Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoogtestage zoals vorig jaarNa wat ik vandaag van Wout zag, vrees ik voor de komende weken. Of hij moet tussen nu en E3 nog een schoon stageke hebben ingepland.

Ja dat gevoel heb ik ook.Na wat ik vandaag van Wout zag, vrees ik voor de komende weken. Of hij moet tussen nu en E3 nog een schoon stageke hebben ingepland.

Het wielrennen of de commentatoren?Ja hoogtestage zoals vorig jaar
Vrouwenwielrennen blijft toch hilarisch![]()
Dat ziet er toch allemaal weinig overtuigend uit. Veldrijden duidelijk de 2de ook. Een sprint zit er precies al helemaal niet in.Na wat ik vandaag van Wout zag, vrees ik voor de komende weken. Of hij moet tussen nu en E3 nog een schoon stageke hebben ingepland.
Vandaag was Magnier min of meer kopman, qua druk is dat toch totaal iets anders dan uit het niets een paar ritten in Tour of Brittain winnen imo.
Benieuwd naar de uitleg bij De Lie. Net als vorig jaar hoor ik bij de commentatoren "te veel druk". Dan zit die toch wel met een probleem als dit zou kloppen.
Meteen raak op de nieuwe Ridley![]()
Wat aan saaie koers. Was te denken natuurlijk met de weersomstandigheden. Dat parcours van de Omloop wordt sowieso wat overschat.
.Waarom zou dat pieken?Zal toch pikken bij sommigen mensen binnen Lotto (alé management dan vooral). 't ook wel typisch natuurlijk. Ridley wordt buiten gesmeten en opeens gaan ze aan volle snelheid nieuwe fietsen ontwikkelen. Goede wake up call geweest voor hen.
Waarom zou dat pieken?
Binnen lotto ligt niemand daar wakker van aangezien ze in zee zijn gegaan met een betere fietsensponsor op alle vlakken.
Vorig seizoen 9 WT koersen en 25 koersen in totaal gewonnen, denk dat de orbea niet ter discussie staat.
Je weet toch dat de finale toch vrij gelijkend is met de oude RVV waar iedereen zo lyrisch over is.
Gij hebt geen enkel idee van wat er achter de schermen tussen Lotto en Ridley heeft afgespeeld. Natuurlijk pikt dit. Heeft ook niets te maken met Orbea, uiteindelijk ging dat vooral om het geld.
En waarom zou dat dan juist pieken volgens u?
Ze kwamen met te weinig geld over de brug, hun fietsen waren niet meer op niveau en hun kopman wou er niet meer op rijden. Ze worden dus de laan uit gestuurd.
Waarna hun business klappen krijgt omdat mensen ook geen zin meer hebben om hun te dure open mould fietsen te kopen.
Dat ze om hun business te redden investeren en terug naar het profpeloton trekken, en er iemand slaagt om op hun product te winnen is mooi. Maar zegt tegelijk ook maar zeer weinig, op die Merckx fietsen zijn er ook overwinningen gehaald, het bleven kutfietsen.
Met meer wind en/of koude en regen heb je twee leuke koersen om te volgen.Strade toch een stuk interessanter, openingsweekend stelt niet zoveel voor.
Was grappig toen VA probeerde aan te vallen, maar Jorgenson op kop het tempo opdreef en Wout dan maar de benen stilhield.Wat was het tactische plan van Visma??? Sprinten met Van Aert???
Het ziet er idd niet goed uit, maar Roubaix is nog ver en wie weet heeft hij zijn sprint afgebot om voor de duurinspanning te gaan in die koers?Na wat ik vandaag van Wout zag, vrees ik voor de komende weken. Of hij moet tussen nu en E3 nog een schoon stageke hebben ingepland.
Explosiviteit mindert als je ouder wordt maar het is ook net dat dat hij tekort kwam tegen MVDP. Maar als hij iedere koers zo slecht positioneert als vandaag gaat hij in PR ook niet meedoen voor de knikkers.Het ziet er idd niet goed uit, maar Roubaix is nog ver en wie weet heeft hij zijn sprint afgebot om voor de duurinspanning te gaan in die koers?
We zeggen het al een paar jaar, maar dit jaar is het erop of eronder voor hem in april.

Ah, so closeWout is nog niet gevallen!
Ik gok op Magnier vandaag

Niet te vergelijken in een koers van 260km natuurlijk.
)Van Ineos en Ben Turner had ik ook meer verwacht.