Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Penalty was blijkbaar na hands van Lazare. Daarom kreeg Burgess geen geel en was er geen hands van Vetlesen
Kan zijn dat ik nu een hoop zever ga verkopen maar dergelijke dingen heb ik nooit begrepen, dus omdat er al eerder een fout is gebeurd moet je een andere dan maar laten vallen? Allez, wat is dat nu? Burgess maakt daar toch gewoon een fout om Vetlesen te stoppen, in mijn ogen maakt het dan toch geen bal uit of daarvoor al iets gebeurd is of niet?

Da's hetzelfde als truitje trek om een counter proberen af te breken waarin vervolgens wordt gescoord (of eventueel uitmond in een andere overtreding oid), je bestraft hier toch ook gewoon beiden? Je kan toch meerdere dingen bestraffen in één fase of niet soms.

Kan zijn dat ik nu een hoop zever ga verkopen maar dergelijke dingen heb ik nooit begrepen, dus omdat er al eerder een fout is gebeurd moet je een andere dan maar laten vallen? Allez, wat is dat nu? Burgess maakt daar toch gewoon een fout om Vetlesen te stoppen, in mijn ogen maakt het dan toch geen bal uit of daarvoor al iets gebeurd is of niet?

Da's hetzelfde als truitje trek om een counter proberen af te breken waarin vervolgens wordt gescoord (of eventueel uitmond in een andere overtreding oid), je bestraft hier toch ook gewoon beiden? Je kan toch meerdere dingen bestraffen in één fase of niet soms.
Dan is de fout vóór de uiteindelijke fase gebeurd waarvoor je fluit. Al ben ik akkoord, want exact wat jij hier zegt was de basis om Pickford niet uit te sluiten voor die smerige fout op Van Dijk een jaar of 3 terug.

Vraag me echt af wat er dan opt einde nog gebeurd is met Lapoussin (?) waardoor die compleet door de rooie ging.
Maar al da opgefokt gedoe mag er toch wel uit van, het mag een stevige match zijn, maar die 2e helft was er gewoon te weinig voetbal.

Vraag me echt af wat er dan opt einde nog gebeurd is met Lapoussin (?) waardoor die compleet door de rooie ging.
Maar al da opgefokt gedoe mag er toch wel uit van, het mag een stevige match zijn, maar die 2e helft was er gewoon te weinig voetbal.
Is wel vaker zo dat de poppen aan het dansen gaan na het laatste fluitsignaal na een potige partij. Jammer. Geen idee wat daar juist gebeurd is maar dergelijke acties van o.a. Thiago wil ik niet zien. Voor het zelfde geld is het inderdaad rood en mag je een paar wedstrijden brommen. Kan je echt wel missen en zeker nu zijn prestaties in stijgende lijn gaan.

Hij kwam de harde kern in de Oost wat uitdagen, vingertje op de mond en zo. Al was dat nog het minste.

Zielig mannetje vooral. En bij uitbreiding eigenlijk heel die ploeg, die net als vorig jaar totaal geen zin had om voetbal te spelen.
Er wordt hier veel geklaagd over hoe bv een Vanaken gaat gaan zagen tegen de scheids. Gisteren was het de volledige ploeg van de tegenstander en vooral een scheids die daarvoor geen kaarten wou trekken. Enkel als er vanuit de bank tegen de 4de ref werd gezaagd, kwam er een gele kaart, op het veld mocht alles. Zie bv een Amoura die na een twintigtal minuten iemand op de bank wou aanvallen of bv hoe bij de penalty de scheids werd 'aangevallen'.
Ook bij de penalty staat een Lazare Thiago te ambeteren. Allemaal zaken die imho eerder passen bij een 4de klasser die op bezoek gaat bij de leider van eerste, niet voor de leider van eerste die op bezoek gaat bij de 5de.

Ambetant of niet maar Lapoussin toch een geweldige voetballer voor de Belgische velden. Publiek van Club zat er natuurlijk stevig op maar dat soort mannen geniet daar gewoon van en maakt hun beter. Opbouwend is Club toch maar zwak.

Ambetant of niet maar Lapoussin toch een geweldige voetballer voor de Belgische velden. Publiek van Club zat er natuurlijk stevig op maar dat soort mannen geniet daar gewoon van en maakt hun beter. Opbouwend is Club toch maar zwak.
Persoonlijk vind ik Lapoussin een overroepen speler. Pakt meer kaarten dan dar ie scoort of assists geeft. Er is ook een reden dat ie nog steeds bij Union speelt en al die anderen wel een transfer hebben gemaakt.

Lapoussin is toch vooral vrij wisselvallig dacht ik? Wisselt geweldige dingen af met zwakke dingen.
Die kerel leeft er niet voor. Al regelmatig om 3u snachts in Elsene op de lappen gezien 😅

Heeft wel stijl en doet vaak iets onverwachts. Als hij zijn dag heeft, is hij eigenlijk te goed voor onze league. Maar het komt er veel te weinig uit. Ook qua cijfers niet genoeg imo.

Maar net zoals Burgey, Lazare & Morís is hij gebleven na al die jaren. We zijn er vaak kwaad op als supporter, maar we vergeven hem makkelijk 😊

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14