BonIver
Well-known member
Mijn post was niet sarcastisch hoor.Niet iedereen snapt sarcasme .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn post was niet sarcastisch hoor.Niet iedereen snapt sarcasme .
Misschien de mijne ?Mijn post was niet sarcastisch hoor.
Waarom is die dan hatelijk? Elke coach praat voor zijn eigen ploeg geloof ik.Vrancken is toch echt zo’n hatelijk figuur. Zijn de Genkies daar zelf fan van?
Er is wat mij betreft helemaal geen discussie, ze hebben gewoon het reglement toegepast.Die penalty-discussie is gewoonweg belachelijk, er zijn ondertussen echt wel al veel soortgelijke gevallen ook op de stip gegaan. Dus nu geen uitzondering, gewoon zeer consequent. Ik snap echt de commotie niet omdat het nu Play - Offs zijn moet dat dan maar anders?
Gaat niet over praten maar over zijn opgefokt gedrag altijd.Waarom is die dan hatelijk? Elke coach praat voor zijn eigen ploeg geloof ik.

Ervaring! volgens onze geliefde journalistenDie rode duivels die hier in hun ogen een afscheidstournee komen spelen en overal applaus zouden willen voor hun internationale prestaties spelen als de grootste eikels.
Boyata?Die rode duivels die hier in hun ogen een afscheidstournee komen spelen en overal applaus zouden willen voor hun internationale prestaties spelen als de grootste eikels.

Aangeschoten balBoyata?
Maar die penalty is toch volledig belachelijk?
Is gewoon een aangeschoten bal.
leeft gij nog in 2008 ? De regels zijn ondertussen wel al 18 keer veranderd hé.Klopt.