Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bijna klaar om naar de wedding te gaan, en daarna hop naar map 2 en Kuttenberg.
Perfection 
Niet echt, maar to be honest als je van plan bent ALLES te doen inclusief DLC zal je meer dan 100 uren moeten reserveren.Moet je de eerste gespeeld hebben om het verhaal te kunnen volgen in deze? Ben aan het twijfelen. Enige wat me tegen steekt zijn 100 uren van mijne beperkte tijd.
En toch ... had zeker RPG van het jaar mogen winnen.Ik vond dit in de eerste KCD precies belangrijker dan in de 2e. Zelfs al was het maar voor het geld dat ermee te verdienen wasOok heel belangrijk (heb ik gemerkt in de 2e playthrough en heb er veelvuldig gebruik van gemaakt): alchemy! En dan in het bijzonder o.a. de Henry's Fox en Nighthawk potions. Ik weet niet juist meer vanaf welk level in alchemy het is, maar als je potions kan maken met de Henry in de naam, dat zijn de top tier potions.

Niet twijfelen, dit is een must buy. De laatste 2 maand om de winter wat door te komen volgende 3 SP games gekocht. IMO KCD2 > Claire Obscur > Death Stranding 2.Moet je de eerste gespeeld hebben om het verhaal te kunnen volgen in deze? Ben aan het twijfelen. Enige wat me tegen steekt zijn 100 uren van mijne beperkte tijd.

oh man ik ga RPG's door dit spel mss in de toekomst nog leuk vinden 

Als ik in maart de end credits over het scherm zie rollen, is dat perfect hehe
En aan den hond wat rot vlees geven
Er komt nog een quest voor het beste paard in het spel, tied aan 1 van de DLC's, maar je kan die wel al doen zonder die DLC te beginnen.Also ik heb ook net mijn 1ste paard gekocht. Ale "gekocht", gratis onderhandeld. De meeste weten wel welk
ps2: over mijn hond gesproken. Ik heb Mutt de instructie gegeven om naar huis te gaan, maar euhm ik vind em dus niet meer? Waar is mijn huis?![]()

Toevallig in het nomadenkamp?Er komt nog een quest voor het beste paard in het spel, tied aan 1 van de DLC's, maar je kan die wel al doen zonder die DLC te beginnen.
Dus als je een quest krijgt dat te maken heeft met een speciaal paard, zeker doen.
De stats zijn het dubbele van je huidige horse.
Mutt kan je terugkrijgen via een innkeeper van het gebied waar je aan spelen bent.
Als je ineens wil weten waar zonder te zoeken = google it - first hit.
En in het geval hij wegloopt komt hij normaal gezien zelf terug naar jouw.
Kweet niet op welke van mijn twee antwoorden dat je die vraag stelt, maar ik heb zelf geen weet van een nomadenkamp nee.Toevallig in het nomadenkamp?

Ah voila wist ik zelfs niet.Blijkbaar word Pebbles nog wel het beste paard in het spel met beste stats. Toch ergens gelezen![]()

Excuses het was voor dat paard en in dat nomadenkamp is er ook iets te doen met paarden. Pebbles ondertussen ook al terug.Kweet niet op welke van mijn twee antwoorden dat je die vraag stelt, maar ik heb zelf geen weet van een nomadenkamp nee.
Alleszins niet voor die quest voor een beter paard.
Of je mutt in een nomadenkamp kan terug krijgen weet ik niet, ik heb alleen weet via een innkeeper.
Maar ik heb dat net even zelf gegoogled en blijkbaar is dat inderdaad ook een optie.