Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch terecht? Hebt ge gezien hoe die naar de lijnrechter vloog?
Zeg toch niet dat het onterecht is?
Ik bedoel gewoon dat dat er nog wel bij kon. Al een geluk dat het nu winterstop is dus zou sowieso uit de flow zijn.

Thuis tegen Westerlo en op Charleroi zijn komende 2 matchen, zou moeten lukken zonder Thiago.

Ik heb medelijden met de moderators van deze thread.. :unsure:

Al bij al een leuke wedstrijd gezien, 99 minuten lang mijn kas opgefret en m'n nagels er volledig afgeknaagd...
Vaak wel net iets over het randje allemaal en de ref liet maar begaan, wat niet echt in ons voordeel uitkwam als ge met lichtgewichten gelijk Nusa en Skov speelt. Maar het feit dat we toch zeker onze voet hebben kunnen zetten langs dit Union en in de eerste helft zelfs een stukje beter waren (imo) doet me toch hoopvol vooruitkijken naar het nieuwe jaar.

Ik vrees wel dat Thiago een tijdje geschorst gaat zijn, wordt sowieso opgenaaid door Lapoussin maar mag geen excuus zijn..

Laatst bewerkt:
Jawadde. Wat een match.

Toch zwaar anti-voetbal van Union hoor. Beetje onverwacht. Refs moeten daar sneller op ingrijpen.

Heb de indruk dat Club hen niet echt ligt.

Vetlesen heel sterk. Club koopt alleen niets met die 1-1.

Geen idee wie het is maar haar nederlands of Engels is niet top en de vragen zijn ook vrij nietszeggend.
In het Nederlands heb ik vaak medelijden met haar omdat je ze bij momenten ook gewoon niet begrijpt, zeker met al het supporterslawaai en de muziek er rond

Niet 100% zeker want niet makkelijk te zien maar lijkt me wel dat Vetlessen de bal met de onderarm "meeneemt", geen idee wat nu precies de regels daar omtrent zijn, maar voor mij is dat hands. Maar de penalty gaat door en dat is het echt ongelofelijk dat Burgess geen tweede gele kaart krijgt. Onvergefelijk zo een dingen. Hij blijft er mee wegkomen, die man moet toch bezwarende dingen tegen elke Belgische scheidsrechter hebben :biglaugh:

Jammer dat de wedstrijd wat ontspoorde in de tweede helft. Ben verrast dat er hier nu pas veel mensen uit de lucht vallen dat Union op deze manier speelt. Is al 3 jaar zo als ze het voetballend wat moeilijker hebben en ze worden al 3 jaar beloond omdat ze met veel wegkomen.

Redelijk duidelijk lijkt mij.

Die bal komt ook gewoon van de borst van Lazare, enige manier dat die dan zo van richting veranderd is omdat Vetlessen hem op de elleboog krijgt.

Putain gast, er staat een VELDSPELER in doel en je gaat 'm voorbrengen. :wallbash::wallbash::wallbash:
DIT!
Serieus, een staat een veldspeler in de goal van 1m75 die wrs in zijn leven nog geen enkele vrije trap heeft moeten pakken... En wat doen wij? Een zwakke voorzet trappen naar een stel reuzen :rofl:

Gewoon ietwat gericht op goal, hoeft niet eens perfect te zijn en je hebt 50% kans dat daar een goal uit valt, neen hoor, tactische vrije trap was duidelijk beter :sop:

DIT!
Serieus, een staat een veldspeler in de goal van 1m75 die wrs in zijn leven nog geen enkele vrije trap heeft moeten pakken... En wat doen wij? Een zwakke voorzet trappen naar een stel reuzen :rofl:

Gewoon ietwat gericht op goal, hoeft niet eens perfect te zijn en je hebt 50% kans dat daar een goal uit valt, neen hoor, tactische vrije trap was duidelijk beter :sop:
De Puertas was vroeger nog keeper he.

Niet 100% zeker want niet makkelijk te zien maar lijkt me wel dat Vetlessen de bal met de onderarm "meeneemt", geen idee wat nu precies de regels daar omtrent zijn, maar voor mij is dat hands. Maar de penalty gaat door en dat is het echt ongelofelijk dat Burgess geen tweede gele kaart krijgt. Onvergefelijk zo een dingen. Hij blijft er mee wegkomen, die man moet toch bezwarende dingen tegen elke Belgische scheidsrechter hebben :biglaugh:

Jammer dat de wedstrijd wat ontspoorde in de tweede helft. Ben verrast dat er hier nu pas veel mensen uit de lucht vallen dat Union op deze manier speelt. Is al 3 jaar zo als ze het voetballend wat moeilijker hebben en ze worden al 3 jaar beloond omdat ze met veel wegkomen.
Ja da's al 3j dat wij vechten en strijden.

No sweat no glory zeker? 🙄

Soit, tamelijk goede match van ons, nu wat rusten en dan een weekje opladen onder de Spaanse zon.

Midden januari kraker thuis tegen Anderlecht 🤩

Hoe die Burgess in België nooit rood heeft gezien is toch echt niet te geloven. Wat die week na week mag uitsteken zonder ooit een tweede geel te zien. Ongelooflijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14