Kingdom Come: Deliverance II

Heb hem ook pre ordered en moet nog snel eerst Alan Wake 2 uitspelen. Is er geen pre load voor release date ?
Volgens een steam post staat er op hun discord: Steam preload will be available 3 Feb, 8am PST/ 5pm CET

Console is verschillend:
Xbox Series X|S: 28 Jan, 8am PST / 5pm CET
PlayStation 5: 2 Feb, 8am PST / 5pm CET

Maar ik heb dat zelf niet geverifieerd op die discord.

Dat het maar snel dinsdag is, staat hier al enkele weken in preorder! Ik ga wel nog proberen wukong uit te spelen tegen dan.

'k ga da hier ook eens een kans geven, wel nog eens in de stemming om mij volledig te verliezen in een spel.
Alleen de combat ben ik nog niet van overtuigd, kan het mij niet zo goed voorstellen, maar ok, komt wel

De 1ste niet gespeeld.

Ik wacht wel tot de game afgeprijsd is. Ik heb de eerste game gekocht, gestart en neergelegd want te groot gedoe aan de start. De setting was leuk, de gameplay niet, of toch niet om mij door het begin heen te krijgen.

2 kan daar dan misschien beter in zijn. Maar mijn backlog is groot genoeg. Ik speel wel eerst die spelen of een game die via gamepass launched of nostalgie naar boven brengt ( zoals gothic remake).

Ik wacht wel tot de game afgeprijsd is. Ik heb de eerste game gekocht, gestart en neergelegd want te groot gedoe aan de start. De setting was leuk, de gameplay niet, of toch niet om mij door het begin heen te krijgen.
Ik heb exact hetzelfde. Als ik ieders enthousiasme zie, krijg ik ook goesting maar als ik dan previews zie en het trage spel, de vele info over het eten, wassen, de bijberoepen, het realisme, ... moet ik toch gewoon snappen dat ik deze moet laten passeren. Ik wou dat het anders was want zoals ik hierboven las, wil ik mij ook nog eens echt verliezen in een spel en deze lijkt mij wel een topper als het uw ding is.

Laatst bewerkt:
Ik heb exact hetzelfde. Als ik ieders enthousiasme zie, krijg ik ook goesting maar als ik dan previews zie en het trage spel, de vele info over het eten, wassen, de bijberoepen, het realisme, ... moet ik toch gewoon snappen dat ik deze moet laten passeren. Ik wou dat het anders was want zoals ik hierboven las, wil ik mij ook nog eens echt verliezen in een spel en deze lijkt mij wel een topper als het uw ding is.
In deel 1 hebben ze alleszins goed de balans gevonden tussen immersie en vervelend, het is niet alsof KCD een hardcore survival spel is. Als je de meer realistischere elementen in RDR 2 leuk vond, is de kans groot dat KCD ook wel uw ding gaat zijn.

In deel 1 hebben ze alleszins goed de balans gevonden tussen immersie en vervelend, het is niet alsof KCD een hardcore survival spel is. Als je de meer realistischere elementen in RDR 2 leuk vond, is de kans groot dat KCD ook wel uw ding gaat zijn.
Om een voorbeeld te geven
Henry heeft honger: "i'm feeling hungry"
Pot met eten, 2x klikken en klaar voor weer een paar uur.
Er zitten veel van die immersie-dingen in, maar ze zijn allemaal makkelijk te regelen.

En KCD is imo minder heavy in die survival elementen dan RDR2

Ik dacht zelf RDR2 als referentie te noemen want ondanks dat het een briljant spel is, de traagheid van alles vond ik wel storend. Bv. dat real time looten, lade per lade openen, pokketraag ... was voor mij teveel immersie en te weinig fun. Je kon dat spel niet voor een uurtje aanzetten want je kreeg niets gedaan op die tijd. De balans qua realisme en fun gameplay was daar voor mij al teveel doorgeslagen dus ik ben benieuwd bij deze.

Terug
Bovenaan