Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
MSR op VTM maakt allemaal weinig uit want de kans dat ge iets mist door reclame is klein, maar een koers als de E3, dat gaat een nachtmerrie worden.

vanaf hoeveel kilometer tot de streep moet de halvelings geïnteresseerde kijker minder ijverig beginnen werken en de stream opzetten?

Ik ga verzetten naar Eurosport, zoveel fouten dat ik al gehoord heb...
Nu opnieuw:
Wuyts: Ganna heeft in de E3 nog geen enkele goeie uitslag gereden of heel ver in het peleton of niet in de uitslag te vinden.
in 2023 was hij 10de

Ik ga verzetten naar Eurosport, zoveel fouten dat ik al gehoord heb...
Nu opnieuw:
Wuyts: Ganna heeft in de E3 nog geen enkele goeie uitslag gereden of heel ver in het peleton of niet in de uitslag te vinden.
in 2023 was hij 10de
Ja maar hij heeft het licht toch aangedaan via opzoekwerk omdat zijn bovenkamer vol herinneringen donker bleef?!

Ah leuk thuis komen en de koers moet nog beginnen. Leuk zo dat ze wat later aankomen. Kan de RVV wat van leren ipv rond 16u aan te komen.

Alle kritiek ten spijt... nog 1000x keer liever Wuyts/Backelants dan Karl/x. Hoef ik ten minste geen hele koers die cafe praat en random stukjes proza te aanhoren... gewoon dingen die niet kloppen, maar das bij Karl ook zo, diej denkt ook dat elke QS renner Lampaert heet.

Alle kritiek ten spijt... nog 1000x keer liever Wuyts/Backelants dan Karl/x. Hoef ik ten minste geen hele koers die cafe praat en random stukjes proza te aanhoren... gewoon dingen die niet kloppen, maar das bij Karl ook zo, diej denkt ook dat elke QS renner Lampaert heet.
Valse tegenstelling: Romelus en Kaster zijn ook een optie

Wat is er in MSR eigenlijk gebeurd met Pedersen. Die moet slecht geplaatst geweest zijn of zo als je ziet hoe goed die nu ook weer is net zoals in PN.

Terug
Bovenaan