RiCOManiaC
Well-known member
Normaal ne grocer, trader of vooral herbwoman.Ik heb precies nog niet gevonden waar ik mijn kruiden kan verkopen, of komt dat pas later?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal ne grocer, trader of vooral herbwoman.Ik heb precies nog niet gevonden waar ik mijn kruiden kan verkopen, of komt dat pas later?
Nog niet tegengekomen, gewoon voortdoen dus.Normaal ne grocer, trader of vooral herbwoman.
Dacht dat wedding quest 6 van de 32 was. Dus...Bijna 60u nu, en nog steeds niet aan de wedding begonnen.
Ik neem aan qua verhaal dat er na die wedding nog een hoop main quests gaan komen?
Wat betreft die overencumbered, als je uw paard hebt kan je uw items naar de inventory van uw paard sturen.
1 vs 1, cv nog, maar zat in een sidequest waar ik plots met een NPC meer dan 10 man te lijf moest...
Mooi voorbeeld van hoe de combat er kan uitzien als je het onder de knie hebt (absoluut niet mijn footage voor alle duidelijkheid)
Nee, maar dat was wel de quest... Dus ik ben na 5 retry's weggelopen met 'sidequest failed' als gevolg.Ik vind niet dat het spel je tijd verschijt. Alles wat je doet zorgt dat je beter wordt. En de missies zijn tot hier toe stuk voor stuk interessant en of leuk. En wat de combat betreft: Ik vind het maar normaal dat je tegen groepen niet kan winnen, in het echte leven zal dat ook niet simpel zijn. Er zijn al genoeg games waarin je de (super)hero kan spelen.
Bij mij, als ze armored zijn, komen ze van alle kanten en kan ik ze nooit allemaal afmaken.Gisteren tegen 10 man gevochten, zonder probleem, vanaf je die masterstrike wat onder de knie hebt, en een beetje feints gebruikt (en uiteraard goeie armor hebt) heb ik tot hiertoe echt tegen niemand geen probleem meer gehad qua combat
Had geen idee dat dit kon.Zelf nog niet geprobeerd maar poison op je zwaard doen, zou ook redelijk OP zijn.
Dat was ook hetgeen waar ik jullie voor heb zitten waarschuwen. Er is wel 1 heel handige methode om dat allemaal heel snel te kunnen doen in die questVoor mij blijft dit de GOTY maar
Wtf, hoe irriterend is die quest "Storm" niet?
Uit Trosky weg sneaken via caves om dan een 40tal soldaten te ontwijken terwijl je u een weg naar Apollonia baant.
Heb het een paar keer bijna opgegeven.
Eigenlijk heeft dit spel mij nog nergens geïrriteerd, maar deze missie, daaaayum...
Yup, bij mij ook.Kan da zijn als je in Kuttenberg bent dat de loading screens langer duren : slapen , fast travel gaat veel trager dan in Trosky ?
Tis een veel dichtbevolkter gebied en dergelijke. Waar zit iedereen zo ongeveer? Ik ben wel benieuwd naar iedereen zijn progress en ik kan eventueel wat tips geven indien nodig. Ikzelf ben eigenlijk wel redelijk doorheen het spel, main storyline gedaan, ook een hoop side quests gedaan (ik heb ondertussen de Been There Done That achievement).