Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buiten de grote merken (BGE en consoorten) komen 95% van de keramische kamaso's uit dezelfde Chinese fabriek. Is het topkwaliteit absoluut niet maar nog altijd goed materiaal.Iemand ervaring met de mini-kamado die in de aldi staat? €99
Veel te klein om deftig te gebruiken.Iemand ervaring met de mini-kamado die in de aldi staat? €99
Goh, ik gebruik een Lidl variant nog altijd naast mijn grote kamado. Als je een klein gezin bent en meer interesse hebt in hot&fast is dat geen slecht ding. Low&slow is zo goed als onmogelijk door de afmetingen.Veel te klein om deftig te gebruiken.
Goch zelfs hot and fast lukt toch ook maar met 1 stuk vlees. Je hebt een roosterdiameter van 26cm en dan moet je nog de zijkanten die op de firebox liggen niet meerekenen. Met moeite kan je er 3 burgers opleggen.Goh, ik gebruik een Lidl variant nog altijd naast mijn grote kamado. Als je een klein gezin bent en meer interesse hebt in hot&fast is dat geen slecht ding. Low&slow is zo goed als onmogelijk door de afmetingen.
Mssh deze vraag voor het BBQ topic houden. Maar persoonlijk, captains luck. Erg goeie allround rubThe Bastard donderdag mogen ontvangen. Door de regen zal een test nog moeten wachten, maar heb hem wel al 2x zachtjes opgewarmd zoals aanbevolen.
Iemand tips voor een goede rub voor varken en kip bijvoorbeeld? Die van Angus & Oink (Honey Chili) ziet er wel eentje uit wat ik wil proberen, maar ze is echt veel keuze. De Jack and Coke lijkt me ook wel iets, maar is misschien niet de moeite?
Ik sluit aan. Zelfs voor hapjes met 2 is dat te kleinVeel te klein om deftig te gebruiken.

In de Intratuin (Nederland) is hij al 2 keer met 20% korting weggegaan. Nu zie ik dat morgen op https://www.intratuin.be/kortingsdag er morgen ook korting is. Misschien morgen eens checken of dat ook voor The Bastard geldt?Online.en bij mijn plaatselijke dealer hier in West-Vlaanderen heb ik ongeveer 2 gelijke voorstellen voor een bastard urban large.
Deze:
![]()
The Bastard large compleet urban - BBQ Experience Center BE
De op een na grootste van The Bastard serie, de large uitvoering! Wanneer je alles uit je culinaire avontuur wilt halen en het heerlijk vindt om voor meerdere mensen te koken. Van pizza’s, het grillen van een sappige steak tot het maken van de mooiste pulled pork. Met The Bastard kamado heb je...www.bbqexperiencecenter.be
Ik moet niet a la minute een kamado hebben maar toch wel zeker tegen volgend jaar. Zijn de acties met black friday meestal nog interessanter dan dit? Kijkend naar voorgaande jaren? Anders wacht ik nog enkele maanden.
Zou de kaklente en zomer er ook niet voor hebben gezorgd dat er veel winkels met een gigantische stock zitten waardoor kortingen realistisch worden?Met Black Friday zijn er jaarlijks inderdaad mooie kortingen maar substantieel veel meer dan bovenstaande is dat voor zover ik me herinner toch niet.
Als je het dan voor diezelfde prijs bij jouw lokale BBQ speciaalzaak kan kopen zou ik daar eigenlijk niet aan twijfelen, dat heeft voor mij toch altijd voorrang op een grote keten/(buitenlandse) webshop.
Je helpt een kleine zelfstandige die dat waarschijnlijk met een passie doet, en je bent bij problemen vaak veel sneller en persoonlijker geholpen.
Nu moet ik wel zeggen. Stel dat je hem bij Intratuin €100 goedkoper krijgt, is het misschien nog steeds interessanter om hem bij bbqexperiencecenter te bestellen met het startpakket. Daar zitten wel wat dingen bij die je misschien sowieso erbij wilt nemen en dan duurder gaat uitkomen, maar dat moet je maar bekijken.Online.en bij mijn plaatselijke dealer hier in West-Vlaanderen heb ik ongeveer 2 gelijke voorstellen voor een bastard urban large.
Deze:
![]()
The Bastard large compleet urban - BBQ Experience Center BE
De op een na grootste van The Bastard serie, de large uitvoering! Wanneer je alles uit je culinaire avontuur wilt halen en het heerlijk vindt om voor meerdere mensen te koken. Van pizza’s, het grillen van een sappige steak tot het maken van de mooiste pulled pork. Met The Bastard kamado heb je...www.bbqexperiencecenter.be
Ik moet niet a la minute een kamado hebben maar toch wel zeker tegen volgend jaar. Zijn de acties met black friday meestal nog interessanter dan dit? Kijkend naar voorgaande jaren? Anders wacht ik nog enkele maanden.
Dus je vraag dat een ander de keuze voor je zal maken? Misschien eens zeggen waar uw twijfel van komt.Ik ben al even aan het twijfelen om een BGE Medium te kopen.
Wie kan me deze aan- of afraden?
Kan BBQ Experience alleen maar aanraden. Hebben echt top geholpen en als je ze een WhatsApp stuurt om raad te vragen, antwoorden ze vrij snel en duidelijk terug. Ook als het niet te ver is, zou ik gewoon ook eens tot daar gaan en je goed laten informeren (als je er nog niet veel van kent).Ik zou niet twijfelen en hem bij BBQ Experience center bestellen. Kan je altijd terecht voor alles, en ik denk idd ook niet dat je hem veel goedkoper krijgt met Black Friday.
Voor een west vlaming is het niet naast de deur natuurlijkKan BBQ Experience alleen maar aanraden. Hebben echt top geholpen en als je ze een WhatsApp stuurt om raad te vragen, antwoorden ze vrij snel en duidelijk terug. Ook als het niet te ver is, zou ik gewoon ook eens tot daar gaan en je goed laten informeren (als je er nog niet veel van kent).
- enerzijds of de Medium groot genoeg is voor ‚normaal‘ gebruik als gezins-toestelDus je vraag dat een ander de keuze voor je zal maken? Misschien eens zeggen waar uw twijfel van komt.
Ik ben geen echte kenner, heb nu een kamado sinds een maand of 2, maar bedoel je met normaal gebruik, alleen BBQ worsten? Want dan zou ik een gewone BBQ nemen ipv Kamado. En in mijn zoektocht naar een Kamado leek een large echt wel nodig. Zowel qua grootte als qua accessoires. Achteraf gezien ben ik ook blij met een large. Hier vind je nog wat informatie. Sowieso veel te vinden op hun site en YouTube kanaal.- enerzijds of de Medium groot genoeg is voor ‚normaal‘ gebruik als gezins-toestel
- anderzijds hoe lang zo’n toestel goed blijft bij goed onderhoud