Kingdom Come: Deliverance II

Ondertussen beetje verder gespeeld en ik was even een filmpje aan het bekijken van goeie armor te hebben in Troskowitz. Er dus achtergekomen dat er moest gepickpocket en gestolen worden, en dan paar dagen wachten en zo gezegd zo gedaan dus ik kan er weer efkes tegen qua armor :)

Ik loop hier half naakt rond in dat eerste dorpke, geen idee hoe ik eigenlijk aan kleren geraak
Ondertussen ook al 2x opgepakt geweest :LOL:

edit: Ingame hé

Nu ben ik er toch goed aan t inkomen. Ondertussen al wa geld kunnen pikken van de miller in Lower Semine ook xD Ook nog altijd bezig met proberen binnen te geraken in die trouw (er zijn een hoopje side quests die daar naartoe leiden). Ook al een hoop mensen op hun bek geslagen voor geld en nu ben ik bezig met mijn een stuk in mn kraag te zuipen zodat mijn drinking op level 10 gaat, want ik heb die perk nodig die thievery naar +4 brengt als ge zat zijt (heel handig voor lockpicking van hard of very hard kistjes). In KCD1 was dat de Luck Of The Drunk perk.

Ben ik den enige die echt nen hekel heeft aan Hans? 😛
Die haalt echt het bloed van onder m'n nagels.
Jammer dat je die ni kan killen 🥲

Nu ben ik er toch goed aan t inkomen. Ondertussen al wa geld kunnen pikken van de miller in Lower Semine ook xD Ook nog altijd bezig met proberen binnen te geraken in die trouw (er zijn een hoopje side quests die daar naartoe leiden). Ook al een hoop mensen op hun bek geslagen voor geld en nu ben ik bezig met mijn een stuk in mn kraag te zuipen zodat mijn drinking op level 10 gaat, want ik heb die perk nodig die thievery naar +4 brengt als ge zat zijt (heel handig voor lockpicking van hard of very hard kistjes). In KCD1 was dat de Luck Of The Drunk perk.
Iedereen de marginaal aan het uithangen; ik zit braafjes in het bos planten te plukken om potions te maken om op eerlijke wijze mijn kost te verdienen!

Gisteren ook wat teveel tijd besteed aan portions craften. Vond dat nog verslavend, idem voor blacksmith.

Juist dik op mijn doos gekregen. Tijdens een duel liep er opeens een of andere wench tussen ons door. :wallbash: Heel dat dorp begon dan maar op mij te meppen

Ik moet dringend eens verder doen met questen.

16 uren gespeeld en ik heb Mutt nog niet terug, de Cumans nog geen eten gegeven, Pavlena en marika nog niet gevonden en als ik me niet haast is den trouw wellicht ook voorbij....

Ik heb wel de map zo goed als volledig zichtbaar en mijne survival skill staat al op level 17.
Door al mijn exploren, herb picking en butchering.

Hier ook nog geen meter verder in de story. En nog niet direct vanplan om dit te doen. Nog zoveel te zien. Loop al 2 dagen te kijken voor mutt ! Al 1 keer vertrokken die richting maar dan zoveel leuke dingen tegen gekomen om te ontdekken. 🙈🙈twitch drops zijn wel redelijk OP he voor early begin van de game.

Hier ook nog geen meter verder in de story. En nog niet direct vanplan om dit te doen. Nog zoveel te zien. Loop al 2 dagen te kijken voor mutt ! Al 1 keer vertrokken die richting maar dan zoveel leuke dingen tegen gekomen om te ontdekken. 🙈🙈twitch drops zijn wel redelijk OP he voor early begin van de game.
Waar heb je die ontvangen? Ik heb die drops ook binnen maar vind maar niet waar die op te pikken zijn?
Ik heb de vaste slaapplaats al met de kist bij de blacksmith, dus neem aan dat het niet daarin komt?

edit: ok onder de dlc rewards dus, maar ik heb ze daar niet gehad behalve dat horse armor that 'reminds me of home.'

Laatst bewerkt:
Best wat combat trainingen doen bij die combat npc's in begin van je spel. Je krijgt zelfs bij die practices xp in je combat skills.
En eens je daar wat unlocks hebt en een beetje beschermende kledij gaat het ook al stukken beter in gevechten.

Best wat combat trainingen doen bij die combat npc's in begin van je spel. Je krijgt zelfs bij die practices xp in je combat skills.
En eens je daar wat unlocks hebt en een beetje beschermende kledij gaat het ook al stukken beter in gevechten.
Je bedoelt die Tomcat?

Je bedoelt die Tomcat?
Ja en er komt nog een vervolg in het nomad camp (combat training II).
Daar heb ik dan met verschillende wapens (die je daar krijgt om te testen) heel wat practice fights gedaan.
En kreeg ik ook redelijk wat combat/warfare xp bij.

Zal natuurlijk ook wel samenhangen met je stats en welke wapens je al kan gebruiken zonder dat de stats van dat wapen in het rood staan.
Maar mijn str en agility staan ondertussen ook wel al op 10.
En ik loop nu zelf rond met een two handed wapen. (glaive)
Kan ik van iets verder wat met poken op de tegenstanders.
Maar ook wel veel trager in handeling en stamina verbruik.

Laatst bewerkt:
Waar heb je die ontvangen? Ik heb die drops ook binnen maar vind maar niet waar die op te pikken zijn?
Ik heb de vaste slaapplaats al met de kist bij de blacksmith, dus neem aan dat het niet daarin komt?

edit: ok onder de dlc rewards dus, maar ik heb ze daar niet gehad behalve dat horse armor that 'reminds me of home.'

Twitch account gelinkt ? Zoja. Naar de website gaan van rewards en daar uw twitch account ook linken. Zodra dit gedaan krijg je pop up op de rewards website. Indien dit ok is zitten ze in uw kistje.

Ondertussen toch al een hoop gedaan (en toch ook weer niet). Ik heb ondertussen toegang tot Trosky castle en dat is echt een goudmijn voor lockpicking, pickpocketing en thievery in het algemeen. En uiteraard ook goed voor de centen ;)

Ik heb die main quest wel opnieuw begonnen want de tijd begon te dringen omdat ik te veel randzaken deed en ook nie direct doorhad tegen wie ik allemaal moest praten en waar die allemaal stonden...

12 uurtjes gespeeld en heb het gevoel dat ik nog maar 5 % van de game heb gezien. Ik zit nog maar in het openingsgebied. Zoveel quests te doen en voor iedere quest da ik doe, kom ik er onderweg 5 nieuwe tegen 🤣
Qua gear en geld ben ik ook nog nie ver.
En ja ik verlies dan ook geregeld wat tijd aan alchemy en blacksmithing.
Maar top game, hier ga ik nog lange tijd zoet mee zijn! 😊

Hier ook ! 12 uurtjes ver en eindelijk net men doggy terug ! Nu ga ik eerst naar die trouw gaan en daarna verder doen in de begin zone. Daar is zoveel te doen en te zien ! Ik moet nog die stier ook een ander kleurtje geven🙈🙈🙈

Terug
Bovenaan