toestemming voor gegeven is.
Het tweede verhaal is het natuurlijk een groot deel woord tegen woord. Het kan gewoon verkrachting zijn, maar evengoed is het dronken sex met toestemming op dat moment en heeft ze er achteraf spijt van gekregen. Waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden, maar als je leest dat ze vriendjes geworden zijn op facebook voor het gebeurd is neig ik ook toch meer naar het tweede.

Ideaal om intervallekes te doen!

Maar idd, dat is altijd riskant. Tijdens een trekking in Roemenië (lang geleden) moesten we zo telkens in hele grote bogen rond schaapskuddes trekken waarbij we altijd in de gaten werden gehouden door een roedel herdershonden (die daar ingezet worden om wolven en beren te verjagen, dus t waren geen pekineesjes). Op een dag toch verrast geweest toen we een heuvel op gingen en bovenaan midden een kudde schapen stonden. Binnen de minuut waren we omsingeld door een vijftal honden. Toen heb ik ze ook wel even geknepen... Na een tijd kwam de herder er bij (meestal liggen die ergens te slapen, straalbezopen door palinca) en zijn we voetje voor voetje achteruit geschuifeld. Die honden hebben ons nog een hele tijd gevolgd vanop afstand tot we ver genoeg waren naar hun goesting.
Ik heb exact hetzelfde eens meegemaakt in de spaanse pyreneeën. Zo van die grote witte herdershonden.
Schapen op het pad, hond die 500m is blijven volgen en maar blaffen.
Geen herder gezien…

Neef heeft dat ook is voorgehad met zen vader moesten ofwel heel stuk rond ofwel door wei met schapen, waren nog geen tien meter binnen en vanboven op het domein paar blaffende halve koeien volle bak naar hun lopen die hebben nog nooit zo snel terug door prikkeldraad gekropen t schijnt :D .

Laatst bewerkt:
Pizza Hut vraagt blijkbaar tegenwoordig ook al leveringskosten van 1,99 euro. :eek:
Chance dat het vrijdag is, en da ik goesting heb in ne snellen hap...

Ik wil ni weten hoeveel marge ze op de pizza zelf al pakken, maar zat boven de 30 voor zo nen box plus cheesy crust. Das ook ni voor alle dagen dan, gelukkiglijk is da wel goed als ontbijt + middageten morgen, ik krijg da jamais op 1 ene keer

Pizza Hut vraagt blijkbaar tegenwoordig ook al leveringskosten van 1,99 euro. :eek:
Chance dat het vrijdag is, en da ik goesting heb in ne snellen hap...

Ik wil ni weten hoeveel marge ze op de pizza zelf al pakken, maar zat boven de 30 voor zo nen box plus cheesy crust. Das ook ni voor alle dagen dan, gelukkiglijk is da wel goed als ontbijt + middageten morgen, ik krijg da jamais op 1 ene keer
pro tip: bestel gewoon online 2 medium geleverde pizza's voor de prijs van 1. De kortingscode's die ge moet ingeven blijven lange tijd dezelfde: Nu ist voorlopig KQ99 voor 2 mediums.
Als het zou gebeuren dat ze aan de deur vragen achter uw bon, zeg dan dat ge het al weggesmeten hebt toen ge online ingevuld hebt.

minder handig als ge alleen zijt, natuurlijk. Pizza Hut is gewoon belachelijk duur. ik wou die nieuwe Béarnaise eens proberen, da's al 20€. minstens. dan doe ik liever Domino's op dinsdag of zaterdag: 6 euro per pizza dan.

minder handig als ge alleen zijt, natuurlijk. Pizza Hut is gewoon belachelijk duur. ik wou die nieuwe Béarnaise eens proberen, da's al 20€. minstens. dan doe ik liever Domino's op dinsdag of zaterdag: 6 euro per pizza dan.
ik ben zelf alleen en ik eet van elke pizza den helft... de andere helften eet ik de volgenden dag op.

Domino's (in mijn buurt althans) is ondermaats, kan bijlange niet tippen aan pizzahut.

pro tip: bestel gewoon online 2 medium geleverde pizza's voor de prijs van 1. De kortingscode's die ge moet ingeven blijven lange tijd dezelfde: Nu ist voorlopig KQ99 voor 2 mediums.
Als het zou gebeuren dat ze aan de deur vragen achter uw bon, zeg dan dat ge het al weggesmeten hebt toen ge online ingevuld hebt.
Maar online of niet, ge zult nog altijd moeten betalen nu voor die levering...

En die bon ja, ik zou dat wel doen, maar heb wel graag die box, zitten verschillende sidedishes bij (nuggets, wings, lookbroodje, en potatoes). En zeker met die cheesy crust ben ik bijna de hele dag erachter zoet met de pizza zelf.

Enja pizza hut is idd wel duur, maar soms heb ik graag pizza tje van domino's en soms van pizza hut, elk doen hun eigen ding en geven ook andere smaken aan hun pizza

Hier in de buurt heb je ook gewoon kleinere "pizzeria's" (want kan je die dingen nog pizza noemen, Italy disagrees) die ook cheesy crust aanbieden, en die goedkoper zijn. Misschien eens rondkijken op Takeaway of andere kanalen?

De tweede keer dat er tijdens het wandelen iemand random uit een camionette naar mij zwaait die ik helemaal niet ken. Vorige weekend ook al. :wtf:

Mijn nonkel en tante gaan regelmatig in restaurants iets eten en onlangs waren ze weer ergens iets gaan eten. Dus de ober zegt op een bepaald ogenblik: En een lekker wijntje erbij? "Ja" zeggen ze. (Ze kregen geen prijslijst te zien)

Achteraf na de rekening, bleek die wijn 100 fucking € (!) per glas te kosten. :wtf: Ja, je leest dit goed. Dit is alvast, wat mijn nonkel tegen mij zei en dat is niet iemand die over zo'n zaken liegt.

Ze hebben het betaald maar ze vinden dat de ober wel had kunnen zeggen dat de voorgestelde wijn / suggestiewijn zo duur zou zijn. Want nu voelen ze zich bekocht. Ja het is deels hun fout niet achter de prijs te vragen, maar dan nog verwacht je niet dat ze dan met hun dure wijn afkomen he.

Indien iemand de naam en locatie, wenst te weten van dat restaurant, dat moet ik dan wel eerst even navragen

Laatst bewerkt:
Schoonouders hebben deze week kop 41 jaar terug hun huis gekocht. Het was een opknapper. Het is nog niet af. 41 jaar. Nog niet af. Geen bouwval met enkel de gevel rechtop of zo, gewoon een opknapper. Nog niet af.

Schoonouders hebben deze week kop 41 jaar terug hun huis gekocht. Het was een opknapper. Het is nog niet af. 41 jaar. Nog niet af. Geen bouwval met enkel de gevel rechtop of zo, gewoon een opknapper. Nog niet af.
Ik weet niet vanaf wanneer iets "gewoon een opknapper is", maar prioriteiten veranderen natuurlijk. Ik dacht ook onze badkamer eens snel te vernieuwen, maar uiteindelijk is dat nu wat op de lange baan geschoven want ze is functioneel en we hebben een baby. En zo zal het natuurlijk altijd wel iets zijn. Maar ik ben sowieso van mening dat zo'n dingen wennen. Uiteindelijk is het om in te wonen.

Terug
Bovenaan