Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een supporter die overduidelijk zelf viel en daardoor in zn val Warleson meenam. Echt duidelijk per ongeluk die val.

Dat was hier daarstraks al uitgebreid besproken maar die discussie is verwijderd.

Een vuistslag is natuurlijk absoluut not done en verdient op zn minst een stadionverbod voor het leven.
Ok, verkeerd gezien blijkbaar 😊

Meer dan een half seizoen?
Toen hij vlak na zijn transfer droog stond bleef iedereen hem hier steunen omdat hij gewoon nog steengoede matchen speelde en o zo belangrijk was om ballen bij te houden en te kaatsen.

Qua statistieken komt EK nog niet aan de enkels van Thiago. Ja maar hij is de draaischijf van Genk! Ja mooi, Genk is 5e geworden... Zonder Thiago was Club nooig of te nooit kampioen geworden dit seizoen.

Ik vraag me oprecht af of hij er 16 jaar had uitgezien met een babyface of de uitslag dan hetzelfde had geweest.

Geen verwijt naar EK overigens, gewoon goede voetballer en sympathieke knul.
Maar Thiago komt van het buitenland uit een zwakke competitie en na een aanpassingsperiode gewoon hetzelfde seizoen nog geknald. Volgens mij wint hij em niet omdat hij een beer is met een baard.

Tja. Ik snap dat velen niet verder geraken dan Bilal zijn statistieken. Maar als ge die heel het seizoen bezig gezien hebt, snapt ge de keuze. Die gast is echt ongelooflijk. Die zijn inzicht, die zijn volume, die zijn verbetenheid, die zijn werkkracht/inzet... Een heel grote in wording. Al gaat die op termijn meer zijn plaats hebben op de 8 ipv de 10.

En qua die statistieken... Vergeet niet dat we zowat de minst efficiënte aanval hebben in België. Verhoudingen kansen vs doelpunten zaten we echt dramatisch slecht. Met de efficiëntie van de top 3 stonden wij zelf in de top 3 en dan zagen we ook heel andere cijfers bij Bilal.

Het is dus ook echt een kwestie van wat verder kijken dan puur de cijfers.

Ik kijk heus wel verder dan de cijfertjes. Maar een 3e plaats voor Thiago is belachelijk.

Die stond er reeds na een paar maand, heeft statistieken én was ook gewoon een absolute onmisbare pion.

Ge moet wel nuanceren dat ze het in de NFL ook maar zeggen nadat de oorspronkelijke beslissing genomen is en dat ze gemiddeld gezien een stuk sneller zijn dan de VAR bij ons.
Al is het wel zo in het Hockey. Daar kan je gewoon perfect alle communicatie tussen ref en var meeluisteren. Zou al een hoop oplossen, of toch op zijn minst verduidelijken. En dan kunnen die onnozele, de refs willen dat club a of b kampioen speelt, de vuilbak in.

Al is het wel zo in het Hockey. Daar kan je gewoon perfect alle communicatie tussen ref en var meeluisteren. Zou al een hoop oplossen, of toch op zijn minst verduidelijken. En dan kunnen die onnozele, de refs willen dat club a of b kampioen speelt, de vuilbak in.
Rugby doen ze dat ook dacht ik.

Dat zijn natuurlijk wel 2 sporten waar er een pàk meer respect is voor de ref.

Punt is wel dat zo'n veldbestorming terwijl de tegenstander nog op het veld staat eigenlijk gewoon niet hoort.
Ook al met honderden klaar staan voor affluiten... Ik mag er niet aan denken wat er zou gebeuren op een late counter voor Cercle.

Punt is wel dat zo'n veldbestorming terwijl de tegenstander nog op het veld staat eigenlijk gewoon niet hoort.
eigenlijk had scheids wedstrijd moeten stilleggen en omroepen dat iedereen terug naar zijn plaats moest, anders forfaitzege voor Cercle... 't zou rap gedaan zijn denk ik

speelt vermoedelijk mee dat Cercle ook ok was met dat gelijkspel en daardoor weinig problemen hiervan maakte (en ook niet echt meer vol wou aanvallen)

Stel u eens inderdaad voor dat ze vorig seizoen bij ons al op het veld zaten en "die goal" valt. Buh. Daar vallen doden bij wijze van spreken...
Helemaal pro veldbestorming. Maar eerst iedereen van dat veld af.

In een ideale wereld niet nee. Maar gebeurt toch quasi altijd in een thuismatch?
Zo moeilijk is het toch niet om zowel voor de match als tijdens de rust om te roepen dat iedereen op zijn plaats blijft na het laatste fluitsignaal tot de GO wordt gegeven? Op andere plaatsen werkt dat maar in Brugge niet?

Zo moeilijk is het toch niet om zowel voor de match als tijdens de rust om te roepen dat iedereen op zijn plaats blijft na het laatste fluitsignaal tot de GO wordt gegeven? Op andere plaatsen werkt dat maar in Brugge niet?
't was toch al effe geleden dat er nog eens kampioen werd gespeeld in een thuismatch... op verplaatsing heb je dit probleem niet natuurlijk

't was toch al effe geleden dat er nog eens kampioen werd gespeeld in een thuismatch... op verplaatsing heb je dit probleem niet natuurlijk
Ik zeg niet dat het bewust is maar dit voelt toch weer een beetje aan als "slecht gedrag goedkeuren". Het kan niet, het mag niet en je brengt er zowel de spelers van de tegenstander als je eigen spelers mee in gevaar. En al helemaal dat half over de boarding staan voor het laatste fluitsignaal kan dus écht niet.

Ik zeg niet dat het bewust is maar dit voelt toch weer een beetje aan als "slecht gedrag goedkeuren". Het kan niet, het mag niet en je brengt er zowel de spelers van de tegenstander als je eigen spelers mee in gevaar. En al helemaal dat half over de boarding staan voor het laatste fluitsignaal kan dus écht niet.
Hoezo goedkeuren? Ik zeg letterlijk dat de scheids de match had moeten stilleggen en forfaitnederlaag indien geen gevolg hieraan zou gegeven zijn.

Hoe je dat als goedkeuren kan bestempelen?? :oink:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K