OempaLoempa
New member
Hello princesses,
Mijn madam word er bijna 30jaar, en aangezien ze graag bakt, wou ik haar verrassen met een keukenrobot.
Zo marketing gevoel ik ben, viel mijn oog op de KitchenAid robot. Hieromtrent heb ik twee vragen, waar ik hoop jullie (gebruikers)feedback te kunnen ontvangen;
1) De kitchen Aid mini (499eur)
Bol.com KitchenAid mini
- is die inhoud groot genoeg om een taart te bakken? Inhoud 3,3liter in theorie, in praktijk lijkt het me eerder 2liter tot waar uw machine kan mengen)
- Is het zijn geld waard?
2) De kitchen Aid Artisan / classic (+-600eur)
Bol.com KitchenAid Artisan
- Deze kom inhoud is 4.3liter in theorie, dus lijkt me wel groot genoeg voor een taart?
- Voor die 100eur meerprijs, betere bucks for money ivglk met de mini?
- Hoe groot is dat? Een gedrocht dat je op uw aanrecht moet laten staan?
Heb reeds reddit reviews en youtube reviews bekeken, maar is allemaal Amerikaans, en hoor pro's en con's voor beide toestellen. Zeker inzake de grootte van de mengkom, ben ik sceptisch voor USA reviews hun 'maten en gewichten'
Ontzettend bedankt alvast!!
Groetjes
Mijn madam word er bijna 30jaar, en aangezien ze graag bakt, wou ik haar verrassen met een keukenrobot.
Zo marketing gevoel ik ben, viel mijn oog op de KitchenAid robot. Hieromtrent heb ik twee vragen, waar ik hoop jullie (gebruikers)feedback te kunnen ontvangen;
1) De kitchen Aid mini (499eur)
Bol.com KitchenAid mini
- is die inhoud groot genoeg om een taart te bakken? Inhoud 3,3liter in theorie, in praktijk lijkt het me eerder 2liter tot waar uw machine kan mengen)
- Is het zijn geld waard?
2) De kitchen Aid Artisan / classic (+-600eur)
Bol.com KitchenAid Artisan
- Deze kom inhoud is 4.3liter in theorie, dus lijkt me wel groot genoeg voor een taart?
- Voor die 100eur meerprijs, betere bucks for money ivglk met de mini?
- Hoe groot is dat? Een gedrocht dat je op uw aanrecht moet laten staan?
Heb reeds reddit reviews en youtube reviews bekeken, maar is allemaal Amerikaans, en hoor pro's en con's voor beide toestellen. Zeker inzake de grootte van de mengkom, ben ik sceptisch voor USA reviews hun 'maten en gewichten'

Ontzettend bedankt alvast!!
Groetjes
mooie deal, ondanks wit niet eerste keuze was. Maar voor zo een prijskorting zeker waard