Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat niet dubbel bestraffen telt enkel als de speler nog probeert om de bal te spelen (met een lichaamsdeel dat de bal mag raken, uiteraard).
Oké.
Maar rood mag enkel bij: de tegenpartij een doelpunt of een duidelijke scoringskans ontnemen door opzettelijk de bal met de hand te spelen

opzettelijk was het zeker. Maar ontneemt hij een doelpunt of een scoringskans.
Allè ik begrijp dat de VAR en ref niet het traject van de bal gaan simuleren en gewoon rood geven hè

Ik weet niet. Ik kvraag het gewoon.

Het is niet dat hij de bal uit doel slaat (zie Suarez of Ashimeru) want de bal gaat langs blijkbaar en hij ontneemt ook geen Brugge doelkans want de bal is niemeer bespeelbaar voor een andere clubspeler.

En dubbel bestraffen mag niet dacht ik. Logische reactie is inderdaad rood, maar is het ook correct/terecht?
Hij slaat naar de bal omdat hij denk dat hij binnen gaat gaan hé. Of die dan echt binnen zou gaan of niet doet er toch helemaal niet toe.

Das net hetzelfde als denken dat een zware tackle geen fout is omdat de speler toch niet meer aan de bal zou kunnen.

Hij slaat naar de bal omdat hij denk dat hij binnen gaat gaan hé. Of die dan echt binnen zou gaan of niet doet er toch helemaal niet toe.

Das net hetzelfde als denken dat een zware tackle geen fout is omdat de speler toch niet meer aan de bal zou kunnen.
Ja daarom dat ik het vraag.
Klinkt logisch want je kan hem ook uit het doel vlak slaan en zeggen "hij ging tegen de lat" 😊

Zou ook straf zou moest Hein het dan nog niet hebben aangehaald

Is gewoon moedwillig hands op een schot naar doel waarbij de keeper zelf als is voorbijgespeeld. Zijn enige bedoeling was een mogelijke goal foutief tegenhouden.

5 Neerpede boys in de basis , vink vet .
Spelen gewoon ook goed , alleen Rits mag eruit voor Delaney de volgende matchen
Deleaney /Leoni/Mario als middenveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven