Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Koosnaampjes zijn totaal onnodig.
Idd. Was heel tof hoe daar werd genoten en gevierd toen Kompany zich daar blesseerde. ;) Dacht dat daarvoor ook wel. En was natuurlijk maar een deel van de aanwezig fans.
Ocharme, niet lachen met meneer Kompany :cry2:

Effe serieus, Kompany stond toch er een beetje bekend om dat hij om de 5 matchen een blessure had en maar bleef terugkomen en hervallen? Als dat voor de 10de keer dat seizoen gebeurt, dan wordt daar inderdaad eens mee gelachen. Gij doet net alsof dat nog nooit in een ander Belgisch stadion is voorgevallen :laugh: Mijn inziens heeft de gemiddelde Genk supporter trouwens niets tegen Kompany hoor, integendeel zelfs.

Duizend maal meer respect voor die mens en zijn verwezenlijkingen dan bv Jan Vertonghen. Al twaalf jaar niks meer gewonnen, de carrière is duidelijk in verval, loopt een beetje gefrustreerd rond op het veld, zit jonge spelers van 18 rode kaarten aan te naaien, haalt zijn acteertalent boven voor het Genkvak, etc...

Als kers op de taart kan hij bovendien zijn handen niet thuishouden als DDC verhaal komt halen na de wedstrijd, die bovendien in die zone aanwezig mocht aangezien hij op het wedstrijdblad stond. In plaats van te antwoorden of zelfs het gewoon te negeren zoals de prof dat hij zou moeten zijn, kan Jan zijn handen niet thuishouden en moet hij DDC in de nek vastpakken en wegduwen?

Moeten we daar dan zoveel respect voor tonen? Volgens mij niet. De rest van België doet wat ze wil, maar respect krijgt ge volgens ons omwille van uw gedrag, niet omdat ge denkt dat ge beter zijt dan de rest.

MODEDIT: koosnaampje verwijderd

Laatst bewerkt door een moderator:
Effe serieus, het was Kompany zijn 1ste blessure bij Anderlecht dat seizoen en speelde de vorige 4 wedstrijden allemaal volledig uit dus geen idee hoe hij dan voor de 10de keer kon geblesseerd zijn dat seizoen.

En voor de rest een mooi staaltje van oogkleppen en nog eens een voorbeeld waarom Genk bij veel mensen snel sympathie aan het kwijtspelen. De hand in eigen boezem steken is blijkbaar teveel gevraagd.

En dan uw laatste zin "De rest van België doen wat ze willen, maar respect krijgt ge volgens ons omwille van uw gedrag, niet omdat ge denkt dat ge beter zijt dan de rest." Serieus? :rofl:. En dan maar klagen dat je geen respect zou krijgen of niet serieus zou genomen worden

Ik heb geen idee wat ze in Genk hebben gegeten, maar dit gaat alles behalve hun reputatie en perceptie ten goede komen.

Ik heb het gevoel dat ik hier stiekem toch op de amateur toneelvoorstelling van mijn collega ben terechtgekomen, ondanks mijn jarenlange tactische weigeringen.

Bij elke titel van Genk kreeg men echt tonnen (verdiend) respect. En nu gaat men blijkbaar genieten van gehaat te worden als supporter? Want dat is fijn??? De badboys van de JPL?

Dit is een shortcut om de afgetekende schlemiel te worden, compleet belachelijk. Dan kan je toch niet serieus toejuichen?

Idd. Was heel tof hoe daar werd genoten en gevierd toen Kompany zich daar blesseerde. ;) Dacht dat daarvoor ook wel. En was natuurlijk maar een deel van de aanwezig fans.

Kgoh ik doel voornamelijk op de genk fans hier op het forum (en op voetbalkrant).
Ik vind (vond sommige) de genk fans hier (en op voetbalkrant) eigenlijk heel volwassen, realistisch en vriendelijk.

Alsook de ploeg itself probeert altijd tof voetbal te spelen.
Sinds ik "clubloos" ben ben ik een iets wat "Successupporter" geworden.
Ik ben elk seizoen fan van de ploeg die leuk voetbal brengt (en sowieso beetje antwerpen want das men stad)

Ben jij mij? Ik supporter nog zachtjes voor Lyra-Lierse nu, maar van Lierse K. word ik ziek. Er zitten daar mensen tussen die het goed menen maar ik zie toch ook andere dingen.

Ah medesupporters. Ik bekijk af en toe wel eens de uitslagen van Lyra-Lierse en ben zelf al wel eens terug op 't Lisp naar Lierse Kempenzonen gaan kijken, maar het is gewoon helemaal niet hetzelfde meer. Ik stond daar vroeger altijd met ons vader, nonkels, neven en nichten, zo wat heel onze familie supporterde voor Lierse en dan doet dat toch extra veel pijn.

Ik zei vorig seizoen wel dat ik toch eens een match ga meepikken van Lyra-Lierse, dus daar wil ik dit seizoen toch eens werk van maken. We zien wel of er dan misschien toch een klik komt.

