Slayer_Kev666
Well-known member
We zijn weer vertrokkenJaja de schouder jongens, de schouder!![]()
Dit valt echt gewoon niet meer goed te praten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn weer vertrokkenJaja de schouder jongens, de schouder!![]()
Niks zo vervelend als mensen die bepaalde dingen komen beweren om dan vervolgens af te komen met onduidelijke beelden.Kan je mij zeggen waar hij de hand raakt? Het bewuste moment staat er iemand voor, is dus onmogelijk te zien hierop
Het is intens maar ik vind dat het er langs 2 kanten soms wel wat over gaat.Vuil matchke zeg :/
Speelt echt een dikke match vandaagDoeme, zou alleen voor Morris gekomen zijn...
0:26 hij raakt hem met de onderarm, als je dat niet kan toegeven..Kan je mij zeggen waar hij de hand raakt? Het bewuste moment staat er iemand voor, is dus onmogelijk te zien hierop
Of kan jij het mss zeggen ipv enkel te komen stoken bij bepaalde matchen?We zijn weer vertrokken
Dit valt echt gewoon niet meer goed te praten.
OP 26 seconden zie ik een speler van Union voor de bal staan. Wat daarachter gebeurd kan ik niet met 100 procent zekerheid zeggen0:26 hij raakt hem met de onderarm, als je dat niet kan toegeven..
Mocht ik nu niet aan het kijken zijn zou ik denken dat dit een rugbybal is, allez kom ik verwacht beter van u man. Niet afkomen met dergelijke onduidelijke foto's.Het lijkt hier toch wel hands hoor.
Geen idee door welke fysica wet die bal daar anders zo geklemd blijft![]()
Ja is al even zoNusa zijn rendement is toch ook veel te laag.. Leuk om zien met momenten, maar te weinig vervolg..
Sorry dat ik een laptopstream niet perfect in 8k op de juiste frame kan stilzettenMocht ik nu niet aan het kijken zijn zou ik denken dat dit een rugbybal is, allez kom ik verwacht beter van u man. Niet afkomen met dergelijke onduidelijke foto's.
Al kan je het stilzetten in 8k, dat verandert de zaak nog niet hè. Op foto's kan je gewoon niet met zekerheid afgaan.Sorry dat ik een laptopstream niet perfect in 8k op de juiste frame kan stilzetten
Zijt blij, voor dit beeld staat er tenminste al niemand voor + ik zei: het LIJKT hands