Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee maar kreeg met alle games license errorIs toch een offline game? Was je ah updaten?
Mijn thievery level is 29 (op 30) dus dat wordt een gigantische goudmijn. Mijn tactiek is eigenlijk betere wapens en armor kopen bij de blacksmith en armorer op een legale manier maar dan wel binnendringen in hun winkel/huis en hun geld stelen.Werkt ook op PS5, heb ze net gevonden in kist naast bedBij mij neigt het iets meer naar er niet in geraken, puur door de combat
Dit twitch drops, is dat ook via ps5?

Was ook verschillende keren doodgegaan onderweg om Mutt terug te vinden.
Dan mij maar eerst wat met andere dingen bezig gehouden, nog wat getraind, mijn paard terug gekregen, en nu gaat alles een pak beter.
Hout vasthouden maar is al een tijd geleden dat ik nog ben doodgegaan!
Ik beken: deze gebruik ik. Tis letterlijk de enige mod die ik ook zal gebruiken. Maar deze dus want ik haat het save systeem van KCD2. Tis zonde dat de console gamers het niet kunnen gebruiken maar voor de pc gamers maakt het het wel een stuk handiger. Ik ben ook iemand die gwn ten allen tijde wil kunnen quicksaven (wat ik ook gretig doe in KCD2).![]()
Unlimited Saving II
The true successor to Unlimited Saving! This mod will allow you to save anytime the game would normally allow you to save in a quick save fashion, without using up your Saviour Schnapps.www.nexusmods.com
Thx, maar gebruik deze omdat ik met controller speel![]()
Unlimited Saving II
The true successor to Unlimited Saving! This mod will allow you to save anytime the game would normally allow you to save in a quick save fashion, without using up your Saviour Schnapps.www.nexusmods.com

True. Voelt als cheaten als je de 'verkeerde' keuze zou gemaakt hebben en dan gewoon ff je quicksave terugpakt.Is het niet net de bedoeling om geen quick saves te hebben in dit spel.
Leven met de beslissingen enzo?
Zalig spel, die Hermit quest![]()

Als je save+ quit doet doet dat nochtans hetzelfde he.Is het niet net de bedoeling om geen quick saves te hebben in dit spel.
Leven met de beslissingen enzo?
Zalig spel, die Hermit quest![]()

Die controller mod zit standaard in die nieuwe versie van unlimited saving II, staat ook op beide nexus pages uitgelegdThx, maar gebruik deze omdat ik met controller speel
![]()
Quick Save for GamePad
This mod adds a quick save feature for the gamepad. | Этот мод добавляет функцию быстрого сохранения для геймпадаwww.nexusmods.com