Ahnee sorry, lierse is (jammer genoeg) volledig gedaan voor mij, eerst door de kamelendrijver, en daarna door in 2 clubs op te splitsen.

Sindsdien geen enkel ploeg meer gevonden waar ik echt een abbo wil nemen.

Wel als persoon die in de regio van veel mechelen supporters woont, kan ik zeggen dat ik niet Mechelen fan zal worden 😂

Één van m'n beste maten gaat nog steeds elke match op het Lisp kijken. Een soort van berusting heerst er zo wel. Het minst leuke vond hij de afgelopen jaren dat er plots geen Duvel meer was in de socio. Paar weken nadien kon je toch ene krijgen onder den toog, maar niet in een Duvelglas 😂

Op welke fases is genk zo benadeeld in de po's of 2023 algemeen ?

De fout ligt eerder bij hun door onuachu te verkopen.

Die bewuste match van twee weken niet gezien, maar van wat ik hoor heeft genk kansen genoeg gehad om te winnen tegen rsca.

Op welke fases is genk zo benadeeld in de po's of 2023 algemeen ?

De fout ligt eerder bij hun door onuachu te verkopen.

Die bewuste match van twee weken niet gezien, maar van wat ik hoor heeft genk kansen genoeg gehad om te winnen tegen rsca.
Onder andere in de kampioenenmatch tegen Antwerp waren twee fases. O.a. McKenzie die met een worstelgreep tegen de grond werd gewerkt.

Ik herinner mij thuis tegen Union ook Burgess die iedereen doormidden mocht trappen, maar die wel gewoon het einde van de match haalde.

Burgess trapt wel elke match wel iemand doormidden ( bij wijze van speken ) kan elke match 4 gele kaarten krijgen :)
die kampioenen match heb ik niet gezien aangezien Clu op hetzelfde moment was.
Maar ik blijf er bij door paul te verkopen hebben jullie het kampioenschap weggegeven..

Onder andere in de kampioenenmatch tegen Antwerp waren twee fases. O.a. McKenzie die met een worstelgreep tegen de grond werd gewerkt.
En ook die fase waar Hrosovksy de bal tegen de arm kreeg en geen penalty werd gefloten. Of waar Bataille in de nek werd gesprongen en omvergekegeld waarna Heynen kon scoren, ... Dat zijn al meer dan twee fases of gaat het hier enkel over Genk die "benadeeld" werd?

Burgess is gewoon nen held & samen met Toby de beste centrale verdediger van onze competitie.

Vorig seizoen 53 matchen gespeeld & 14 gele kaarten gekregen.
Sieben Van der Heyden vorig seizoen 45 matchen gespeeld & 17 gele kaarten gekregen.

En toch wordt Burgess hier als houthakker gebrandmerkt. En werd er niets over Siebe gezegd.

Ik herinner mij thuis tegen Union ook Burgess die iedereen doormidden mocht trappen, maar die wel gewoon het einde van de match haalde.
Ik vul aan met de match in Antwerp, zogezegde handsbal van heynen die volgens de antwerp fans terecht was.. oke maar dan moeten wij thuis tegen Union evenzeer een penalty krijgen voor de handsbal van Burges.
De andere penalty die Antwerp kreeg was ook zeer licht.

Thuis tegen Brugge worden 2 zuivere doelpunten afgekeurd, een daarvan was zogezegd buitenspel maar dat klopte helemaal niet!

Waar is die foto van Gargamel weer jongens?

Ik snap dat de misgelopen titel nog pijn doet. Hier ook trouwens. Maar het niveau hier is wel heel triest.

Als ploeg moet je gewoon intern kijken naar wat je zelf beter kon doen en daaruit leren. Op alles en iedereen zagen en "eindelijk wij tegen allen", daar kom je niet ver mee. Zeker op lange termijn. Brian Priske Antwerp vibes krijg ik daarvan.

Laatst bewerkt:
Alsof Genk de enigste ploeg is waar er discutabele fases zijn. Maar jongens toch. Ge hebt het als ploeg zelf weggegeven door Onuachu niet tijdig te vervangen. Waar ge als club tijd genoeg voor hebt gehad want die was al het seizoen der voor aant het vertellen dat die weg wou.
En in die kampioenenmatch hebt ge het toch ook volledig in eigen handen.

Die match tegen Brugge wint ge trouwens ook gewoon dus das al helemaal debiel om die fases aan te halen aangezien dat niet wedstrijd bepalend is. Das alleen maar om harder te kunnen roepen "kijk eens wij worden meer benadeeld".

Wij clubfans riepen dat ook toen we niks wonnen maar in retrospect lag dat aan de ploeg dat we niks wonnen en niet aan de "bevooroordeelde" scheidsrechters.

Alsof Genk de enigste ploeg is waar er discutabele fases zijn. Maar jongens toch. Ge hebt het als ploeg zelf weggegeven door Onuachu niet tijdig te vervangen. Waar ge als club tijd genoeg voor hebt gehad want die was al het seizoen der voor aant het vertellen dat die weg wou.
En in die kampioenenmatch hebt ge het toch ook volledig in eigen handen.

