Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op zoek naar een ECO-line vouwsteiger A+B? Die vind je bij Alumexx! Betaalbare & kwalitatieve ladders, trappen & steigers . Jarenlange ervaring. Scherpe prijzen. Groot assortiment. Hoge kwaliteit.
alumexx.nl
Voor uw plafondhoogte is A+B voldoende. Ik heb ook een stuk plafond van 3.5m (3.7 in de ruwbouwfase).
Voor plafond en wanden van onze inkomhal (vide) te kunnen bereiken had ik ook module C nodig.
It does the job, cava van prijs, opvouwbaar om redelijk compact op te bergen.
Wel ietsje wiebeliger dan de stellingen op het werk . Maar ik vermoed dat ge dat wel bij alle budgetstellingen zult hebben. Ik kon er prima op werken.
Ik heb een Euroscaffold EVO gekocht, dat model gaat maar tot 3 meter werkhoogte, maar ook heel tevreden van. Eigenlijk super stabiel. Heeft ook veel dienst gedaan als mobiele werktafel op de werf. Binnenkort nog schuren en verven en denk dat het daar ook nog voor van pas zal komen.