Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe meer naar het einde toe, hoe meer ik wilde doorspelen. Had ook zo'n moment dat ik het even gezien had, mij dan gewoon gefocust op main quest en het is echt de moeite waard. Die laatste 4-5 main quests zijn fenomenaal. Ben er alleen 37.000x in doodgegaan, maar goed.Ik heb na een 70-tal uur en halverwege de Kuttenberg main quest toch voorlopig opgegeven. De goesting zat erdoor, hopelijk herpak ik later nog eens want het spel verdient wel om uitgespeeld te worden. Interessante ervaring, absoluut een haat-liefde verhouding maar het doorbijten in't begin is toch de moeite waard gebleken.

Welk stuk dan?Ben er alleen 37.000x in doodgegaan, maar goed.![]()
In spoiler:Welk stuk dan?
Mijn geheugen is niet goed genoeg om zonder echte map te werkenDe nieuwe patch is er met Hardcore mode. Ik twijfel sterk om te herbeginnen. (Zit nu pas in Devil's Den) Maar ik vrees dat het spel onmogelijk gaat worden aangezien die wereld echt wel groot is. Dus.. eerst deze playthrough afwerken en dan later hardcore mode eens een kans geven of er meteen voor gaan...

Something sinister is afoot at Sedletz Monastery. Mysteria Ecclesiae, the third story DLC for Kingdom Come: Deliverance II, is coming 11 November 2025. Step into Henry's most haunting investigation yet. Question the brothers, follow the clues, and uncover the source of a deadly outbreak before it's too late.

(zwaar underpowered en zonder armour off course)

Ale ik wist dat ik de gevechten niet moest aangaan. Maar in die 3u wel veel geleerd van combat.
Ik denk dat ik wel een paard ga moeten kopen. Laatste missie moest ik meegaan met 2 man te paard. Ik te voet mee 
Ook relaxed in de zetel met keyboard en muis op 77” OLEDNatuurlijk wel relaxed in de zetel met controller op 77” OLED de wereld verkennen hehe

Ook relaxed in de zetel met keyboard en muis op 77” OLED![]()
hangt er vanaf waar em staat. Makkelijkste is hdmi kabel rechtstreeks in de tv. En anders kijken naar streaming.Tell me how. Game pc nieuw van vorig jaar staat maar stof te happen..