Die match tegen Brugge wint ge trouwens ook gewoon dus das al helemaal debiel om die fases aan te halen aangezien dat niet wedstrijd bepalend is. Das alleen maar om harder te kunnen roepen "kijk eens wij worden meer benadeeld".

Wij clubfans riepen dat ook toen we niks wonnen maar in retrospect lag dat aan de ploeg dat we niks wonnen en niet aan de "bevooroordeelde" scheidsrechters.
Ah oke dus omdat we die match dan nog zelf over de streep trekken is het normaal dat je benadeeld wordt :rofl:

Natuurlijk is Genk niet de enige ploeg waar discutabele fases waren, we zitten nog altijd in de JPL daar heb je iedere week van dat soort fases.
Maar het is gewoon een feit dat Genk in de play offs de meeste fases tegen zich heeft gehad, dat jullie dat hier allemaal ontkennen is waarschijnljik gewoon omdat jullie enkel de matchen van jullie eigen clubje hebben gekeken ;)

Maar het is gewoon een feit dat Genk in de play offs de meeste fases tegen zich heeft gehad, dat jullie dat hier allemaal ontkennen is waarschijnljik gewoon omdat jullie enkel de matchen van jullie eigen clubje hebben gekeken ;)
Ik hoop dat die uitspraak toch met de nodig ironie mag geïnterpreteerd worden?

Vicieuze cirkel. Die discussie blijft toch duren. Voor mij mag het terug over het heden in de JPL gaan. En ja, ik zelf ook aan deze discussie bijgedragen.

Ah oke dus omdat we die match dan nog zelf over de streep trekken is het normaal dat je benadeeld wordt :rofl:

Natuurlijk is Genk niet de enige ploeg waar discutabele fases waren, we zitten nog altijd in de JPL daar heb je iedere week van dat soort fases.
Nou, als dat zo'n feit is kan je me wel de comparatieve studie bezorgen? Een Excel met alle cijfers in?

En dan is er nog de vraag of dat effectief "foute" beslissingen van de scheidsrechters waren, want dat is hoogst subjectief en de kans is groot dat veel van die fases voor interpretatie mogelijk waren en de scheidsrechter met andere woorden gewoon reglementair floot. En o jee ik ga toch weer niet met mijn rant over de ziekte van deze sport en hoe jij daaraan bijdraagt moeten bovenhalen hé?

Echt, dit soort reacties. Jullie verdienen deze mooie sport niet, jullie maken ze alleen maar kapot.

Nou, als dat zo'n feit is kan je me wel de comparatieve studie bezorgen? Een Excel met alle cijfers in?

En dan is er nog de vraag of dat effectief "foute" beslissingen van de scheidsrechters waren, want dat is hoogst subjectief en de kans is groot dat veel van die fases voor interpretatie mogelijk waren en de scheidsrechter met andere woorden gewoon reglementair floot. En o jee ik ga toch weer niet met mijn rant over de ziekte van deze sport en hoe jij daaraan bijdraagt moeten bovenhalen hé?

Echt, dit soort reacties. Jullie verdienen deze mooie sport niet, jullie maken ze alleen maar kapot.
Sorry dat wij deze sport kapot gemaakt hebben.

Ocharme, niet lachen met meneer Kompany :cry2:

Effe serieus, Kompany stond toch er een beetje bekend om dat hij om de 5 matchen een blessure had en maar bleef terugkomen en hervallen? Als dat voor de 10de keer dat seizoen gebeurt, dan wordt daar inderdaad eens mee gelachen. Gij doet net alsof dat nog nooit in een ander Belgisch stadion is voorgevallen :laugh: Mijn inziens heeft de gemiddelde Genk supporter trouwens niets tegen Kompany hoor, integendeel zelfs.

Duizend maal meer respect voor die mens en zijn verwezenlijkingen dan bv Jan Vertonghen. Al twaalf jaar niks meer gewonnen, de carrière is duidelijk in verval, loopt een beetje gefrustreerd rond op het veld, zit jonge spelers van 18 rode kaarten aan te naaien, haalt zijn acteertalent boven voor het Genkvak, etc...

Als kers op de taart kan hij bovendien zijn handen niet thuishouden als DDC verhaal komt halen na de wedstrijd, die bovendien in die zone aanwezig mocht aangezien hij op het wedstrijdblad stond. In plaats van te antwoorden of zelfs het gewoon te negeren zoals de prof dat hij zou moeten zijn, kan Jan zijn handen niet thuishouden en moet hij DDC in de nek vastpakken en wegduwen?

Moeten we daar dan zoveel respect voor tonen? Volgens mij niet. De rest van België doet wat ze wil, maar respect krijgt ge volgens ons omwille van uw gedrag, niet omdat ge denkt dat ge beter zijt dan de rest.

MODEDIT: koosnaampje verwijderd
Heeft er iemand een fake account gemaakt ?
Van het potje gerukt .

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K