Kingdom Come: Deliverance II

Pas begonnen aan de game en zit nu bij Tomcat vast. Die 2de combo die hij u aanleert Up - Right - Left. Dat gaat dus van geen kanten bij mij. Ik snap totaal niet wat ik misdoe. "Why didn't you follow through" of "Why didn't you finish" krijg ik telkens te horen. Ik doe de muis omhoog en klik, dan naar rechts en klik en dan komt die op links en klik ik nog is. Maar dat lukt dus niet om die combo te doen. Wat doe ik mis hier?

Pas begonnen aan de game en zit nu bij Tomcat vast. Die 2de combo die hij u aanleert Up - Right - Left. Dat gaat dus van geen kanten bij mij. Ik snap totaal niet wat ik misdoe. "Why didn't you follow through" of "Why didn't you finish" krijg ik telkens te horen. Ik doe de muis omhoog en klik, dan naar rechts en klik en dan komt die op links en klik ik nog is. Maar dat lukt dus niet om die combo te doen. Wat doe ik mis hier?

In KCD 1 was het klik en dan bewegen met de muis. Is dat hier ook niet ?

In KCD 1 was het klik en dan bewegen met de muis. Is dat hier ook niet ?
Dat dacht ik ook maar na wat online zoeken net lees ik dat er veel mensen zijn met het probleem dat ik heb. Je zou naar boven moeten bewegen en dan klikken, dan rechts bewegen en klikken en dan niet naar links bewegen maar enkel klikken omdat je zwaard al links zou zijn. Maar dan nog geraak ik dit stuk niet voorbij.

Gisteren zijn hier de end credits over het scherm gerold. Het verhaal is echt wel epic. T zit echt heel goe in elkaar allemaal. Een van de beste RPG's die ik ooit in mijn leven heb gespeeld ook.

Gisteren zijn hier de end credits over het scherm gerold. Het verhaal is echt wel epic. T zit echt heel goe in elkaar allemaal. Een van de beste RPG's die ik ooit in mijn leven heb gespeeld ook.
Hoelang over gedaan?

Zijn er verplichte zij missies? Kan je puur focussen op verhaal ook?

Ik moet echt afleren want elke onnozele bandit volledig te looten waardoor ik telkens overencumbered ben en terug naar mijn chest moet slenteren. Zo gaat het hier niet vooruit. Tijd dat ik eens richting die wedding ga want ik schiet echt niet op zo.

En waarom kost het herstellen van mijn broek 600 groschen bij de blacksmith?

Ik moet echt afleren want elke onnozele bandit volledig te looten waardoor ik telkens overencumbered ben en terug naar mijn chest moet slenteren. Zo gaat het hier niet vooruit. Tijd dat ik eens richting die wedding ga want ik schiet echt niet op zo.

En waarom kost het herstellen van mijn broek 600 groschen bij de blacksmith?
Herstellingen zijn idd duur, vraag mij ook af of er manieren zijn om dat zelf te doen.

Ik doe dat constant, overencumbered terug naar mijn bed, strength en vitality levelen, beetje genieten van het uitzicht

En hoe precies? Heb zo'n kits.
gewoon selecteren en x duwen (op ps toch), dan vraagt hij wat je wilt repareren.

• Armourer's kit - Armor, Chainmail, and Quilted pieces.
  • Cobbler's kit - Boots and leather items.
  • Blacksmith's kit - Weapons such as Swords and Maces.
  • Marksman's kit - Bows and Crossbows.
  • Gunsmith's kit

gewoon selecteren en x duwen (op ps toch), dan vraagt hij wat je wilt repareren.

• Armourer's kit - Armor, Chainmail, and Quilted pieces.
  • Cobbler's kit - Boots and leather items.
  • Blacksmith's kit - Weapons such as Swords and Maces.
  • Marksman's kit - Bows and Crossbows.
  • Gunsmith's kit
Vanavond eens proberen, merci.
Er zijn gewoon veel dingen die niet (of nauwelijks) worden uitgelegd in de game.

Vanavond eens proberen, merci.
Er zijn gewoon veel dingen die niet (of nauwelijks) worden uitgelegd in de game.
Akkoord.

Ik ben nu wel aan het denken, misschien ging dat omdat ik die materialen op zak heb? Geen idee eigenlijk, maar lukt altijd bij mij, want 't is wel prijzig bij zo nen blacksmith

Hoelang over gedaan?

Zijn er verplichte zij missies? Kan je puur focussen op verhaal ook?
Ongeveer 95,5 uur toch wel, volgens Steam. Wel bijna alle side quests gedaan op mss 6 of 7 na momenteel? Ik meen mij niet te herinneren dat er echt verplichte side quests zijn. Er zijn wel 2 points of no return in het verhaal waar de game je ook voor waarschuwt, dat zijn de main quests For Victory en Oratores (main quest 9 en 24), daar gaat de game zeggen da je zoveel mogelijk side quests moet gedaan hebben want er worden een aantal van die side quests niet meer beschikbaar of speelbaar.

Terug
Bovenaan