Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De ref heeft het gewoon na 10 minuten verkloot voor zichzelf door die fase met Vanaken niet te fluiten nadat hij wel eerst met vertraging fouten gaat fluiten als verdedigers van Genk balverlies( al dan niet foutief) lijden.

Ach, soms zit de ref mee en soms tegen. Ik denk dat grote clubs in wedstrijden tegen kleinere onbewust iets sneller in hun voordeel krijgen, al dan niet door druk van externe factoren.

Niettemin vond ik hem gewoon correct fluiten.

Ik was daar, union deftig gestart, heel lang gelijk opgaand, laatste 10 minuten, eerder 5 minuten de winst nog weggegeven, zuur maar lapoussin is een gevaarlijk heerschap. Maakt niet uit, den ambiance was top, en ge denkt er maar het uwe van.

Een punt elk had de match veel beter weergegeven, maar duurt idd tot laatste fluitsignaal. Maar de meeste tegenstanders weten nu stilaan wel dat ze Biron in de gaten moeten houden. Al 2 matchen wel niet in zijn betere doen, we zien wel. We zaten toevallig is aan T2 kant, Killian effe gekruist. Hopelijk kan hij snel terugkeren, en Mercier mag wel iets aan zijn conditie doen vind ik zo stilleksaan...

Edit, met wat meeval parkeerden we ons op de 5de plaats, maar daarvoor was het slot te zwak. En ondertussen zit de patron van de verdediging weg te kwijnen op de bank, onbegrijpelijk dat O'Brien er niet meer staat, die kan tegoei leiding geven/nemen aan de verdediging... Maar dienen Amerikaan weet het dus beter :unsure:
Laten we stellen dat je een gekleurde versie van de match hebt gezien. Net zoals mij :cool:

Behalve die laatste 10 minuten van de eerste helft waren alle kansen voor ons.
Trouwens, roepen jullie op elke keeper als die uittrapt enculé! fils de pute! Of is dat enkel naar die van ons?

Die eerste helft van Club is gewoon een schande, en dat in een thuis match. Club heeft alleen naar zichzelf te kijken voor dit puntenverlies.

En die Lardot dies gewoon altijd slecht. Zegt mss ook veel over de Genk supporters als ze die goed vonden fluiten nu het in hun voordeel was.

Die eerste helft van Club is gewoon een schande, en dat in een thuis match. Club heeft alleen naar zichzelf te kijken voor dit puntenverlies.

En die Lardot dies gewoon altijd slecht. Zegt mss ook veel over de Genk supporters als ze die goed vonden fluiten nu het in hun voordeel was.
Als Mannaert nu in de winterstop geen ervaren verdediger à la Alderweireld gaat halen dan mag die voor mijn part direct zijn c4 krijgen wegens incompetentie.

Het begint gewoon allemaal met een goede verdediging, als je daarop kunt rekenen dan kan de rest van de ploeg aanvallend denken en in dat compartiment zit het gewoon goed, ... Thiago zou ik gewoon verder zijn kansen geven, hoe die de bal kan bijhouden en de ploeg kan laten aansluiten is gewoon indrukwekkend en hij is nog jong dus daar zit nog wel wat progressiemarge op, en we hebben echt wel scorend vermogen in de ploeg.

Deila lijkt me ook een goede fit als trainer, dus gewoon die ervaren CV pretty please :wink:

(en over Lardot denk ik dat de meningen duidelijk zijn, mijn post werd gewist, maar in HLN kreeg hij 4/10...)

Als Mannaert nu in de winterstop geen ervaren verdediger à la Alderweireld gaat halen dan mag die voor mijn part direct zijn c4 krijgen wegens incompetentie.

Het begint gewoon allemaal met een goede verdediging, als je daarop kunt rekenen dan kan de rest van de ploeg aanvallend denken en in dat compartiment zit het gewoon goed, ... Thiago zou ik gewoon verder zijn kansen geven, hoe die de bal kan bijhouden en de ploeg kan laten aansluiten is gewoon indrukwekkend en hij is nog jong dus daar zit nog wel wat progressiemarge op, en we hebben echt wel scorend vermogen in de ploeg.

Deila lijkt me ook een goede fit als trainer, dus gewoon die ervaren CV pretty please :wink:

(en over Lardot denk ik dat de meningen duidelijk zijn, mijn post werd gewist, maar in HLN kreeg hij 4/10...)
In het nieuwsblad krijgt hij een 7 😉
Als je die beoordelingen in de krant serieus als maatstaf gaat nemen...

Laten we stellen dat je een gekleurde versie van de match hebt gezien. Net zoals mij :cool:

Behalve die laatste 10 minuten van de eerste helft waren alle kansen voor ons.
Trouwens, roepen jullie op elke keeper als die uittrapt enculé! fils de pute! Of is dat enkel naar die van ons?
Maar gij zat ni in het stadium :p

Was union de betere gisteren ga ik geen neen op zeggen, net zo min als ik zeg dat desondanks het verloop vd match ik vind dat een gelijkspel billijk had geweest. Union lag in het slot op de loer, en we hebben niet scherp genoeg gereageerd. Als we een punt (of meer, alles kan gebeuren in het slot van zo een derby) wouden halen moest het wel wat meezitten wat het uiteindelijk niet gedaan heeft.

En heb de match niet op tv gezien, maar haat het om een match te kijken waar ik de uitkomst van ken. Dus zal wss de replays ni bekijken, ondanks de vele var momentjes. Belevingen kunnen soms heel verschillend zijn live ivm op tv

Laat ik besluiten dat Union ook de betere wissels achter de hand had. Wij hebben niet ingekocht zoals andere teams tijdens de mercato. (tenzij dan die ene aankoop dat op een ander rondloopt :ROFLMAO:) We moeten het dus momenteel doen met wat we hebben. Jullie hebben jullie Burgess, wij Hadden onze O'brien...

En dan te denken hoe negatief de Anderlecht-fans, ook hier, over Jantje waren bij de aankondiging van zijn transfer.
Dat was dan toch vooral omdat dat op dat moment gewoon een heel riskante move was, vooral financieel. En eerder een prestigetransfer dan een weldoordachte keuze .

Dat het achteraf bekeken goed is uitgedraaid kan iedere fan alleen maar blij mee zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K