Ik ben daarstraks naar de Carrefour geweest (Ja die is hier in de buurt open op zondag). Ik zie plots een 'mooie' promotie, dus ik ga naar buiten om een winkelkar te gaan halen en van die promo gebruik te maken. Blijkt die promo plots 'spoorloos verdwenen'.

Heb ik fout gezien? Neen ik ben zeker dat die promo er zonet nog hing.
Ik denk: Ok ik ga naar de kassa en daar zal die promo wel te voorschijn komen om het kassaticket. NOT ..
Dus ik discussieer over die promo, maar er wordt mij gemeld, dat ik vermoedelijk scheel gezien heb en dat die promo er nooit geweest is. OK dan maar ???
Ik ga dus naar huis en ik google op die promo (ik ben niet van gisteren hé!): Ja hoor, die promo bestaat dus echt en is geldig tem maandag.
Maar wat is het probleem? Die promo is alleen geldig in de hypercarrefour, en niet in de gewone carrefour.

Fair enough, maar in de winkel wisten ze zogezegd van niks, terwijl ze daar dus weldegelijk die promo foutief hadden opgehangen en ze die dan snel weggehaald hebben toen ze de fout ontdekten. Dat ze daar zogezegd van niks wisten was aldus zever in pakskes, ik voel mij daardoor toch een beetje bekocht.
Dus ik ga in deze uitzonderlijke situatie toch klacht indienen bij de klantendienst van Carrefour. En als ik die promo niet krijg, dan ga ik terug naar die Carrefour, lever ik dat produkt terug in en vraag ik mijn geld terug. Ik had anders naar de Hypercarrefour gereden voor die promo en had ik dat produkt in die andere Carrefour laten liggen.
Dus ja dit is even mijn WTF momentje van de dag.