Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer goede en mature match van Anderlecht, maarja een hele match in de verdrukking gezet en er toch hier en daar voetballend uitgeraken. Dan die laatste goal, verdiend, maar wel zuur, en ik denk dat de verzuring heeft meegespeeld, Debast stapt niet meer in bij de goal, en niet alleen hij... Imo een verdiende score, maar had het nog langer geduurd was het toch voor Antwerpen denk ik ze

Maar aan de bal :love:

Gezien de tweede helft mogen we nog blij met een punt. Nuja, op zich geen slecht resultaat op bezoek bij de kampioen. Wel zuur dat Debast geschorst is voor de match tegen Racing Genk, die gaan we serieus missen.

spijtig dat rsca hun eerste goeie helft niet hebben verder gezet.
Uiteindelijk met Dreyer en Dolberg ook nog 2 heel dikke kansen gehad waar je de match kan en moet doodmaken.

Voetballend kwamen we er nietmeer uit inderdaad.
Was na donderdag (en de match tegen standard) al duidelijk dat we het moeilijk hebben met zo'n hoge en felle druk

Jammer dat je het niet over de streep trekt maar winst zou ook gestolen zijn

Als nu Hazard en Ciske nog fit worden hebben we aanvallend en voetballend nog meer mogelijkheden.
Hopelijk kunnen we nu opteren voor OF Rits OF Delaney

In de transferperiode nog een centrale verdedigers, misschien een rechtsback en een snelle spits (nee niet Raman)

Als nu Hazard en Ciske nog fit worden hebben we aanvallend en voetballend nog meer mogelijkheden.
Hopelijk kunnen we nu opteren voor OF Rits OF Delaney

In de transferperiode nog een centrale verdedigers, misschien een rechtsback en een snelle spits (nee niet Raman)
Centrale verdediger is gewoon prioriteit maar volgens mij gaan ze nog ne middenvelder halen hahaha

Enorm frustrerende match maar het goed recht van Anderlecht om zo te komen voetballen natuurlijk, wij hebben het zelf ook lange tijd met Bölöni gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14