Bon, hetgeen ik al een paar jaar zeg dus.
Inb4 "kapitaalsverhoging dus kei goed en geen probleem!!!"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bon, hetgeen ik al een paar jaar zeg dus.

Beetje realisme kan ook geen kwaad... Van Bommel was vooraf wel realistisch maar het management blijkbaar niet...Antwerp zelf heeft ook te koop gestaan begin vorig jaar.Denk dat Polle zelf met problemen zit, las ergens dat hij 2 befaamde torens in Gent verkocht heeft en ook eentje in Polen.. Weet niet wat er van waar is, maar lijkt me dat daar vooral het probleem ligt..

Nu, uw voorzitter kiest ge niet en die twee andere paljassen mogen gerust een tweede kans krijgen. Het is niet echt heel simpel een club te vinden zonder een megalomaan en/of malafide bestuur.Een louche voorzitter die bekend staat om intimidatie van kinderen, een sportief directeur die ontslagen is bij zijn vorige job omwille van seksuele intimidatie en nu een adviseur die bekend staat om intimidatie van personeelsleden.
Tof clubke![]()
Je zit ook FFP regels geen idee of hij dat zomaar mag voorschieten, frappant is toch de tegenvallende CL resultaten die 3pnt tegen barca waren onverhoopt.![]()
Eindejaarspremies en facturen voor onbepaalde tijd niet uitbetaald: “Tijdelijke cashflowproblemen” bij Antwerp
Na <a href="https://www.hln.be/antwerp/zit-antwerp-straks-zonder-technisch-directeur-fifa-maakt-schorsing-marc-overmars-wereldwijd~a4494bda/" target="_blank">de wereldwijde schorsing van technisch directeur Marc Overmars</a> opnieuw minder goed nieuws rond <a href="https://www.hln.be/antwerp"...www.hln.be
"Tegenvallende resultaten in de Champions League"
Hoeveel overwinningen hadden ze dan vooraf begroot misschien?Beetje realisme kan ook geen kwaad... Van Bommel was vooraf wel realistisch maar het management blijkbaar niet...
Wanneer je als club financieel grotendeels afhankelijk bent van een dubieus zakenman, dan loopt dat vroeg of laat verkeerd af.
Is volgens mij een combinatie van onbekwaamheid aan de top en boven de stand leven.
Als het dan toch maar een 'tijdelijk' cashflowprobleem is, waarom lost de Polle dat dan niet 'tijdelijk' op door uit zijn diepe zak bij te passen?
Hij hoeft daarom niet het volledige bedrag van de kapitaalverhoging ineens te storten.
Dit zijn toch duidelijk oranje knipperlichten en het zou me niet verbazen dat er hier meer aan de hand is.
Hopen maar dat Tuurke straks de jackpot oplevert of anders kan het daar vies draaien bij de rood-witte vrienden.
Over de hele lijn met u eens, maar voor de gemiddelde supporter van Antwerp (of elke andere club die in een gelijkaardige situatie zou verkeren for that matter) is daarover nadenken een brug te ver.Wat me wél stoort aan heel dat gedoe zijn de Antwerp supporters die deden alsof dat normaal was, alsof die financiële structuur viel toe te juichen. Het succes is leuk. De prestaties waren objectief best knap op korte termijn. Maar dat ging heel duidelijk ten koste van lange termijn veiligheid.
Zoek maar al een ploeg in de buurt voor een nieuwe fusie!Eindelijk nog eens een week vol chaos en financiële onzekerheid, heerlijk. Vertrouwd terrein voor Antwerpsupporters.
Royal Beerschot Antwerp!Zoek maar al een ploeg in de buurt voor een nieuwe fusie!

Ik ben niet mee, een nieuwe fusie? Welk was dan onze vorige fusie?Zoek maar al een ploeg in de buurt voor een nieuwe fusie