Silence
Well-known member
En hoe?Gewoon keihard straffen, geen compassie.
Met de bevoegdheden of opties die een club heeft
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe?Gewoon keihard straffen, geen compassie.
Mja, zoveel plaats is er tegenwoordig nu ook niet meer in de politiekantoren om die gasten op te vangen.
Op basis van de voetbalwet, maar als club kan je m.i. ook een statement maken.En hoe?
Met de bevoegdheden of opties die een club heeft
Waarom niet uiteindelijk he... In theorie moet zoiets enkel voor tickets, niet voor abbo's.Overal politie zetten en iedereen zijn paske laten zien?
Het probleem is dat je in zulke gevallen de situatie vaak net nog een stuk erger maakt wanneer je als politie die tribunes zou ingaan. Dan krijg je echte rellen, met nog veel meer schade tot gevolg.Sorry als je al die gasten met bivak muts ziet, gewoon politie binnen laten en ze eruit halen. En dat is zowel bij standard, gent,brugge, antwerp , rsca. Of heeft de politie die bevoegdheid niet ?
Gdpr wetgeving enzo, is meestal allemaal niet zo evident als het lijktWaarom niet uiteindelijk he... In theorie moet zoiets enkel voor tickets, niet voor abbo's.
Hun eigen abbo is onbruikbaar gemaakt dus ze moeten binnen met een ander abbo of via een ticket van het loket.
Abbo's maken met een foto op zodat, op een tweeling na, niemand nog met een ander abbo binnen kan dan het zijne.
En een aparte ingang voor gewone tickets waar wel politie staat met ID controle.
Je gaat mij niet vertellen dat er tegenwoordig nog altijd geen manier is om een ID te scannen en binnen de 5 seconden te weten of die persoon een stadion in mag he?
Het is een beetje zoals de VAR en nog andere problemen: ze kunnen opgelost worden maar dat kost geld dus er gaat gewoon af en toe eens over geklaagd worden en er gaat niks veranderen.

Daar heb ik idd niet bij stilgestaan.Gdpr wetgeving enzo, is meestal allemaal niet zo evident als het lijkt
Politie (en dergelijke) is volgens mij de enige groep mensen waaraan je je verplicht moet kunnen identificeren, de rest van de wereld kan dit vragen maar mag dit niet verplichten.
Ik ken de exacte regels ook allemaal niet, maar op mijn werk wordt we daar heel regelmatig mee geconfronteerd en de bijhorende beperkingen.

Security kan wel ID vragen en indien men dit weigert zou men in theorie wel de toegang kunnen ontzeggen.Gdpr wetgeving enzo, is meestal allemaal niet zo evident als het lijkt
Politie (en dergelijke) is volgens mij de enige groep mensen waaraan je je verplicht moet kunnen identificeren, de rest van de wereld kan dit vragen maar mag dit niet verplichten.
Ik ken de exacte regels ook allemaal niet, maar op mijn werk wordt we daar heel regelmatig mee geconfronteerd en de bijhorende beperkingen.
Is dat zo? Ik dacht net dat veelal het probleem is, dat ze dat niet mogen vragen, waardoor je ze niet mogen/kunnen weigeren.Security kan wel ID vragen en indien men dit weigert zou men in theorie wel de toegang kunnen ontzeggen.

