Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Compensatie voor de niet gegeven 2e, 3e of 4e gele kaart van Burges?Vind ook dat de bal verdacht blijft hangen hoor, maar als we zonder deftig 'bewegend bewijs' al goals gaan afkeuren of penalties niet gaan toekennen.
Ref beslist, VAR ziet geen clear error, penalty toch?
Als morgen uitkomt dat de VAR wel beelden heeft van hands, dan komt er nog maar is een flater op het lijstje

Als sympathieke supporter van KVK kan ik gerust toegeven dat deze ploeg wellicht de zwakste in jaren is in eerste klasse.Tga daar precies in Kortrijk ook niet goed, ze waren daar vorig jaar ferm met ons aant lachen (en terecht), maar ze zitten in hetzelfde schuitje nu. Voordeel is dat er geen rechtstreekse zakker is
Absoluut, zijn “seffes” is dus helemaal goed!Tijdens de match mag zo'n fase hier toch besproken worden, niet?
Sympathiek dat Moris ze nog paktCompensatie voor de niet gegeven 2e, 3e of 4e gele kaart van Burges?![]()
Zeker maar volledig te begrijpen natuurlijk.Oh hoe lafdju he
Tja met die penalty fase weet ik het niet, tis niet dat Vetlesen op doel ging kunnen schieten ofzo dus dat zal wel weer onder de noemer interpretatie vallen denk ik dan. Ik zeg niet dat ik het correct vind, want als dit aan de andere kant was gebeurd had ik het ook nooit penalty gevonden, maar die regel is mij gewoon onduidelijk. Het nooit voordeel uit aanvallend hands leek me duidelijk maar nogmaals weet niet welke regel van toepassing is. En het lijkt mij op de onduidelijke beelden die er zijn wel hands ja.Aah oké. Geen idee of dit trouwens ook bij penalty's van tel is.
Maar nee, het is Vetlessen die (eventueel) hands maakt en ook op hem wordt de fout gemaakt dus zou altijd gefloten moeten worden bij handspel
Als de speler die scoort zelf hands maakt is het altijd fout.
Als het een andere speler is in de opbouw gaat men oordelen of het een onnatuurlijke positie is enzo
Hoe blijft Moris daar nu over zagen
Mja, is maar lame maar bon, begrijpelijk als het uw eigen ploeg is natuurlijk.Zeker maar volledig te begrijpen natuurlijk.
Verschiet er ook eigenlijk wat vanWat een beenhouwers dat Unioneerste keer dat ik ze een volledige match zie spelen dit seizoen. Is dat altijd zo?
Dit is niet onder de noemer interpretatie hoorTja met die penalty fase weet ik het niet, tis niet dat Vetlesen op doel ging kunnen schieten ofzo dus dat zal wel weer onder de noemer interpretatie vallen denk ik dan. Ik zeg niet dat ik het correct vind, want als dit aan de andere kant was gebeurd had ik het ook nooit penalty gevonden, maar die regel is mij gewoon onduidelijk. Het nooit voordeel uit aanvallend hands leek me duidelijk maar nogmaals weet niet welke regel van toepassing is. En het lijkt mij op de onduidelijke beelden die er zijn wel hands ja.