Kingdom Come: Deliverance II

Bijna 60u nu, en nog steeds niet aan de wedding begonnen :).
Ik neem aan qua verhaal dat er na die wedding nog een hoop main quests gaan komen?

Wat betreft die overencumbered, als je uw paard hebt kan je uw items naar de inventory van uw paard sturen.

Bijna 60u nu, en nog steeds niet aan de wedding begonnen :).
Ik neem aan qua verhaal dat er na die wedding nog een hoop main quests gaan komen?

Wat betreft die overencumbered, als je uw paard hebt kan je uw items naar de inventory van uw paard sturen.
Dacht dat wedding quest 6 van de 32 was. Dus...

Ik zit zo ver wss nog niet en er zullen wel grotere gevechten aankomen vermoed ik, maar in zo'n scenario zit toch vaak de oplossing in op voorhand poison in hun eten te doen, 's nachts het kamp halveren, stealthkills, vanop afstand al enkele neerhalen, ... Mutt doet hier ook wonderen om ze bezig te houden. Tegen grote groepen vechten voelt idd klungelig aan, de combat lijkt daar niet voor gemaakt. Wel des te leuker indien je inderdaad van een hele groep wint, ook al is de manier waarop niet zo clean als het filmpje hierboven.

Ik zit ondertussen net voorbij de wedding en ik ga tegen mijn verwachtingen in toch verder spelen. Het spel respecteert absoluut de tijd van de speler niet en je verschijt uren aan onzin maar anderzijds doet het andere dingen echt zó goed.

Ik vind niet dat het spel je tijd verschijt. Alles wat je doet zorgt dat je beter wordt. En de missies zijn tot hier toe stuk voor stuk interessant en of leuk. En wat de combat betreft: Ik vind het maar normaal dat je tegen groepen niet kan winnen, in het echte leven zal dat ook niet simpel zijn. Er zijn al genoeg games waarin je de (super)hero kan spelen.

Ik vind niet dat het spel je tijd verschijt. Alles wat je doet zorgt dat je beter wordt. En de missies zijn tot hier toe stuk voor stuk interessant en of leuk. En wat de combat betreft: Ik vind het maar normaal dat je tegen groepen niet kan winnen, in het echte leven zal dat ook niet simpel zijn. Er zijn al genoeg games waarin je de (super)hero kan spelen.
Nee, maar dat was wel de quest... Dus ik ben na 5 retry's weggelopen met 'sidequest failed' als gevolg.

Heb dat pistool btw, maar al sta ik voor een vijand, dan nog doet dat ding niks van damage. (zou niet de eerste bug zijn die ik ervaar btw)

Gisteren tegen 10 man gevochten, zonder probleem, vanaf je die masterstrike wat onder de knie hebt, en een beetje feints gebruikt (en uiteraard goeie armor hebt) heb ik tot hiertoe echt tegen niemand geen probleem meer gehad qua combat

Gisteren tegen 10 man gevochten, zonder probleem, vanaf je die masterstrike wat onder de knie hebt, en een beetje feints gebruikt (en uiteraard goeie armor hebt) heb ik tot hiertoe echt tegen niemand geen probleem meer gehad qua combat
Bij mij, als ze armored zijn, komen ze van alle kanten en kan ik ze nooit allemaal afmaken.

Na 24u eigenlijk nog maar 1 bug tegengekomen. Dat oranje konijn dat toont dat er iemand achter u aan zit dat niet meer weg gaat. Blijkbaar op 1 na alle vijanden in die missie verslagen, maar die ene bleef zogezegd achter mij aan lopen, ook al was die nergens meer te bespeuren. Om op te lossen een oude safegame moeten opstarten en zo een klein half u verloren.
Maar goed, voor de rest topgame natuurlijk, hoewel ik aan dat vechtmechanisme maar niet kan wennen.

Voor mij blijft dit de GOTY maar

Wtf, hoe irriterend is die quest "Storm" niet?
Uit Trosky weg sneaken via caves om dan een 40tal soldaten te ontwijken terwijl je u een weg naar Apollonia baant.
Heb het een paar keer bijna opgegeven.
Eigenlijk heeft dit spel mij nog nergens geïrriteerd, maar deze missie, daaaayum...

Voor mij blijft dit de GOTY maar

Wtf, hoe irriterend is die quest "Storm" niet?
Uit Trosky weg sneaken via caves om dan een 40tal soldaten te ontwijken terwijl je u een weg naar Apollonia baant.
Heb het een paar keer bijna opgegeven.
Eigenlijk heeft dit spel mij nog nergens geïrriteerd, maar deze missie, daaaayum...
Dat was ook hetgeen waar ik jullie voor heb zitten waarschuwen. Er is wel 1 heel handige methode om dat allemaal heel snel te kunnen doen in die quest ;)

Nighthawk potions

man man man !! Wat een game. 74uur op de teller en het is voorbij gevlogen. echt een top game. spijtig dat het afgelopen is.

Jup, hier ook, er moet meer ingeladen worden ;) Tis een veel dichtbevolkter gebied en dergelijke. Waar zit iedereen zo ongeveer? Ik ben wel benieuwd naar iedereen zijn progress en ik kan eventueel wat tips geven indien nodig. Ikzelf ben eigenlijk wel redelijk doorheen het spel, main storyline gedaan, ook een hoop side quests gedaan (ik heb ondertussen de Been There Done That achievement).

Terug
Bovenaan