Toch ook allemaal niet rooskleurig.![]()
ANALYSE. Waarom Antwerp de centen van Arthur Vermeerens transfer nodig heeft
Antwerp wil Arthur Vermeeren (18) nog tot eind dit seizoen houden, maar hoopt wel op de jackpot voor zijn goudhaantje. Na de zware verliezen van de voorbije seizoenen heeft de club nood aan inkomsten uit transfers. Paul Gheysens kan niet blíjven bijpassen.www.gva.be
Betaalartikel, maar haalt aan dat RAFC geld nodig heeft en dat PG niet kan blijven bijpassen, enerzijds wegens FFP (waarvoor ze reeds 2 miljoen euro boete kregen dit seizoen) en anderzijds wegens het feit dat zijn bedrijven ook verlies laten wegens de tegenvallende economische resultaten.
Dat fans niet te veel inkomende transfers meer dienen te verwachten eer (vooral) Vermeeren verkocht is geraakt, maar ook bv Butez, Balikwisha en enkele anderen eventueel.
Wegens de cashflownood is de winterstage geschrapt.
Lijkt me een redelijk selectieve lezing van een journalist die nog nooit een jaarrekening in zijn handen heeft gehad laat staan weet naar wat hij aan het kijken is. Klinkt ook een beetje als een samenraapsel van dingen die hij, net zoals ik, op bepaalde facebookgroepen heeft gelezen![]()
ANALYSE. Waarom Antwerp de centen van Arthur Vermeerens transfer nodig heeft
Antwerp wil Arthur Vermeeren (18) nog tot eind dit seizoen houden, maar hoopt wel op de jackpot voor zijn goudhaantje. Na de zware verliezen van de voorbije seizoenen heeft de club nood aan inkomsten uit transfers. Paul Gheysens kan niet blíjven bijpassen.www.gva.be
Betaalartikel, maar haalt aan dat RAFC geld nodig heeft en dat PG niet kan blijven bijpassen, enerzijds wegens FFP (waarvoor ze reeds 2 miljoen euro boete kregen dit seizoen) en anderzijds wegens het feit dat zijn bedrijven ook verlies laten wegens de tegenvallende economische resultaten.
Dat fans niet te veel inkomende transfers meer dienen te verwachten eer (vooral) Vermeeren verkocht is geraakt, maar ook bv Butez, Balikwisha en enkele anderen eventueel.
Wegens de cashflownood is de winterstage geschrapt.
Zaken zoals dat Gelamco een mindere periode doormaakt (zoals heel de sector) terwijl dat het helemaal niet toe doet want PG zit met zijn privé vermogen in Antwerp, dat is facebookklap voor mij.Lijkt me een redelijk selectieve lezing van een journalist die nog nooit een jaarrekening in zijn handen heeft gehad laat staan weet naar wat hij aan het kijken is. Klinkt ook een beetje als een samenraapsel van dingen die hij, net zoals ik, op bepaalde facebookgroepen heeft gelezenZaken zoals dat Gelamco een mindere periode doormaakt (zoals heel de sector) terwijl dat het helemaal niet toe doet want PG zit met zijn privé vermogen in Antwerp, dat is facebookklap voor mij.
Waar rook is, is natuurlijk vuur en op de manier van die 'investeringsjaren' kun je inderdaad niet blijven werken. Daarom ook dat we, terecht, een beetje beter in't oog gehouden worden door de uefa.
Maar de afgelopen maanden is er voor er eerst een massa geld binnen gekomen (CL en een positieve transferbalans) en daar wordt precies geen rekening met gehouden ook al komt het wel ter sprake in het artikel.
Ik verwacht ook geen inkomende transfers omdat we daar geen nood aan hebben, zeker nu we Europees zijn uitgeschakeld, zeker omdat Ondrejka, Vines en eventueel Valencia nog uit blessure terugkomen.
Dit gezegd zijnde ben ik wel zeer benieuwd naar de jaarrekening van het seizoen 2022-2023 of daar al iets van verbetering te zien is, ergens vermoed ik van niet omdat de inkomsten van de laatste maanden voor 2023-2024 zijn.
Ik hoop dat we Vermeeren nog een half jaartje kunnen houden en dat we meedoen voor de titel en dan zijn we volgens mij door het ergste wel door.
Komende jaren zit er heel veel talent aan te komen uit de jeugd en dan zijn we echt vertrokken gok ik.

Die 47,5 miljoen was een soort waarborg die men moest kunnen geven indien er niets extra ging binnenkomen had ik begrepen. Waar komt die 30 miljoen vandaan? Ben wel benieuwd hoeveel er nog gaat bijgepast moeten worden dit jaar. Die cashflow problemen gaan elk jaar blijven terugkomen zolang er geen nieuwe tribune 2 staat vrees ik, als die er ooit al gaat komen...Dat er deze maanden een massa geld is binnengekomen, wordt aangehaald maar daar wordt dan wel de kanttekening bijgezet dat RAFC een kapitaalsinjectie van 47,5 miljoen euro nodig had, die tot dusver uitgebleven is om te zien hoeveel geld er binnenkwam. Er is dus nog steeds een kapitaalsinjectie van om en bij de 30 miljoen euro nodig. Er wordt ook opgemerkt dat de jaarrekening van 2022-23 nog roder zal kleuren dan het jaar ervoor, bv omdat einde vorig jaar verscheidene medewerkers en makelaars langer op hun geld moesten wachten wegens cashflow problemen. Die nu ook weer opduiken.
En wat betreft dat nooit een jaarrekening in handen gehad te hebben, vooraleer David van den Broeck sportjournalist werd, werkte hij als .... boekhouder.![]()
Mijn excuses aan de brave man in ieder geval!6 op 6 voor Westerlo.
En nu staat Westel terug onder de mensen. Het wordt nog een spannende terugronde voor heel wat ploegen denk ik.