Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk ben ik niet neutraal, maar ik ben in de eerste plaats voetballiefhebber. Ik kan er ook niet aan doen dat Anderlecht keer op keer nieuwe laagtes opzoekt, van voorzitter tot spelers.
Die jongens doen alles voor die drie punten, hoe of wat maakt hun niet uit.

Nog efkes en we mikken allemaal naar de armen als we vast zitten in de 16 , tis toch penalty , maar het zijn de regels he .

Je lacht er nu mee maar volgens mij heb je met de huidige regels rond hands veel meer kans om een penalty af te dwingen door gewoon random keihard naar het pak in de 16 te schieten dan om een goal te maken.
Ik weet nu niet exact hoeveel van de penalty's worden omgezet maar het % zal alleszins hoger zijn dan de kans om met een plaatsbal naast of over het pak te scoren.

Je lacht er nu mee maar volgens mij heb je met de huidige regels rond hands veel meer kans om een penalty af te dwingen door gewoon random keihard naar het pak in de 16 te schieten dan om een goal te maken.
Ik weet nu niet exact hoeveel van de penalty's worden omgezet maar het % zal alleszins hoger zijn dan de kans om met een plaatsbal naast of over het pak te scoren.
dat is juist het ding , ik lach er nu eens niet mee :)

Tuurlijk ben ik niet neutraal, maar ik ben in de eerste plaats voetballiefhebber. Ik kan er ook niet aan doen dat Anderlecht keer op keer nieuwe laagtes opzoekt, van voorzitter tot spelers.

Buiten een domme plaat ( het is weer couckenbak ) , en wat domme aanstellingen en ontslagen zou ik het begot niet weten .
Toch helemaal iets anders dan iemand aannemen die dickpics stuurt naar vrouwelijk personeel , of 9 keer gepakt word dronken achter een stuur
But pls vertel

Buiten een domme plaat ( het is weer couckenbak ) , en wat domme aanstellingen en ontslagen zou ik het begot niet weten .
Toch helemaal iets anders dan iemand aannemen die dickpics stuurt naar vrouwelijk personeel , of 9 keer gepakt word dronken achter een stuur
But pls vertel
Ik denk nu wel dat hij het over Vandenhaute heeft ipv Coucke.

Gueye: :ROFLMAO:

Stap 1: PlayStation bakje krijgen

20240421_162112.jpg

Stap 2: Positie kiezen

20240421_162229.jpg

Stap 3: Mikken

20240421_162117.jpg

Stap 4: Scoren!!!

20240421_162233.jpg

Ik lag in een deuk...

Mannen, ik ben serieus met dat eens ene gaan drinken. De wereld zit al vol haat. We moeten meer verbinding zoeken. Voetbal is oorlog, bier is vrede.

We kunnen anders allemaal afspreken in Sint Andries na de laatste match om de titel te vieren?
Wordt dat niet te zwaar voor de club-fans? Titel vieren en direct moeten vertrekken om de Europese titel te vieren. Verzet dat anders gewoon direct een week.

Mannen, ik ben serieus met dat eens ene gaan drinken. De wereld zit al vol haat. We moeten meer verbinding zoeken. Voetbal is oorlog, bier is vrede.
Ergens rondom Limburg gaat dat altijd. Ik ga daar niet voor naar de andere kant van het land gaan 😁

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14